Seagate Barracuda IV

Pagina: 1
Acties:

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 18:54

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
IK heb sinds kort een seagate barracuda IV in me computer> Ter vervanging van een ander hardschijf die al een tijdje kapot was. HIj is er in gezet maar ik weet niet hoe groot hij is volgens mij is hij 30gb (was de vorige ook) Maar nu las op op T.net dat ze alleen vanaf 40 gb geleverdt worden hoe kan dat ??
http://www.tweakers.net/nieuws/18513

Het oneindige X 0

Verwijderd

Nope, er zijn er ook van 20GB.
Al lijkt me 30GB wel een beetje vreemd, dacht dat de platters 20GB waren. Dus 20, 40 & 60 GB uitvoeringen dacht ik.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

Kijk eens in verkenner, dan zie je hoe groot je schijf is. Mocht je schijf op gedeeld zijn over meerdere partities, ten de hoeveelheid MB dan op.

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

Adze

CCNP !

Het kan ook zijn dat er een jumper op die HDD verkeert staat. Dit is een soort compatibiliteits-modus-functie (ja een hele mond vol...). Hierdoor zorgt de HDD ervoor dat hij in oudere biossen ook wordt gezien, maar dan is enkel 32 GB aanspreekbaar...

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 18:54

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 18:57 schreef Adze15021979 het volgende:
Het kan ook zijn dat er een jumper op die HDD verkeert staat. Dit is een soort compatibiliteits-modus-functie (ja een hele mond vol...). Hierdoor zorgt de HDD ervoor dat hij in oudere biossen ook wordt gezien, maar dan is enkel 32 GB aanspreekbaar...
Hey dat zou wel kunnen
IN partition magic/fdisk (heb beide geprobeert)geeft hij 32 gb

Het oneindige X 0