iemand ervaring met Samsung VCR en Hiteker GK1000

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 21:06
Ik wil gana kopen de "kijkshop" hiteker GK1000 DVD speler voor 299,-

en de Samsung SV240x http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsung/0/Producten/detailpagina?id=15x1e4-68K-0

heeft iemand ervaringen met deze twee of eventuele andere aanbevelingen ?

bvd,
harley

.

Verwijderd

Ik heb de hiteker gk-1000 ook wel bekent als de hiteker 1400 en ik ben er zeker tevreden mee. Hij geeft mooi beeld speeld DVD,XSVCD XVCD, SVCD, VCD, mp3 en natuurlijk gewoone cd's goed af. Er zit alleen geen ingebouwde DTS encoder op maar die mis ik niet

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 09:01

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

Weezer, heb je deen last van de regio's?
ik heb ergens gelezen dat "Macrovision" en nog op zat

Proffesioneel Platzak

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Ik heb zelf onlangs een Sharp videorecorder aangeschaft.

Ding doet het prima, en ook goeie prijs ( fl. 439,- adviesprijs)

6-kops, stereo, enz, stukken beter dan die mono samsung.
Ik zou zeerzeker voor stereo gaan.

Daarnaast heeft die sharp die ik heb (VC-MH781GMS) ook nog eens lekker veel aansluitingen: 2x SCART aan achterkant, 1x tulp video/audio aan voorkant

Verder ook nog Tulp audio out, handig om m op de stereo te pluggen

http://www.sharp.nl/templates/tpl_Level3_look.asp?ContainerID=1028&PageID=812&CatID=24&ProdID=782

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 21:06
Bedankt voor de reacties.
de Hiteker heb ik inmiddels ook. prima apparaat nadat ik hem bij hiteker zelf heb omgeruild ( was defect ging niet eens open )
de samsung heb ik laten staan wegens 1x scart. de sharp zou wil ik niet want die staat beneden een en die neemt soms spontaan op of zonder geluid of zonder beeld. en dat vind ik een RARE klacht
heb nu een philips ( kan me nu ff zo vlug het typenr niet herinneren maar ik ben er tevreden over. )

.