Toon posts:

ATI all in wonder radeon pci 32mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja een leuke kaart die ik in de US besteld heb. Maar nu komt het, de europeese software PAL versie :-( kan iemand mij vertellen waar ik die kan krijgen? of kan iemand mij hiermee helpen.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Je hebt dus een NTSC-TV gedeelte terwijl je Europese PAL software nodig hebt?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt.

Verwijderd

Als het goed is zijn al die kaarten hetzelfde. Mijn GF2MX kan ik gewoon op Pal of op NTSC zetten.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

zelfs een voodoo3 3000/3500 kan dat! Even de 3dfx Tool erop, tabblad TV-Out en kiezen maar :) top kaartjes zijn het gewoon, helaas 16mb geheugen maar dat maakt het nog niet een slechte kaart.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Volgens mij kan elke TV-kaart dat, maar ik denk dat hij geen software erbij gekregen heeft die PAL onbdersteunt? Vind ik wel vreemd trouwens ik heb 2 verschillende Flyview 98 TV kaartjes gehad en daar kon ik alle NTSC en PAL dingen ter wereld mee instellen (volgens mij). Zelfs nog een of andere multi-standard ofzo...
Kan je eigenlijk niet gewoon de TV software van een andere TV-kaart op je eigen TV-kaart gebruiken?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel die software gebruiken, dat heb ik ook geprobeerd maar bij het autoscannen van de kanalen moet ik een land invoeren daar staat europa dus niet op, de dichtbijzijde land is groenland (geloof ik) en pal versie B,D,H,I,M en N hij staat nu op Uruguay als land instellig en PAL-N (deze zoek alle kanalen op en vind ze) maar ik moet beeldcorrectie op zwart/wit zetten want als het op kleur staat is het net of ik in griekenland zit met al dat sneeuw. en geen geluid (alle kabels staan goed ingeplug) alle mute staan uit, en inline is ok. geluidskaart werkt ook goed!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

En als je nou de software van een TV-kaart gebruikt waar je wel PAL-Nederland kan kiezen?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik moeten proberen, dan zou ik ergens software voor een normale tvkaart moeten vinden. even wat vrienden bellen!! :-)

Verwijderd

Topicstarter
Damn ik wist niet dat ik zo weinig vrienden heb ;-/

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

verschillen amerikaanse ntsc kaartjes ook niet kwa tuner zelf of is dat gewoon de aansluiting, want die moet je ook nog veranderen neem ik aan.

www.baskoole.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het daarom met een europese software proberen dus als iemand mij hier mee kan helpen zou ik het zeker op prijs stellen. ik heb het met een willekeurige tvkaart software geprobeerd.... dat ging niet.
Dus iemand die zo'n kaart heb (of AGP versie) graag ... PLZ.
Pagina: 1