Toon posts:

[Flash] movie clip printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een movie die bestaat uit vier movieclips.
Ik lees uit php uit welke MC hij moet laten zien en welke variant daarvan. Is het mogelijk om van de movieclip die je ziet een printje te maken.
print ("print.swf", "bframe"); met dit scriptje heb ik het al geprobeert. In de movie clips die ik wil printen zitten vier frames met elk een andere grafic. Nu wil ik dus spingen in de MC en deze dan met de gekozen grafic uitprinten!
Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
|:(

Verwijderd

Topicstarter
duh!
Dacht je dat ik dat niet ff gelezen had!
Ach ja ik ben er al achter hoe het werkt!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 12:29 schreef kevenius het volgende:
duh!
Dacht je dat ik dat niet ff gelezen had!
Ach ja ik ben er al achter hoe het werkt!
Oh, sorry dat ik dat niet wist....mijn nederig excuus....zal het nooit meer voorstellen, met al die flash-n00bs hier.....sorry...het spijt me. |:(

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 19 december 2001 12:43 schreef B-Top het volgende:

[..]

Oh, sorry dat ik dat niet wist....mijn nederig excuus....zal het nooit meer voorstellen, met al die flash-n00bs hier.....sorry...het spijt me. |:(
ja man!! hoe kun je zo dom zijn B-Top!!! zie je dan niet dat zij dat allang hebben gelezen!! hoe kun je zo'n reply posten!!! eikel!!!

>:) :P

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 12:51 schreef oh,when? het volgende:

[..]

ja man!! hoe kun je zo dom zijn B-Top!!! zie je dan niet dat zij dat allang hebben gelezen!! hoe kun je zo'n reply posten!!! eikel!!!

>:) :P
Sorry, het spijt me, ik zal erop letten in het vervolg.....mischien kan een modje dit ook toevoegen aan de FAQ?

offtopic:
maaruh..hoest met mijn brakke menu code ???? :) tussendoortje.....je moet ff letten op die fold switch die moet gezet worden na resetten ander menu...

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 19 december 2001 12:56 schreef B-Top het volgende:

offtopic:
maaruh..hoest met mijn brakke menu code ???? :) tussendoortje.....je moet ff letten op die fold switch die moet gezet worden na resetten ander menu...
[nog meer ot]
Ik heb nog niet gekeken, kwam ff wat tussendoor. Live stream vanuit Spanje, voor TROS Vermist van de persconferentie vanwege het meisje van Nulde...

Of we dat "ff binnen een uurtje konden regelen.."

:D
[/nog meer ot]

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik iemand op zijn teentjes heb getrapt!
Was niet mijn bedoeling!
Ben alleen al een dag bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen en wou me niet lukken! Beetje gefrustreerd van geworden.
Ik had alles al geprobeert en alle boeken erbij gehaald!
Vandaar de reactie op jouw antwoord!
Laaste optie was hier.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Maar dat zei je er allemaal niet bij hè?

Verwijderd

Topicstarter
kan je nagaan hoe gefrustreed!
Pagina: 1