Verwijderd
lama \La"ma\, n. [Thibet. blama (pronounced l["a]"ma) a chief, a high priest.] In Thibet, Mongolia, etc., a priest or monk of the belief called Lamaism.
llama \Lla"ma\, n. [Peruv.] (Zo["o]l.) A South American ruminant (Auchenia llama), allied to the camels, but much smaller and without a hump. It is supposed to be a domesticated variety of the guanaco. It was formerly much used as a beast of burden in the Andes.
llama \Lla"ma\, n. [Peruv.] (Zo["o]l.) A South American ruminant (Auchenia llama), allied to the camels, but much smaller and without a hump. It is supposed to be a domesticated variety of the guanaco. It was formerly much used as a beast of burden in the Andes.
Komt omdat de DNS-server van je provider nog niet geupdated is... geef de systeembeheerder van je ISP maar een trap onder zijn kont 
Zo kent bijv. XS4NOBODY (formerly known as XS4ALL) de nieuwe al wel, maar de TU Eindhoven nog niet
Zo kent bijv. XS4NOBODY (formerly known as XS4ALL) de nieuwe al wel, maar de TU Eindhoven nog niet
Virussen? Scan ze hier!
Nee het is een routingprobleem.
Mensen via alter.net komen daarna niet verder, maar bijvoorbeeld via sprintlink loopt 'ie netjes door.
Mensen via alter.net komen daarna niet verder, maar bijvoorbeeld via sprintlink loopt 'ie netjes door.
Jorma: En waar word dat door veroorzaakt ? En wanneer lost RuckShit dat op ?
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk dat ze het maandag wel opgelost hebben
/me denk dat rick nog steeds een upc cHELLo, storing heeft
Nou, niet dus.... je zit er behoorlijk naast...Komt omdat de DNS-server van je provider nog niet geupdated is... geef de systeembeheerder van je ISP maar een trap onder zijn kont
Snuffie : gisteren wel, want ik kreeg op beide ISP's 2 verschillende IP-adressen, en op een derde helemaal geen.
Commando : [b]nslookup [url="http://www.tweakers.net[/b"]www.tweakers.net[/b[/url] ]
Nu gaat het overigens bij alle ISP's weer goed
Commando : [b]nslookup [url="http://www.tweakers.net[/b"]www.tweakers.net[/b[/url] ]
Nu gaat het overigens bij alle ISP's weer goed
Virussen? Scan ze hier!
/me denk dat rick nog steeds een upc cHELLo, storing heeft
Die pc's hier op school zuigen, en ondertussen mis ik de verhuizing van de servers
Ik heb zin om die chello gasten een bommetje te mailen...
Verwijderd
Ik wilde net FF T.Net checken en ik werd gereroute naar Aphrodite ..
*IS* het dan zover
??
*IS* het dan zover
T.Net draait nu op de nieuwe servers ja.
Kweenie welke ISP jij hebt, maar heb hier verders geen last gehad, behalve dat ik voor 9 minuten een error kreeg...
Hmmm... 9 minuten... bekend getal!?
Hmmm... 9 minuten... bekend getal!?
bij mij doet alleen de frontpage het goed (RETEsnel trouwens: vanaf school).
de shopsurvey en pricewatch geven 404 errors.
de shopsurvey en pricewatch geven 404 errors.
nope
Volgens chello was het een "Algemene storing in Arnhem en Wageningen". Lekker informatief dus.
Ben niet anders gewend van chello
Ben niet anders gewend van chello
tja wees blij dat je kabel op school hebt, ik moet het met 2 isdn lijntes doen op 30 pc's met alleen poort 80 open
bij mij doet T.net het nog steeds niet :`(
Pagina: 1