Toon posts:

Vraag en Aanbod verloopdatum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het Vraag en Aanbod gedeelte op t.net draait nu al weer een poosje.
Ik heb er zelf wat spulletjes gedumpt en ook een leuke videokaart op de kop getikt. Ik vind V&A een succes. En gezien de aantallen te koop aangeboden en gevraagde artikelen, ben ik niet de enige.

Alleen begint het me op te vallen, dat op steeds meer van mijn reakties (op te koop aangeboden onderdelen) helemaal geen respons meer komt.
Misschien omdat het betreffende artikel allang verkocht is ofzo?

Anyhow, ik krijg dus steeds meer het idee dat de meeste aanbieders de advertentie van hun al verkochte onderdelen niet weghalen.

Is het mogelijk, advertenties bv na een maand automatisch weer weg te halen, zodat niet tot het einde der tijden al die bagger-advertenties blijven hangen? Ik bedoel, als je iets langer dan een maand te koop wilt aanbieden kun je wel weer opnieuw een advertentie zetten. Een mailtje naar de opgever ("Uw advertentie is verwijderd omdat deze er al langer dan een maand stond") lijkt me dan netjes en wel voldoende.

En misschien ook nog eens extra duidelijk maken bij het opgeven van een advertentie, dat van de verkoper verwacht wordt dat hij na verkoop z'n advertentie weer zelf verwijderd.

Wat vinden jullie? Nog andere ervaringen?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik zou het zelfs scherper zetten: twee weken of zelfs een week, of iets ertussenin (10 dagen) lijkt mij al genoeg. Is er dan geen reactie, dan is of je zooi niet interessant, of de prijs is te hoog. Trek dan zelf je conclusies.... Automatisch trashen, die zooi.

Persoonlijk kijk ik enkele keren per week in "toevoegingen van de afgelopen 2 dagen" en verder niet.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou voor 4 of 3 weken kiezen.