Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Grappig wel alleen had ik voor een groene ccfl gegaan in combinatie met je lcd ... ennuh je heb zo'n grote lcd en zo weinig info
dan koop je hem toch met raampie ?
is toch best veel cooler in zo'n geile Lian Li kast
is toch best veel cooler in zo'n geile Lian Li kast
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
weinig pics
maar ik heb die case ook, ik vindt hem persoonlijk niet zo heel fijn, maar ieder zijn smaak.
maar ik heb die case ook, ik vindt hem persoonlijk niet zo heel fijn, maar ieder zijn smaak.
Verwijderd
ziet er nice uit voor je crystalfontz display heb hem ook
als eerte op tweakers trouwens
maar goed dat boeid niet is alleen jammer dat het licht tussen de 5 inch bay's door komt
maar goed dat boeid niet is alleen jammer dat het licht tussen de 5 inch bay's door komt
Lcd staat barstens vol info...sprong net op cpu temp...
Op dinsdag 18 december 2001 17:58 schreef MoSc2001 het volgende:
Grappig wel alleen had ik voor een groene ccfl gegaan in combinatie met je lcd ... ennuh je heb zo'n grote lcd en zo weinig info
Verwijderd
Waarom loopt die tijn altijd zo raar te doen in zijn replys?? Ik had dit als eerste, dit is lelijk, jij bent een kneus, ik ben de bom enz ??? Ik moet van die gast
who the f*ck is tijn???......wat eerste??..wie weet waar die knakker het over hebt??............
Op dinsdag 18 december 2001 18:18 schreef Niekosss het volgende:
Waarom loopt die tijn altijd zo raar te doen in zijn replys?? Ik had dit als eerste, dit is lelijk, jij bent een kneus, ik ben de bom enz ??? Ik moet van die gast
Verwijderd
kijk paar posts hogerOp dinsdag 18 december 2001 18:23 schreef silitek het volgende:
who the f*ck is tijn???......wat eerste??..wie weet waar die knakker het over hebt??............
[..]
zal ie ut wel noet mee eens zijn ofzow....Op dinsdag 18 december 2001 17:59 schreef Tijn_3d het volgende:
ziet er nice uit voor je crystalfontz display heb hem ook
yep..heb het gezien.....
Op dinsdag 18 december 2001 18:27 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
kijk paar posts hoger
[..]
zal ie ut wel noet mee eens zijn ofzow....
Strakke mod, ziet er mooi uit
The devil is in the details.
Ik vind hem mooi en ik vind dat Tijn ook een beetje zeurt. Ik ben nieuw hier en het valt me nu al op.
Ik geef mijn mening over hem hier maar niet... dat vinden de modjes niet zo leuk denk ikOp dinsdag 18 december 2001 18:43 schreef Aerschtuner het volgende:
Ik vind hem mooi en ik vind dat Tijn ook een beetje zeurt. Ik ben nieuw hier en het valt me nu al op.
ik heb dit kastje dus ook. ziet er kewl uit. kan als inspiratie dienen als ik mijn kastje ga modden. (extra fans bij plaatsen vind ik namelijk niet echt modden)
wil ik ook 
ziet er wel strak uit
ziet er wel strak uit
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Pagina: 1