[CM] Hoe led bevestigen

Pagina: 1
Acties:

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Hallo,

Dit is een echte klungel vraag. Ik heb een prachtig schema gemaakt voor een baybus met blauwe leds schakelaars etc. Zojuist de juiste onderdelen gekregen van StuutenBruin (binnen 1 dag) Maar nu mijn vraag:
Hoe werken die led houdertjes. Ze bestaan uit 2 plastic delen een langwerpig klein dingetje en een groter dingetje. Ik heb net al met een rood ledje zitten pielen alleen ik krijg je met geen mogelijkheid in die dingen |:( (nouja ik krijg het rode ledje wel in het kleine dingetje, maar krijg daarna het grote dingetje er niet overheen. Is dit gewoon een kwestie van hard rammen of is er een trucje voor. EN als ik het geheel er eenmaal in heb, hoe kan ik het dan het beste in mij plastic plaatje monteren, gewoon gaatje boren + drupje lijm, of is hier ook iets voor.
Als je uitgelachen bent graag antwoorden ;)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Je hebt de antwoorden al gegeven:

Hard rammen

drupje lijm

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
ok bedankt, het zijn overigens 3mm ledjes, ik weet niet of dat wat uitmaakt voor de manier van bevestigen?
* Devil heeft expres een hele berg rode gekocht, zodat hij daar naar hartelust op kan rammen en zijn dure blauwe heel blijven

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
ehm ... ja !

Er zijn volgens mij wel een stuk of 1000 verschillende led houders ... dus ik denk niet dat iemand hier weet wat je bedoelt.

En vastzetten, idd gaatje en druppie lijm ... heppik ook gedaan.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

hot-glue-gun roeleert >:)

Verwijderd

zeker net zo als de snel-trek-vast-bind-bandje of tiewrapjes
Pagina: 1