Hallo,
Dit is een echte klungel vraag. Ik heb een prachtig schema gemaakt voor een baybus met blauwe leds schakelaars etc. Zojuist de juiste onderdelen gekregen van StuutenBruin (binnen 1 dag) Maar nu mijn vraag:
Hoe werken die led houdertjes. Ze bestaan uit 2 plastic delen een langwerpig klein dingetje en een groter dingetje. Ik heb net al met een rood ledje zitten pielen alleen ik krijg je met geen mogelijkheid in die dingen
(nouja ik krijg het rode ledje wel in het kleine dingetje, maar krijg daarna het grote dingetje er niet overheen. Is dit gewoon een kwestie van hard rammen of is er een trucje voor. EN als ik het geheel er eenmaal in heb, hoe kan ik het dan het beste in mij plastic plaatje monteren, gewoon gaatje boren + drupje lijm, of is hier ook iets voor.
Als je uitgelachen bent graag antwoorden
Dit is een echte klungel vraag. Ik heb een prachtig schema gemaakt voor een baybus met blauwe leds schakelaars etc. Zojuist de juiste onderdelen gekregen van StuutenBruin (binnen 1 dag) Maar nu mijn vraag:
Hoe werken die led houdertjes. Ze bestaan uit 2 plastic delen een langwerpig klein dingetje en een groter dingetje. Ik heb net al met een rood ledje zitten pielen alleen ik krijg je met geen mogelijkheid in die dingen
Als je uitgelachen bent graag antwoorden
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.