I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
http://www.msicomputer.com/
www.asus.com
www.amdmb.com
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=++asus+a7v266&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Asus a7v266[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=++MSI+pro2&data%5Border%5D=relevance#hitstart]MSI pro2[/url]
Of zoek in combinatie met je processor. Met zo'n topic als dit kom je niet echt ver omdat uiteindelijk de ene groep zegt dat je A moet kopen terwijl de rest van mening is dat B beter is
www.asus.com
www.amdmb.com
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=++asus+a7v266&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Asus a7v266[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=++MSI+pro2&data%5Border%5D=relevance#hitstart]MSI pro2[/url]
Of zoek in combinatie met je processor. Met zo'n topic als dit kom je niet echt ver omdat uiteindelijk de ene groep zegt dat je A moet kopen terwijl de rest van mening is dat B beter is
Verwijderd
Hee kerel.
Ik draai een msi k7t266 pro 2 met een athlon 1400DDr
256 Mb erop (nog een beetje weinig)
Windows Xp Professional erop en draaien als een speer.
De asus a7v komt nogal eens terug. ik werk op een afdeling waar alle kapotte inkomende artikelen worden getest op werking en ik krijg meer asus dan msi.
Mijn suggestie is dan ook neem msi
Greetz, Bro
Ik draai een msi k7t266 pro 2 met een athlon 1400DDr
256 Mb erop (nog een beetje weinig)
Windows Xp Professional erop en draaien als een speer.
De asus a7v komt nogal eens terug. ik werk op een afdeling waar alle kapotte inkomende artikelen worden getest op werking en ik krijg meer asus dan msi.
Mijn suggestie is dan ook neem msi
Greetz, Bro
ECS K7S5A
stabiel en kost nog geen 200gld. De opvolger ligt bijna in de winkels, de K7S6A is dat. Ik raad je aan om iig even te kijken naar dat bord en niet gelijk opzij leggen door de lage prijs
Mijn vader en ik zijn er blij mee en zo zijn er genoeg andere tweakers. Ook tweakers die er niet blij mee waren, maar dat heb je ook met de borden die je al beschreef
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Ik zeg dat A beter is.Met zo'n topic als dit kom je niet echt ver omdat uiteindelijk de ene groep zegt dat je A moet kopen terwijl de rest van mening is dat B beter is
tnx allemaal! waarschijnlijk toch een msi, die asus is wel reteduur! en als ik toch naar een v/d reacties luister....
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Ik heb ook een keer een MSI K7TPro2 gehad, en ik ken nog een stuk of 5 systemen met een MSI en die lopen ook allemaal hardstikke stabiel, ik ken ook iemand met een Asus en die loopt ook hardstikke stabiel, en ik heb zelf nu een ECS K7S5A en ik ken nog een paar mensen die die op aanraden van mij hebben en die lopen ook allemaal hardstikke stabiel.
De snelheden van de moederborden in games is het verschil te klein om er geld aan uit te geven.
Ik zou zelf dus voor de ECS K7S5A gaan omdat ie net zo goed is als de andere bordjes en veel goedkoper is en LAN/sound onboard heeft. LAN werkt perfect, voor games wil je waarschijnlijk wel surround sound
De snelheden van de moederborden in games is het verschil te klein om er geld aan uit te geven.
Ik zou zelf dus voor de ECS K7S5A gaan omdat ie net zo goed is als de andere bordjes en veel goedkoper is en LAN/sound onboard heeft. LAN werkt perfect, voor games wil je waarschijnlijk wel surround sound
Verwijderd
Jij kent wel veel mensenOp donderdag 20 december 2001 19:09 schreef Masterdam het volgende:
Ik heb ook een keer een MSI K7TPro2 gehad, en ik ken nog een stuk of 5 systemen met een MSI en die lopen ook allemaal hardstikke stabiel, ik ken ook iemand met een Asus en die loopt ook hardstikke stabiel, en ik heb zelf nu een ECS K7S5A en ik ken nog een paar mensen die die op aanraden van mij hebben en die lopen ook allemaal hardstikke stabiel.
Maar goed ik heb dus net een MSI Pro2 gekocht (zonder USB2), werkt mooi niet. Asus heb ik voor mijn P4 (tot het weekend) maar de laatste tijd denken die gasten alleen aan geld ipv naam. Gaat hard achteruit met Asus vinnik. Ik weet nu ook niet meer welk bord ik moet halen. Misschien gewoon weer een MSI, wellicht istie helemaal niet kadoek, maar de CPU wel. Hoe dan ook ik zie het wel. Ik heb voor MSI gekozen omdat de Pro2 volgens Tom sneller was dan de concurrentie. Ik wist alleen niet dat er sound on-board was, daar hou ik niet zo van.
Ik wil gewoon een snel mobo dat goed te OC-en is. Als jij nog iets vind dan hoor ik het ook graag.
ff vriendelijk op de search wijzen 
maar ff serieus:
ik denk dat de MSI stabieler draait.. ik hoor meer slechte dingen over de asus.
Je kan ook overwegen om voor de Abit met kt266a te gaan.. Dat is ook zwaar goede kwaliteit.. Kost ook wel wat..
maar ff serieus:
ik denk dat de MSI stabieler draait.. ik hoor meer slechte dingen over de asus.
Je kan ook overwegen om voor de Abit met kt266a te gaan.. Dat is ook zwaar goede kwaliteit.. Kost ook wel wat..
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik heb de voorloper van de Asus a7v266-e (de A7V266). En ben er erg tevreden mee. Dus ik zou voor de Asus gaan. Maar goed ik ben nou iemand die als ie goeie ervaring met een merk heeft dan koopt ie sneller weer van hetzelfde merk.