Toon posts:

[CM] Iemand H600A gemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een Aopen H600A gekocht.
Mooi kastje maar ja wij tweakers weten dat het mooier kan :9.

Ik wil dus beginnen aan mijn 2e mod maar het probleem is dat er een soort handvat is gemaakt aan de zijkant van de kast dus daar kan ik geen koeler inbouwen want dat komt hij scheef te staan.

Ik vraag dus of iemand een plaatje of een idee heeft om een mooi raampje in te bouwen aan de zijkant.

Hier is de site van de kast: http://www.aopen.nl/products/housing/h600a.htm

Trouwens aan de voorkant zit een dekseltje met daaronder ruimte voor usb en audio. Maar waar kan je die upgrade halen? (ja ik heb search gebruikt)
Want zo'n leeg dekseltje is ook niet erg mooi.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
leuk kastje, waarom zou je die gaan modden?

Verwijderd

Topicstarter
TJa het is altijd leuker om hem een beetje op te fleuren trouwens ik heb nog wat fans liggen en 2 neon buizen die er mooi inpassen.

Maar het gaat er vooral om hoe ik het beste dat raampje erin maak en of iemand een voorbeeld heeft want e hebt gewoon weinig ruimte om mee te werken.

En als je dan toch die koel gaatje aan de zijkant eruit haalt is deplaat nietm eer stevig. (TE groot GAT)

Verwijderd

Die extra USB krijg je toch vaak bij een nieuw moederbord :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet zo'n usb plug. Dit is een extra optie voor jou kast die je aan de voorkant kan bouwen. Je hebt dan een handige headset poort en nog eens 2 extra usb poorten. firewire was dacht ik ook nog eens een oplossing.

Plz reageren als je weet waar je zo'n upgradek an halen

Verwijderd

Ik heb hem en gemod..

Moet alleen nog een raampje zodra ik ergens een digicam kan vinden maak ik foto's

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:13
Zie mijn posting:
[topic=328017]

en ook de posting die daar weer in staat vermeld

Je kunt ze o.a. halen bij:
- europc
- comptechworld
- compuzeeland
- perfect systems

ehh nog meer wee'k zo gauw niet, even met google zoeken op Aopen pro daughter board.

Verwijderd

Topicstarter
die kast is zeker wel mod vriendelijk alleen jammer van die zijkanten dat daar al gaatjes inzitten en een handvat.

Daarom effe rondvragen hoe hun dit hebben opgelost :P

Verwijderd

Ik heb de kast zelf ook,:),ik heb hem alleen groen gespoten en er verder nog niks aan gedaan,omdat ik helaas een packard bell heb...(in de aopen kazt)kan ik nog niet océn ofzo dus heb ik verder ook niks aan koeling en dergelijken gedaan...alvast veel plezier met modden:Y)

Verwijderd

Topicstarter
thanks.

fanbus, neon lampen etc heb ik al gemonteerd en een paar fans in standaard gaten maar er moet 1 regelrecht op de cpu blazen snap je een 120mm is daar denk ik te groot voor.

Dus ik vraag een beetje rond waar jullie die fans hebben zitten en waar het raampje precies zit.
Pagina: 1