Wat kan ik hier aan doen
, mijn ventilator van mijn cpu blijft draaien terwijl ik mijn pc uit heb staan.Hij dus echt helemaal uit! ventilator gaat pas uit als ik de stroom er af haal.
Als je de pc uit doet, wordt de stroom niet helemaal van het moederbord gehaald. Denk maar eens an de auto-poweron in je bios. Het kan dus zijn dat ergens een sluiting zit.
Misschien helpt het wat als je ons het moederbord type en merk en de bios versie geeft.
Misschien helpt het wat als je ons het moederbord type en merk en de bios versie geeft.
Verwijderd
Het zou ook wel heel vreemd zijn als ie zelfs dan nog door gingOp dinsdag 18 december 2001 17:08 schreef wkt het volgende:
...ventilator gaat pas uit als ik de stroom er af haal.
Maarehm heb je dit sinds kort pas, of altijd al gehad?
Alles kan tegenwoordigOp dinsdag 18 december 2001 18:07 schreef -DD- het volgende:
[..]
Het zou ook wel heel vreemd zijn als ie zelfs dan nog door ging
je ventilator verslijt zo wel sneller, dus brand ie juist wel door.Op dinsdag 18 december 2001 18:45 schreef Sjoak het volgende:
is wel handigje proc brandt niet door
en ja, ik denk dat het wel klopt wat LinuxUser zei ja.
🌞🍃
Verwijderd
ja moet hij ok je knoopcell van je bios verderOp dinsdag 18 december 2001 18:07 schreef -DD- het volgende:
[..]
Het zou ook wel heel vreemd zijn als ie zelfs dan nog door ging
Verwijderd
[off-topic]
[/off-topic]
Heb je de koeler wel op de juiste connectors aangesloten, en niet op een paar die constante voeding leveren? Anders is dit idd wel heel vaag...
Huh?? Kun je je misschien iets begrijpelijker uitdrukken?Op woensdag 19 december 2001 00:48 schreef NB_Systems het volgende:
[..]
ja moet hij ok je knoopcell van je bios verder
[/off-topic]
Heb je de koeler wel op de juiste connectors aangesloten, en niet op een paar die constante voeding leveren? Anders is dit idd wel heel vaag...
Verwijderd
Hij bedoelt dat de fan dan op de batterij van je mobo verder moet draaien, en dan is-ie snel leeg johOp woensdag 19 december 2001 02:13 schreef Elmo het volgende:
[off-topic]
[..]
Huh?? Kun je je misschien iets begrijpelijker uitdrukken?
[/off-topic]
Zet je em niet toevallig in 1 of andere slaapstand? Kan zijn dat je de Sleep/WakeUp/Power knoppen van je toetsenbord gebruikt waarbij power ineens als sleep gaat werken en je systeem gewoon in standby gaat.
zal wel een voeding probleempje zijn, ik heb juist een pc war de processor-fan NIET gaat draaien, bij opstarten, en de PC ook niet boor. Na eindeloos aan uit zetten pakt de boel weer, en gaat ook de processor-fan draaien. Vervolgens blijft de PC stabiel. Ik verdenk hier de voeding van, lijkt net of-tie even warm moet worden.....
Dit probleem bleek inderdaad in de voeding te zitten, de voeding is trouwens ook al overleden, ik heb er een nieuwe voeding in gezet en nu dus nergens meer last van.
iedereen bedankt voor hun reactie
iedereen bedankt voor hun reactie
Leuk dat je het nog eventjes meldt na 1 maand, zo kunnen mensen die hier terecht komen via de Search direct gericht naar het probleem zoeken.
20*350ZO45°
Pagina: 1