Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik had dat net ook, je moet even bij de prefs een paar nieuwe koekjes laten maken.
OK zal eens proberen
Gaat nog niet goed:
eerste keer forum opstarten krijg ik allemaal gele lampjes.
Ga ik forum in zie ik alleen gele mapjes.
Druk ik op 'back' in browser zie ik gele lampjes , druk ik echter op 'index' in forum zie ik niks ...
eerste keer forum opstarten krijg ik allemaal gele lampjes.
Ga ik forum in zie ik alleen gele mapjes.
Druk ik op 'back' in browser zie ik gele lampjes , druk ik echter op 'index' in forum zie ik niks ...
Lampjes heb ik wel maar idd geen rode mapjes
Verwijderd
Bij mij blijven de lampjes geel ook al refresh ik nog zo vaak , maar goed er zijn lampjes . De rode mapjes zijn ook bij mij foetsjie .
Verwijderd
Vindt niks die rooie lampjes zijn net zo makkelijk. Oh ik heb wel lampjes maar ze zijn niet rood geloof ik
Ik heb er ook last van! Ik wil rode mapjes! 
Af en toe krijg ik een error die webads veroorzaakt!(kan server niet vinden meld IE5.0)
Af en toe krijg ik een error die webads veroorzaakt!(kan server niet vinden meld IE5.0)
Whatever.
D'r was iets met pruneCookie ofzo...
Misschien dat een van de andere Adjes wat duidelijkheid kan geven?
Kaj.
Misschien dat een van de andere Adjes wat duidelijkheid kan geven?
Kaj.
Dit is gekomen vermoedellijk bij het overzetten. UBB ken ik zelf niet voldoende om de reden te vinden.
Zoals op Tweakers gezegd hebben we op dit moment geen tijd om ons met schoonheids foutjes bezig te houden. Zodra we volledig over zijn op de servers bij vuurwerk, en we zijn daar van bijgekomen, gaan we serieus verder kijken naar de kleine dingen, tot die tijd zul je helaas je teleurstelling even op moeten potten.
Wat betreft die Webads fout, geef ook door om WELKE banner het gaat... die dingen hebben over het algemeen een naam. Als ik weet welke campagne fout gaat kan ik daar WebAds op aanspreken, anders niet.
Zoals op Tweakers gezegd hebben we op dit moment geen tijd om ons met schoonheids foutjes bezig te houden. Zodra we volledig over zijn op de servers bij vuurwerk, en we zijn daar van bijgekomen, gaan we serieus verder kijken naar de kleine dingen, tot die tijd zul je helaas je teleurstelling even op moeten potten.
Wat betreft die Webads fout, geef ook door om WELKE banner het gaat... die dingen hebben over het algemeen een naam. Als ik weet welke campagne fout gaat kan ik daar WebAds op aanspreken, anders niet.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Ik ben nu boos. Het iedere keer dumpen van de cookies, in combinatie met de "het duurde 9 minuten" ad is wel heel bijzonder ongelukkig. En het feit dat de ad gebrekkig werkt (exit werkt bij mij als replay ipv "snel naar tweakers") maakt mijn humeur er niet beter op. Als de adjes verstandig zijn is het:
1.of de cookies werkend
2.of de ad weg
Het feit dat een verhuizing altijd veel werk en eventuele problemen met zich meebrengt, lijkt mij een reden om eventuele experimenten met advertisements op te schorten tot alles weer naar behoren werkt.
Een van de twee kan ik best hebben/begrijpen, en ik heb er dan begrip voor. Echter, alle twee, en dan vooral de samenhang tussen cookies en advertisement, is me helaas in het verkeerde keelgat geschoten.
Herman
1.of de cookies werkend
2.of de ad weg
Het feit dat een verhuizing altijd veel werk en eventuele problemen met zich meebrengt, lijkt mij een reden om eventuele experimenten met advertisements op te schorten tot alles weer naar behoren werkt.
Een van de twee kan ik best hebben/begrijpen, en ik heb er dan begrip voor. Echter, alle twee, en dan vooral de samenhang tussen cookies en advertisement, is me helaas in het verkeerde keelgat geschoten.
Herman
Je forumcookie heeft anders niets met je tweakers.net cookie te maken.
Misschien had je beter hier op kunnen klikken ipv je complete doos leeg te gooien?
http://gathering.tweakers.net/cgi-bin/ubbmisc.cgi?action=clearcookies
Misschien had je beter hier op kunnen klikken ipv je complete doos leeg te gooien?
http://gathering.tweakers.net/cgi-bin/ubbmisc.cgi?action=clearcookies
Die verzin je ook niet zomaar uit je duim...Zal er eens een paar keer op rammen.
Update halve dag later.....geen lampjes.
Update halve dag later.....geen lampjes.
I've tried it, it works for a day.... 
Nu heb ik weer gele mapjes...
Nu heb ik weer gele mapjes...
Whatever.
Alles werkt weer perfekt
.. Mijn dank.. die rode mapjes/lampjes zijn echt handig (zeker als je halfzat thuiskomt
YAHOOOOO!!!!!!! Ze doen het weer!!!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V156 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Pagina: 1