12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
beswel een domme vraag ja....
volgens mij kan het gewoon niet en anders moet je gewoon altijd shift ingedrukt houden
waarom eigenlijk?
volgens mij kan het gewoon niet en anders moet je gewoon altijd shift ingedrukt houden
waarom eigenlijk?
cotrols--->advance
of anders custimize------>advance
en domme vragen bestaan nietOp dinsdag 18 december 2001 16:58 schreef ReV3rEnD het volgende:
beswel een domme vraag ja....
waarom eigenlijk?
het is toch vrij irri om je vinger de hele tijd op shift te houden terwijl het ook niet hoeft.
nou, ik wil graag standaard stealth lopen in cs, that's all.
het stomme is, ik heb hele console command lists doorzocht, en daar staat:
+speed walk if autorun enabled, run if autorun disabled
dus er is wel een autorun blijkbaar. of dit is gepaste uit een q1/q2 list.
het stomme is, ik heb hele console command lists doorzocht, en daar staat:
+speed walk if autorun enabled, run if autorun disabled
dus er is wel een autorun blijkbaar. of dit is gepaste uit een q1/q2 list.
of ik ben blind, of daar staat dus niks... daarom ben ik ook hier, in dit topicOp dinsdag 18 december 2001 16:58 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
cotrols--->advance
Verwijderd
Dan moet je effe op de site van ogc kijkenOp dinsdag 18 december 2001 16:59 schreef P5ycho het volgende:
nou, ik wil graag standaard stealth lopen in cs, that's all.
je hebt gelijk. ik dacht toch echt dat het wel zo konOp dinsdag 18 december 2001 17:00 schreef P5ycho het volgende:
[..]
of ik ben blind, of daar staat dus niks... daarom ben ik ook hier, in dit topic
haha, als je cl_forwardspeed op 700 zet ipv standaard 400 dan loop je wel stealth maar toch niet zo tergend langzaam. en als ik dan haast heb kan ik altijd nog shift inrammen. maargoed, waar zit die autorun?Op dinsdag 18 december 2001 17:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
Dan moet je effe op de site van ogc kijken...
wat stom weer zeg, nooit autorun gebruikt, heb ik het nodig heeft de game het niet terwijl de engines waarop het gebaseerd is (q1 en q2) het wel heeft ARG
ik wou het eigenlijk rogue spear / ghost recon stijl hebben.
Heb je wel eens geCSed? op shift moeten drukken om te rennen, dat is pas dom. En domme vragen bestaan niet, maar dit is een uitzondering. Waarom zou je het willen, het is niet beter ofsow.Op dinsdag 18 december 2001 16:59 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
[..]
en domme vragen bestaan nietwel domme mensen
het is toch vrij irri om je vinger de hele tijd op shift te houden terwijl het ook niet hoeft.
Pagina: 1