Maar, is het normaal dat als er nog geen 2e pc bij staat (dus gewoon met utp kabel meteen in deze puter) dat je dan het bovenste gedeelte niet kan verwijderen??
Verwijderd
het is vrij normaal dat je je wachtwoord niet ziet als je hem intikt, dus dat er niks op het scherm komt te staan...
tik hem dus toch in en druk op enter, en je zult zien.... het werkt
tik hem dus toch in en druk op enter, en je zult zien.... het werkt
inderdaad het werkt
Maar, is het normaal dat als er nog geen 2e pc bij staat (dus gewoon met utp kabel meteen in deze puter) dat je dan het bovenste gedeelte niet kan verwijderen??
ooops ben wat vergeten...
Is het normaal dat je de bovenste regel van het scherm Phonebook op de pagina van de modem(10.0.0.138)niet kan aanpassen?? Ik kan ook geen nieuwe regel aanmaken.
Maar dit is zonder hub en 2e pc.
Is het normaal dat je de bovenste regel van het scherm Phonebook op de pagina van de modem(10.0.0.138)niet kan aanpassen?? Ik kan ook geen nieuwe regel aanmaken.
Maar dit is zonder hub en 2e pc.
Verwijderd
1: je heoft je vraag niet weg te halen uit je 1e post als je het antwoord hebt, beetje onzinnig, als iemand de search gebruikt heeft ie er niks aan
2: ik heb nog steeds geen id waar je het over hebt
2: ik heb nog steeds geen id waar je het over hebt
ALS je naar de pagina van je adsl modem gaat (10.0.0.138), dan heb je daar een menutje met de naam phonebook.
In de handleiding staat dat je het eerste kopje moet weghalen en een andere aan moet maken, maar dat gaat niet.
Komt dit doordat ik nog geen hub en geen 2e pc heb aangesloten, of komt dat doordat er iets mis is gegaan
In de handleiding staat dat je het eerste kopje moet weghalen en een andere aan moet maken, maar dat gaat niet.
Komt dit doordat ik nog geen hub en geen 2e pc heb aangesloten, of komt dat doordat er iets mis is gegaan
Verwijderd
Je moet op dat moment zorgen dat je niet via adsl verbinding hebt, of snap ik je vraag nu ook niet
laat maar ik heb m al
alleen als ik die instellingen verander zoals dat in de handleiding staat kan ik niet meer een verbinding maken.
alleen als ik die instellingen verander zoals dat in de handleiding staat kan ik niet meer een verbinding maken.
Verwijderd
??? welke instellingen veranderen? Je zit toch niet toevallig in het gedeelte voor een Mac-user te kijken he?
dit is het meest vage topic dat ik heb gelezen tot nu toe....er is echt geen touw aan vast te knopen...
...maja, als je je antwoorden hebt zal t wel goed zijn
Verwijderd
Sorry, maar je kunt dus juist met mxstream alleen maar pptp connecties gebruiken, dus je modem staat goed. Of wou je beweren dat jouw ISP iets anders dan msxtream gebruikt?Op woensdag 19 december 2001 13:45 schreef Patrick007 het volgende:
die van pptp weg en die ene ppp maken. op de pagina van de modem
Oh, PS: je hebt toch wel je script geinstalleerd?
Pagina: 1