Toon posts:

3 Weken wachten en nogn iets binnen.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Had ik eerst bij toco systems een processor besteld zeggen ze dat het verstuurd is.
Ikke wachten dus na 5 dagen nog niets.
Ik eens bellen: ja ,zeggen ze, er is iets verkeerds gegaan ik stuur ze morgen zeker weten op, dus ik weer braaf wachten.
Tja het blijkt dat de fout bij u ligt want er is een dubbel bestelling.
Oke zeg ik dan cancel die maar en stuur dan maar die athlon xp incl coolmaster op, dus alleen die 2 dingen schrap de rest.
Oke meneer komt voor elkaar, morgen op de post.
Diepe zucht,
2 dagen later nog niets ik dus erg geirriteerd van hoe het nu eigenlijk zit.
Ja ja bla bla. Oke mensen cancel alles maar wat ik heb besteld ik bestel ergens anders wel stelletje piepende piep piep.

oke ik dan maar weer tweakers pricewatch gechecked. hmmmmmzzzzzz exile computers is dat niet iets.

Ik daar de bestelling geplaatst amd athlon 1700+ incl spire super rock.
Donderdag besteld zal dus wel maandag of dinsdag binnenkomen. oke nu is het dan dinsdag en ik krijg weer sadistische neigingen te krijgen want ja hoor pakje is nog niet binnen.

Nu de vraag aan de tweakers wat zijn jullie ervaringen met deze 2 bedrijven? Exile computers en Toco systems.

Btw hoe ver denk je dat ik de 1700+ krijg met die spire super rock?

ps: Mijn nieuwe mobo en al zit nu al 3 weken stof te vatten. ZUCHT!!!!!!!!!!!!

en voor de zeikerds onder ons is het zo beter? (ik ben nog al een newbie in forums en al (mischien ben ik geen echte tweaker?))

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:00
Hallo, dit is toch niet leesbaar ? |:(

Verwijderd

Shop survey.. need I say more?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 18 december 2001 16:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Hallo, dit is toch niet leesbaar ? |:(
daarom lees ik het ook niet :) Maar t kan idd worden ingekort

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
hahahaa SOrry mensen zoals ik al zei ik was gestressed ik heb dit berichtje ook maar in 1 minuut geschreven ik ga het wel even editen. maar ja je kunt ook gewoon antwoorden en niet afzeiken.

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 16:50 schreef quicksilver85 het volgende:
Had ik eerst bij toco systems een processor besteld zeggen ze dat het verstuurd is ikke wachten dus na 5 dagen nog niets ik eens bellen ja er is iets verkeerds gegaan ik stuur ze morgen zeker weten op dus ik weer braaf wachten. Tja het blijkt dat de fout bij u ligt want er is een dubbel bestelling. Oke zeg ik dan cancel die maar en stuur dan maar die athlon xp incl coolmaster op dus alleen die 2 dingen schrap de rest. oke meneer komt voor elkaar morgen op de post. Diepe zucht wacht ik. 2 dagen later nog niets ik dus ergb geirriteerd hoe het dan zit ja ja bla bla. Oke mensen cancel alles maar wat ik heb besteld ik bestel ergens anders wel stelletje piepende piep piep. oke tweakers pricewatch gechecked hmmmmmzzzzzz exile computers is dat niet iets ik daar de bestelling geplaatst amd athlon 1700+ incl spire super rock. donderdag besteld zal dus wel maandag of dinsdag binnenkomen. oke nu is het dan dinsdag en ik krijg weer sadistische neigingen te krijgen want ja hoor pakje is nog niet binnen. nu de vraag aan de tweakers wat zijn jullie ervaringne met deze 2 bedriven? Exile computers en Toco systems. btw hoe ver denk je dat ik de 1700+ krijg met die spire super rock? trouwens alles wat ik had besteld (mobo en kast etc) zit nu te wachten op die kut systemen jezus ik word echt helemaal gek hiero maar ja ik neem effe mijn pillen voor vandaag. :D
Die gast is gek geworden... Moet ik dat nu echt lezen????

Preventief ruimen.... >:)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Exile is goede winkel vind ik.. regelmatig iets besteld, tot nu toe elke keer binnen 2 - 3 dagen in huis :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Hier is Shop Survey voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.