Powerstrip tips

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:23
ik heb hier nog een tip voor de tweakers die het nog niet weten.

Als je met powerstrip niet meer verder kan clocken, moet je ff naar options gaan en daarna naar preferences. daar klik je op quick setup en dan kom je weer in het scherm waar je ook kwam na het installeren. Als je nu alles hebt overgeclockt, klik je bijna rechtsbovenin op rescan. nu ga je terug en kan je nog verder overclocken

Verwijderd

Handige tip, maar die schuifbalk gaat zo al veeeeeel verder als ik kan clocken hoor ;)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:23
Op dinsdag 18 december 2001 16:47 schreef Flipke het volgende:
Handige tip, maar die schuifbalk gaat zo al veeeeeel verder als ik kan clocken hoor ;)
hoe hoog krijg jij hem?

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Toevallig gisteravond mee gespeeld. Mijn broertje heeft een Asus V3800 TNT2 Ultra en ik had nog 3 Celeron 700MHz coolers (boxed coolers). Dus ik heb met wat Artic Silver Thermal Adhesive 2 coolers op de MEM chips gezet(4 chips per cooler) en een cooler op de core. Ik haal nu 175MHz Core en 200MHz Mem.

Vanavond even kijken of ik nog verder kom.. Is wel leuk om mee te stoeien. Maar die meter gaat veeeel hoger dan dat mijn TNT2 kan volgens mij. : )

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Op dinsdag 18 december 2001 16:47 schreef Flipke het volgende:
Op mijn oude PC-tje niet, daar zit een S3 Virge 2 MB in. Die staat standaard op 49 Mhz. als ik hem op 80 Mhz doet ie ook goed. Dus ga ik nog ff verder. Kan ik misschien wel quake II op die oude Pentium 200 spelen. Is wel leuk ij een netwerkje.

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

dat gaat toch veel makkelijker

dubbelklik op t icoontje van t ram of de core en zie wat er gebeurd....

WHOEI !!

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
kun je met powerstrip ook je cpu overclocken of alleen je 3d kaart :?

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 17:10 schreef MysteryTweaker het volgende:
kun je met powerstrip ook je cpu overclocken of alleen je 3d kaart :?
alleen GPU / Mem van je 3d-kaart.. dUh!
Pagina: 1