After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Ik heb gewoon tape over de onderkant gedaan. Echte elektro tape natuurlijk. en toen mooi in mijn kast geschroefd met afstands busjes.
Tesa strip, en een schroefje
Sinlath | Opinions may contain latency
Ik heb 2 afstandhoudertjes (alu) gekocht, 2 gaten in mijn sidebar (bigtower, en halverwege loopt een stevigheidsbalk) geboord.
daar de afstandhouders opgeschroeft en daar de inverter op gemonteerd...
gaten van de inverter raken geen enkele baan op de print aan dus bevestigen is zo redelijk veilig (en het zit goed vast!)
daar de afstandhouders opgeschroeft en daar de inverter op gemonteerd...
gaten van de inverter raken geen enkele baan op de print aan dus bevestigen is zo redelijk veilig (en het zit goed vast!)
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ik heb zo'n hd-mount-rack onder m'n voeding zitten. Ik heb hem met afstandsbusjes, boutjes en vleugelmoeren daar aan vast gezet. Pics heb ik helaas niet bij de hand.
success
Bedankt!
Ik ga denkik voor de elektrotape-met-afstandbusjes-netjes-aan-de-binnenkant-van-kast-manier.
Trouwens als er nog iemand tips heeft om 3mm ledjes netjes in die plastic bevestigings hoesjes te krijgen zonder al teveel geweld. (die stomme dingen schieten er steeds weer uit als ik dat hoesje erop wil rammen
)
Ik ga denkik voor de elektrotape-met-afstandbusjes-netjes-aan-de-binnenkant-van-kast-manier.
Trouwens als er nog iemand tips heeft om 3mm ledjes netjes in die plastic bevestigings hoesjes te krijgen zonder al teveel geweld. (die stomme dingen schieten er steeds weer uit als ik dat hoesje erop wil rammen
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Ik had ook al 2 kleine brandplekjes op me duim nadat ik hem aan de achterkant beet pakte
... dus heb hem nu maar ingetaped en er zat nog een gaatje met draad erin in me kast dus daar heb ik hem aan vast geschoefd
Pagina: 1