[CM} Hoe/waarop Invertor 'Mounten'

Pagina: 1
Acties:

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ik heb gisteren bij Stuut en Bruin oa. 2 ccfl met invertor besteld. Vamorgen lagen deze al in de bus!
Na een fikse schok van de invertor te hebben gekregen leek het mij wel een goed idee om deze invertor ergens in of op te monteren.
In eerste instantie dacht ik aan het kleine kartonnen doosjes waarin hij geleverd werd, alleen misschien is dit niet zo'n goed idee, omdat het ding misschien erg warm word bij lang gebruik?
Ik vroeg mij af waarin jullie je invertors hebben gemonteerd (eventueel met pics)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Ik heb gewoon tape over de onderkant gedaan. Echte elektro tape natuurlijk. en toen mooi in mijn kast geschroefd met afstands busjes.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Tesa strip, en een schroefje

Sinlath | Opinions may contain latency

• mkleinman
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik heb 2 afstandhoudertjes (alu) gekocht, 2 gaten in mijn sidebar (bigtower, en halverwege loopt een stevigheidsbalk) geboord.

daar de afstandhouders opgeschroeft en daar de inverter op gemonteerd...

gaten van de inverter raken geen enkele baan op de print aan dus bevestigen is zo redelijk veilig (en het zit goed vast!)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb zo'n hd-mount-rack onder m'n voeding zitten. Ik heb hem met afstandsbusjes, boutjes en vleugelmoeren daar aan vast gezet. Pics heb ik helaas niet bij de hand. :) success :)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Bedankt!
Ik ga denkik voor de elektrotape-met-afstandbusjes-netjes-aan-de-binnenkant-van-kast-manier.
Trouwens als er nog iemand tips heeft om 3mm ledjes netjes in die plastic bevestigings hoesjes te krijgen zonder al teveel geweld. (die stomme dingen schieten er steeds weer uit als ik dat hoesje erop wil rammen :()

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Ik had ook al 2 kleine brandplekjes op me duim nadat ik hem aan de achterkant beet pakte :) ... dus heb hem nu maar ingetaped en er zat nog een gaatje met draad erin in me kast dus daar heb ik hem aan vast geschoefd >:)
Pagina: 1