Apple | Marantz | B&W
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Toch vind ik het wel jammer. Ik hoorde namelijk van anderen dat de L-versie wat betrouwbaarder is.Op dinsdag 18 december 2001 16:43 schreef Wallie het volgende:
Tja, ik heb zelf de J-versie, maar ik hoor hem niet, alleen het seeken, maar dat hoor bij die liqued versie ook. Dus ik zou niet al te lang blijven zoeken als ik jou was
Apple | Marantz | B&W
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Apple | Marantz | B&W
Als ik bij omschrijving kijk staat er:Op dinsdag 18 december 2001 16:52 schreef Masselink het volgende:
Eynstein heeft deze versie Maxtor 60GB D740X-6L. en die heb ik besteld....
40.9Gb, IDE (ATA133), 7200rpm Typenr: 6L040J2
J2...da's toch de j versie lijkt me
Verwijderd
kocht bij de mycom in eindhoven was het een L versie dus ze verkopen ze wel.
of 6L?Op dinsdag 18 december 2001 17:52 schreef Wisey het volgende:
[..]
Als ik bij omschrijving kijk staat er:
Het is de J versie. Als je een L versie wilt hebben moet er 6L040L2 staan. De tweede L staat voor de Liquid versie.Op dinsdag 18 december 2001 17:52 schreef Wisey het volgende:
[..]
Als ik bij omschrijving kijk staat er:
Apple | Marantz | B&W
Hmmz..regenboog?Op dinsdag 18 december 2001 17:14 schreef JaJoah het volgende:
Eeehum .. ik heb toch afgelopen week een 30gb schijf Maxtor kunnen terugbrengen. Binnen een maand deed ie niets meer. Je voelde hem niet eens meer upspinnen. Eens kijken hoelang de vervangende 40gb het uithoudt.
Nee, Regenboog.net heeft ze ook niet.Op dinsdag 18 december 2001 21:26 schreef Wisey het volgende:
[..]
Hmmz..regenboog?
Apple | Marantz | B&W
Had ik ook niet verwacht..ballen zaak ;P maar even serieus,Op dinsdag 18 december 2001 22:50 schreef massari het volgende:
[..]
Nee, Regenboog.net heeft ze ook niet.
een vriend van me werkt in zo'n zaak en zou deze week eens
voor me gaan bellen naar de leverancier..dus met een beetje
geluk....Ze verkopen op dit moment eigenlijk alleen de J
Verwijderd
Allen als er twee L's staan is het de L-versie: 6L040L2. En bij Mycom verkochten ze ook de J-versie. Er zijn hier al heel wat mensen geweest die beweerden de L-versie te hebben maar in werkelijkheid de J-versie hadden.
Die gast daar: "als je persé de L versie wilt hebben, laat je 'em vallen, gaat ie terug naar de fabriek en krijg je er misschien wel een L versie voor terug"
(zo was een andere klant bij hem aan een L gekomen)
Ik denk ook dat er mensen zijn die denken dat ze de L versie hebben, maar zich dan toch vergist hebben vanwege de eerste L in het serienummer bijvoorbeeld 6L****J*
Apple | Marantz | B&W
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Ik heb dus behalve de 40GB D740X ook nog een Quantum Fireball KA 18GB 7200rpm en een IBM 8.GB Dextar zitten. Nu was die IBM altijd muisstil, de Maxtor is minstens evenstil. De Fireball KA hoor je aan de overkant van de straat nog wel.
Snap ik niet dat mensen roepen dat die D740X-J zo'n lawaai moet maken... heb ik dan slechte oren ofzo?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Mycom heeft de J versie.Op dinsdag 18 december 2001 17:49 schreef tim het volgende:
Mycom heeft ze heb het gezien op de hcc
Heb hem zelf daar ook gekocht, tijdens de HCC.
Toen wist ik nog niet van die versie soorten.
Ben wel tevreden, ik vind de J serie erg stil.
Kwa betrouwbaarheid maken ze trouwens geen verschil.
Het geluidsnivo blijkt van de L serie stiller te zijn.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
De lagers van de spindlemotor zijn op basis van vloeistof in plaats van kogels (kogellager).Op donderdag 20 december 2001 11:37 schreef Eyghon het volgende:
zou iemand me ajb ff uit kunnen leggen wat die liquid versie dan is, is die casing vd schijf gewoon opgevuld met een vloeistof oid?
Voor ieders info, koop een Barracuda ATA IV en je hebt standaard vloeistoflagers
Ik heb even op de site (www.1to0.nl) gekeken en waarschijnlijk betreft het gewoon de J versie. Er staan nog geen specs bij helaas.Op donderdag 20 december 2001 11:50 schreef apereet het volgende:
Ik heb er 2 besteld bij 1 to 0, en volgens mij zijn dat de "L" types, ik weet het niet zeker ik zie het als ik thuis kom, ik kijk dr effe naar en meld het wel effe.
Apple | Marantz | B&W
Jij ook al? Vorige week krijg ie problemen met upspinnen (BIOS vond em niet meer, computer uit, weer aan en dan werkt ie weer).Op dinsdag 18 december 2001 17:14 schreef JaJoah het volgende:
Eeehum .. ik heb toch afgelopen week een 30gb schijf Maxtor kunnen terugbrengen. Binnen een maand deed ie niets meer. Je voelde hem niet eens meer upspinnen. Eens kijken hoelang de vervangende 40gb het uithoudt.
Gisteren kreeg dat ding een bad smart status (imminent failure, backup data)
Eeeuhm ... nee ... van "Der Kleine"Op dinsdag 18 december 2001 21:26 schreef Wisey het volgende:
[..]
Hmmz..regenboog?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay