Surestore DLT 80i : lampjes knipperen?

Pagina: 1
Acties:

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
HP Surestore DLT 80i Internal DLT Drive > alle lampjes blijven knipperen!!!

http://www.hp.com/cposupport/prodhome/hpsurestor18549.html

apparaat reageert helemaal niet, wat is er aan de hand, ik kan het niet om de site van hp vinden

wie bied?

Verwijderd

[bla]sla er een paar X op, misschien doet ie het dan :+ :P [/bla]

• richard_kraal
Op dinsdag 18 december 2001 16:47 schreef Webby het volgende:
[bla]sla er een paar X op, misschien doet ie het dan :+ :P [/bla]
apparaat van paar maanden oud en flink wat duizenden guldens

....... slim :?

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Kijken op de site van Quantum, want alle DLT-drives worden door Quantum gemaakt, ongeacht het plaatje dat een of ander OEM-leverancier erop heeft geplakt.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• richard_kraal
niets over te vinden, contact technical support........

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

Als alle lampjes knipperen is de leader los.
Tape streamer openmaken. Leader opzoeken (stuk tape bevistigd aan de binnenkant met een gat aan het einde en een haakje). Deze weer achter het haakje(met veer) bevestigen. Tis een beetje moeilijk uit te leggen, maar dit probleem komt regelmatig voor bij mijn klanten en is binnen 10min op te lossen
Dit is eigenlijk het enige zwakke punt van DLT drives

suc 6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Hoi, ik heb hetzelfde probleem op een dlt 20/40. Ik heb de tape er in zijn geheel en onbeschadigd uit kunnen halen door rechts voor aan de zijkant het zwarte palletje naar rechts te halen, waardoor de klep omhoog kon en de tape eruit ging. Hierna de leader om de rolletjes gelegd en om het haakje gedaan en deze bleef ook goed zitten alleen na opnieuw een andere tape erin gedaan te hebben zodat het haakje met de leader weer naar achteren gaat,schoot de leader weer los van het haakje. Is het over en uit of is er nog een andere oplossing misschien ?

bedankt voor de reakties

Rob.
Pagina: 1