Het installeren van nieuwe modules voor Perl via CPAN eindigt bij mij altijd in meldingen als deze (in dit geval bij het installeren van Date::Calc):
make: *** [Calc.o] Error 1
/usr/bin/make -- NOT OK
Running make test
Oops, make had returned bad status
Running make install
Nog los van een hele rij meldingen van bestanden die er niet gevonden worden.
Ik heb van alles wat ik me kon bedenken de nieuwste versie (apt-get upgrade) maar ondertussen moet ik nog steeds belangrijke modules missen. Toen ik nog RedHat gebruikte, kon ik iedere perlmodule zonder problemen installeren. Ik wil eigenlijk niet terug omdat ik Debian (2.2r3) verder zo'n lekker systeem vind.
Iemand een tip? Ik neem aan dan er hier mensen zijn die deze problemen onder Debian niet hebben.
Dit probleem doet zich voor op beide machines waarop ik het hier kon proberen (P75/32mb en PII266/32mb)
make: *** [Calc.o] Error 1
/usr/bin/make -- NOT OK
Running make test
Running make install
Nog los van een hele rij meldingen van bestanden die er niet gevonden worden.
Ik heb van alles wat ik me kon bedenken de nieuwste versie (apt-get upgrade) maar ondertussen moet ik nog steeds belangrijke modules missen. Toen ik nog RedHat gebruikte, kon ik iedere perlmodule zonder problemen installeren. Ik wil eigenlijk niet terug omdat ik Debian (2.2r3) verder zo'n lekker systeem vind.
Iemand een tip? Ik neem aan dan er hier mensen zijn die deze problemen onder Debian niet hebben.
Dit probleem doet zich voor op beide machines waarop ik het hier kon proberen (P75/32mb en PII266/32mb)