Abbo Opzeggen

Pagina: 1
Acties:

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:08
hi.

ik wacht nu al ongeveer 4 maanden met het opzeggen van mijn Dutchtone abbo. elke x als ik bel zeggen ze dat het ZSM behandeld zal worden, maar ik word nu wel een beetje scheitziek om elke x weer te gaan bellen en van de dubbele kosten.
wat moet ik nu doen??
plz help

Verwijderd

aangetekende brief sturen? en dan gewoon ander abbo nemen en niet meer betalen.. d* moet zelf maar eens hun systeem goed voor elkaar krijgen dit probleem is echt bekend :r

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
waar wacht je precies op :?

1 het daadwerkelijk stopzetten van het abonnement.

kan met één telefoontje 0800-0770 of mailtje (zie profile) geregeld worden.

2 het terugontvangen van de teveel betaalde abonnementskosten.

dit duurt idd erg land (2 tot 3 maanden), maar je krijgt je geld uiteindelijk wel.

• DrNizeGuy
ik w8 op het stop zetten van mijn abbo.
maar ik denk dat ik het geld nu maar gewoon terug laat boeken wat er nu nog afgehaald word..
dan zullen ze toch wel reageren.. hoop ik

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 16:41 schreef DrNizeGuy het volgende:
ik w8 op het stop zetten van mijn abbo.
maar ik denk dat ik het geld nu maar gewoon terug laat boeken wat er nu nog afgehaald word..
dan zullen ze toch wel reageren.. hoop ik
dan krijg je een dreigbrief waar t geld blijft >:) :+ :7

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:34
Op dinsdag 18 december 2001 16:49 schreef mafiasven het volgende:

[..]

dan krijg je een dreigbrief waar t geld blijft >:) :+ :7
Die eikels van Dutchtone moeten het nu maar eens goed voor elkaar hebben hoor. Mijn pa loopt al een half jaar te kloten met zijn abonnement (volgens mij zelfs langer) en hij betaald gewoon niet meer. Als ze het abonnement niet willen stopzetten, prima, maar dan ook geen geld meer.

Wat dat betreft heeft Dutchtone de zaken echt SLECHT geregeld.

Join het GoT Pulse-Team!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:02
Het is inderdaad apart geregeld. laatst kon je een tijd
telefonisch opzeggen, maar dat zit er nu ook niet meer bij.
Je kan nu het beste bellen en zeggen dat je hem over wilt
zetten naar prepay met behoud van nummer. Je houd dat je
eigen simkaart, en krijgt er zelfs 15 gulden beltegoed op
kado. Geen aangetekende brieven meer en nog een leuke bonus.

• koen
  • Niet online
zoals ik al eerder aangaf kun je ook gewoon even bellen om het abonnement op te zeggen. deze optie tot telefonisch opzeggen bestaat nog steeds hoor ;) , naast het sturen van (aangetekende) brieven welke op dit moment allemaal de prioriteit krijgen van kerstkaart bij ptt-post en voor 2002 waarschijnlijk niet meer binnen zijn.

dus gewoon even (geen wachtrij meer) bellen naar d* klantenservice en het wordt echt wel geregeld.

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 18:05 schreef koen het volgende:
zoals ik al eerder aangaf kun je ook gewoon even bellen om het abonnement op te zeggen. deze optie tot telefonisch opzeggen bestaat nog steeds hoor ;) , naast het sturen van (aangetekende) brieven welke op dit moment allemaal de prioriteit krijgen van kerstkaart bij ptt-post en voor 2002 waarschijnlijk niet meer binnen zijn.

dus gewoon even (geen wachtrij meer) bellen naar d* klantenservice en het wordt echt wel geregeld.
gezien je logo denk ik jij de D* promo guy bent ;) :+
kijk tis leuk en aardig dat bellen enz en dat het geregeld wordt alleen de vraag is hoelang dat nog moet gaan duren

Verwijderd

Gewoon een pakket stenen sturen naar hun antwoordnummer, dan kost het hun geld >:) met een briefje erbij 'wees blij dat je ze niet door de ruit ontvangt :)

• Denman
Op dinsdag 18 december 2001 18:05 schreef koen het volgende:

Mijn vader heeft ook 'gewoon even gebeld' maar die loopt na een half jaar dus nog steeds te kloten ermee. Dus dat 'gewoon even bellen' werkt blijkbaar ook niet zo goed...

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Toevallig ook net zo'n geintje met Dutchtone aan de hand.
Ong. een jaar geleden aangetekend opgezegt, niks meer gehoord dus ik dacht er van af te zijn.
Niets was minder waar, kreeg deze week een rekerning van bijna 500,- van het afgelopen jaar.
Bellen dus , Wil je niet geloven , je wordt voor leugenaar uitgemaakt , je bent een eikel die zijn administratie niet goed bijhoud, En die zijn papieren geen jaar bewaard ( als je zegt dat je dat uit moet zoeken want het is al weer een jaar geleden )Als je hun met hetzelfde confronteerd, dat ze hun administratie niet op orde hebben ( ze zijn per slot van rekening ook die opzegging kwijt ) gooien ze de haak erop.
Oplossing volgens Dutchtone , weer opzeggen en deze rekening betalen, vind ik geen strak plan eigenlijk.
Een Supervisor krijg je niet te spreken alleen een paar Helpdesk medewerksters, Supervisor luistert mee maar komt niet aan de lijn, de held.
Ze zoeken het maar uit, van mij krijgen ze niets, heb al gezegt maak er maar een rechtzaak van.
Al met al voor mij nooit meer Dutchtone.

Verwijderd

Als je gewoon een brief stuurt met al je gegevens naar D*, dan wordt alles gewoon geregeld en ontvang je naar een paar dagen keurig een SMSje op je telefoon.Met iets van: "wij zullen op uw verzoek het abonnement per xx/xx/'xx stopzetten. Afdeling Finance Dutchtone.

• Denman
Blijkbaar heeft Dutchtone de zaken niet zo goed geregeld wat betreft administratie, want bij de ene persoon gaat het afzeggen van het abbo prima, bij de andere is het een ramp. Dit is dus gewoon SLECHT.

Doet me een beetje denken aan die organisatie die al die zaakjes voor school regelt, OV-jaarkaart enzow. Ook al zo'n puinhoop.

Join het GoT Pulse-Team!

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
Nee, Dutchtone doet dit met opzet. Even nog wat abonnementskosten kloppen van mensen die hun abonnement opzeggen. Opzeggingsbrieven die niet aangetekend opgestuurd zijn blijken ook zomaar verdwenen te zijn.
Tis mij ook overkomen, gelukkig is het hun niet gelukt om meer dan 1 maand abonnementskosten te incasseren nadat ik mn abonnement had opgezegd en die heb ik toen ook direct teruggeboekt.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• DrNizeGuy
nou, na ze hard uitgescholden te hebben is t nu tog goed gekomen. binnen 4 uur was t geregeld :)

• koen
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 18:37 schreef DrNizeGuy het volgende:
nou, na ze hard uitgescholden te hebben is t nu tog goed gekomen. binnen 4 uur was t geregeld :)
zei ik toch, "gewoon even bellen" ;)

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 19:12 schreef koen het volgende:

[..]

zei ik toch, "gewoon even bellen" ;)
om toch ff door te gaan >:) zow gewoon is dat niet :P
echt er zijn zoveel gevallen bekend waar t niet zow soepel ging

• koen
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 19:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

om toch ff door te gaan >:) zow gewoon is dat niet :P
echt er zijn zoveel gevallen bekend waar t niet zow soepel ging
[promo mode on maar weer dan]

nee daarom heeft d* ook een klantenservice. als alles goed gaat (=illusie) en niemand hoeft contact op te nemen met d*, is een klantenservice overbodig lijkt me.

[\promo mode weer off]

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 20:01 schreef koen het volgende:

[..]

[promo mode on maar weer dan]

nee daarom heeft d* ook een klantenservice. als alles goed gaat (=illusie) en niemand hoeft contact op te nemen met d*, is een klantenservice overbodig lijkt me.

[\promo mode weer off]
lol.. :D die vind ik goed jij wilt dus beweren dat een klantenservice alleen maar nodig is voor problemen?
volgens mij ook voor andere dingen maar dat zal aan mij liggen :? :+

Verwijderd

Flutstoon is idd een enorm brakke gsm provider...
Liep er zelf ook enorm lang mee te pielen. Dus nu maar Libertel genomen. Is wel ff wennen, want nu kun je ook bellen als je in de trein zit! Zelfs in de tunnel bij Best!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-12 10:04
IK heb ook prob gehad met dutchtone...
erg slechte zaak...
Ik eerst netjes 1 maand van tevoren een brief...
na een maand bel ik voor de zekerheid: 'is het geregeld'???
Neey meneer niks ontvangen. maar u kunt het telefonish ook afzeggen. Iemand probeert me door te verbinden.... tutututu... verbinding verbroken :( :(. Nah kan gebeuren... nog een keer bellen. 'neey meneer, alleen schriftelijk opzeggen' 'maar...' 'neeeee'
Nah leuk nog een brief... 2 weken later. weer bellen weer niks.
Toen aangetekende brief. Hele verhaal uitgelegd...
Goed na anderhalve maand me kaart geweigerd. (eindelijk)
Hele proces meer dan 3 maanden (vanaf 1e brief)...

plus punt: hoefde na de aangetekende brief geen abbonementskosten te betalen voor de maanden nadat ik hem afgezegd wou hebben :) :) (dus exact één jaar)

conclusie: Voormij NOOOOIT meer dutchtone (bereik kwestie viel voor mij nog mee... )

edit: helmaal vergeten (na al het typen) Ik denk dat die telefonische afzegging (waar elke medewerker nu hopelijk wel vanaf weet) wel goed moet werken...

• koen
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 20:36 schreef mafiasven het volgende:

[..]

lol.. :D die vind ik goed jij wilt dus beweren dat een klantenservice alleen maar nodig is voor problemen?
volgens mij ook voor andere dingen maar dat zal aan mij liggen :? :+
ja niet dan :P

als mensen totaal geen problemen ervaren met hun telefoon, zullen zij ook niet de behoefte hebben hun provider te bellen. dit als mensen dus totaal geen problemen hebben en altijd bereikbaar zijn, netjes hun rekeningen betalen (die ook 100% kloppen), alles voorwaarden duidelijk en helder zijn, mensen zelf alle services kunnen regelen; kortom in deze (irreëele) situatie is er geen behoefte voor een bedrijf veel geld te steken in een klantenservice. maar goed, geen enkel bedrijf is perfect doordat er mensen werken en mensen maken fouten en daarop is ondersteuning/service nodig naar de klant toe.
Pagina: 1