n00b: S3 Trio64V+ PCI in nieuw mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:52
ken det? of net? :)
serieus, ik heb geen geld voor een heel nieuw systeem en sparen kan ik ook niet. kan ik eerst een kast, mobo en proc kopen en daarna de rest of krijg ik dan gemieter?

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

"Waarom niet?" zou ik zeggen... Hou er wel rekening mee dat je spellen (als je die speelt) op dat kaartje zo'n anderhalve (ik ben een optimist ;) ) frame per seconde zullen halen :P

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Het kan wel, maar wat voor moederbord wil je gaan kopen? Als je een moederbord met AGP koopt moet je (geloof ik) wel in eerste instantie met AGP opstarten om in de BIOS je moederbord op PCI te zetten.

Als je een moederbord zonder AGP koopt kan het zeker weten. Tenzij die S3 in je huidige moederbord zit ingebouwd, dus niet op een apart kaartje.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:52
och jee, ja niet eens aan gedacht! dan wil ik spelen en heb ik maar 1.5gig hd en een rot-video... :'(

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hehe tuurlijk gaat dat... maar meer dan beeldweergeven in windows zal het niet doen ;) :P

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:16

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Hij werkt wel!! ik heb in een AMD XP2000+ systeem ook een s3trio64v+ aan de gang gekregen. de GF4ti4200 was nog niet op voorraad, en de AGP1x kaart die ik nog had liggen paste niet het KT400 AGP8x bord. dus de S3 was de enige oplossing. gaf best mooi beeld, maar in Quake 3A kreeg ik er 3 frames per sec. uit geperst. pure SM....

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topic is ruim een jaar oud. Volgende keer ajb beter opletten als je ergens een post neerzet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.