Als ik mijn pc aanzet moet geeft ie een lange piep. Als ik dan op reset druk geeft ie weer zo'n lange piep en als ik dan nog een keer op reset druk start ie wel gewoon op. Wat mij opvalt is dat ik in de zomer maar 1 keer op reset hoefde te drukken en nu - in de winter- 2 keer. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn ?
je hebt een diesel die moeten altijd ff opwarmenOp dinsdag 18 december 2001 15:59 schreef AMDMaster het volgende:
Als ik mijn pc aanzet moet geeft ie een lange piep. Als ik dan op reset druk geeft ie weer zo'n lange piep en als ik dan nog een keer op reset druk start ie wel gewoon op. Wat mij opvalt is dat ik in de zomer maar 1 keer op reset hoefde te drukken en nu - in de winter- 2 keer. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn ?
ssst ( zeg dat er niet bij )Op dinsdag 18 december 2001 16:03 schreef AMDMaster het volgende:
De Diesel van mn pa hoeft ook niet op te warmen hoor
voorgloeien heet dat... Heb je misschien last van een brakke voeding?
Hier staat tekst
Het zou kunnen zijn dat er een kaart o.i.d niet helemaal goed inzit en dat hij door krimpen en uitzetten door de kou/warmte net wel of net niet contact maakt.
Als je de pc een aantal keren aan en uitgezet heb wordt de computer wat warmer en start hij zonder problemen op.
Als je de pc een aantal keren aan en uitgezet heb wordt de computer wat warmer en start hij zonder problemen op.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
zeg ikOp dinsdag 18 december 2001 16:04 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
voorgloeien heet dat... Heb je misschien last van een brakke voeding?
Lekker doelloos weer, vind je niet?Op dinsdag 18 december 2001 16:06 schreef internetinfo het volgende:
LOL
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
aners kijk je even op de site van abit,
kijk onder
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
het kan eraan liggen dat je CPU fan in het begin te weinig toeren maakt en de MoBo daarom een lange pieptoon geeft.
schakel je cpufan warning speed uit
en de volgende keer zoek eerst effe voordat je begind te vragen
kijk onder
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
het kan eraan liggen dat je CPU fan in het begin te weinig toeren maakt en de MoBo daarom een lange pieptoon geeft.
schakel je cpufan warning speed uit
en de volgende keer zoek eerst effe voordat je begind te vragen
Pagina: 1