Toon posts:

ff wat weghalen, AUB

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hier: http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/003894.html
HAD Nielsman ongevraagt informatie over mij/onze familie neergezet, deze is nu verwijderd...

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:02

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je niet wilt dat iemand die info van je weet moet je hem natuurlijk niet op het net zetten, iedereen kan heus wel jouw icq nummer even opzoeken.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
duh!!! het gaat erom dat ik hem geen toestemming heb gegeven om mijn adres en de hele mikmak daar neer te zetten :( :( :(

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-05-2021
Ik ga 't voor je weghalen jongen.
Ben het alleen wel met CosmoOo eens! Zelfs na deze actie heb je nog geen info verwijderd bij je ICQ info.
En KPN telefoongids kan ook iedereen raadplegen en laat jij nou net een naam hebben die maar 1 keer voorkomt in Helmond. Gokje van mij dat jij dat dan was! :)
Maar ik ga 't nu weghalen voor je, omdat je 't zo aardig overal in de verschillende postings vraagt ;)

Nielsman

Verwijderd

Beroerde actie.. al zet ie ze in z'n icq wat geeft jou dan het recht om ze hier neer te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
bla

• Nielsman
Wat is men hier hypocriet zeg!
Die info kan iedereen 2 klikken vanaf 't GoT forum inlezen! Dan zijn het ook maar 2 kleine toetsencombo, CTRL+C CTRL+V, om die gegevens ff te plakken.

/me blijft bij z'n eerste standpunt, maar wil niemand ECHT boos maken!

Ik vraag hierbij Raikane ook nog netjes of eerste posting van mij in je draad ook nog gewijzigd moet worden. Die met volle voor en achternaam?

En ik wens je toch nog fijne verjaardagsavond toe! :)

Verwijderd

Kwaad is al geschied , vanavond ff naar Helmond rijden en een PC ophalen >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
jaja tis al goed Nielsman

Hoewel een vette slagroomtaart of Aardbeienvlaai als goedmakertje, zou ik niet afslaan... >:)

• Nielsman
Raikane,

Zou niet weten waar ik die Slagroomtaart of Vlaai heen moet sturen dan. >:)
Pagina: 1