Geheugen Uitbreiding Compaq Presario 7460

Pagina: 1
Acties:

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:47

gex

De gekste

Topicstarter
Ik heb hier een Compaq Presario 7460, en wil het geheugen uitbreiden, ik kan nergens terug vinden of voor dit type perse compaq geheugen nodig is, op geheugen.com geeft hij wel compaq geheugen aan, het type dat er in zit is:

64M PC100 SDRAM Cam ALL

Mijn vraag is, kan ik er gewoon geheugen bij prikken of moet dit (duurder) compaq geheugen zijn ?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:40

Nakebod

Nope.

Naar mijn ervaring, heb hier ergens een compaq presario nogwat staan, met 64 mb compaq geheugen, kon ik zonder problemen 32 mb ibm geheugen in doen.. 128 volgens mij nooit geprobeerd, dus waarschijnlijk kan dit wel gewoon

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk kan het wel, maar met Compaq ( :r ) weet je het nooit helemaal zeker. Dus als je zorgt dat je het geheugen terug kunt brengen als het niet werkt is er niets aan de hand.

edit: typo

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 22:41
past denk ik wel gwoon, compaq van me opa kon ik ook gewoon andere geheugen bij proppen van ander merk..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Als je op de site's v.d. diverse DIMM producenten kijkt zie je dat hun ram compatible is met Compaq's. Geen probleem me dunkt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

heb hier 3 compaqjes staan momenteel (o.a. 233@300) 2 daarvan slikten alle reepjes, derde was wat kieskeuriger, maar met een beetje proberen en uitwisselen moet het lukken

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Pagina: 1