Toon posts:

Het duurde slecht 9 minuten???

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ehh, ik probeerde http://www.tweakers.net / te bereiken en ik kreeg een flash "Warner-Brothers Trailer" met de melding : "Het duurde slechts 9 minuten, hahahahahahahahahaha" ...

WTF?? Houdt dit verband met de move naar Vuurwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh, met me FireWall uit doet T.Net het wel, merk ik nu.

Als ik T.Net wil zien moet ik maar onbeschermd surfen ofzow? :(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Neuh, dat valt wel mee hoor :).

• EnEmA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04-2025

EnEmA

Worst

verveelde zich hier iemand of zo?
waar slaat dit eigelijk op?

Een koe is geen kangaroe

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Laat me raden, heeft het iets met Vuurwerk (dat bedrijf dan) te maken? :D

Verwijderd

Of iets met WB + lycos . ..
daar kan je ook heen

• Dennism
  • Laatst online: 17:05
Wat is dat voor zeer irritante zooi, reclame is leuk. Maar de laatste tijd loopt het wel erg op. eerst die rare norrod (ofzo) banner die er niet altijd staat, nu dit weer. Die normale webads banners irriteren me compleet niet. Maar die nieuwe raar geplaatste banner en die flash shit wel :r

Verwijderd

Topicstarter
Ehh, ik snap nog steeds niet wat nou de bedoeling is, eigenlijk ..

Alle links werken, behalve die naar T.Net, en als ik me vuurmuur uit zet komt de hele flash überhaupt niet tevoorschijn.

Ik draai een vuurmuur omdat ik echt bijna non-stop geprobed e.d. word vanuit het netwerk. Ik neem aan dat die flash tijdelijk is?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, 9 minuten. Schiet me ineens te binnen: da's van Battlefield Earth. Dat verklaart het WAT. Nu nog het WAAROM? Waarom het verschil of je wel of geen firewall draait?

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Ik denk dat dit actie "transfer database to haarlem" is ?

Shit. Ik zit op m'n werk. Power is van het gebouw af. Ik internet op een flaptop, en alleen een trailer.

Nou ja... Even wachten dus :) Femme, Rick en Reinder kennede is dit zo opgelost.

• php
  • Niet online

php

Of is de boel in slechts 9 miniten gehacked?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:03

Chakotay

Lick here to continue

Gewone reclamebanners: ok
Dit: :r , dit kost alleen maar bezoekers, ik wou vanochtend ff snel tweakers kijken, maar zag dat stomme ding dat niet wou oprotten, exit en tweakers knopjes werkten ook niet, en ik hadd geen zin om te wachten, dus dat heeft iig 1 bezoeker gekost....

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23
Het duurde idd 9 minuten voordat ik gvd ervoorbij was, ik heb ook een firewall aanstaan, en de exit knop is dan gewoon reload, ik vindt dit een beetje te agressieve reclame :(

Verwijderd

What the f*ck, waarom werkt de exit button van de Intro niet????

Verwijderd

Is toch niet zo erg dat die exit het niet doet? Je kunt refhreshen of meteen naar http://www.tweakers.net/index.php3 gaan, dan skip je dat ding gewoon.

Waarom trouwens die duivelse lach?..

Verwijderd

http://www.tweakers.net/g/wb/be_trailer_groot.swf

dit duurde maar negen minuten ;-)
(film zal wel leuk zijn)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, Femme dat je reclame maakt ok... fullscreen is ook goed (boeit me niet)... maar maak (of laat maken) iig een GOEDE intro die werkt (zoals de 'fullversion' van jurriens link). En zet er voortaan ook gewoon bij dat het reclame is... Dus www.tweakers.net --->"je krijgt eerste een reclame"---->flash intro---->'normale' tweakers.net :) ok? Dank je :)
Of leg het uit op de frontpage... nu neemt iedereen de toevlucht tot het forum ;)

Verwijderd

Gadver, het lijkt verdomme RTL 4 of 5 wel. Je wordt doodgesmeten met reclame. Een bannertje ok maar om meteen het hele beeldscherm vol te smijten met een trailer die nog slecht werkt ook? (door de firewalls)

Verwijderd

Hé Diddel, betaal jij effe 20.000 gulden per maand aan Vuurwerk??? nee? dan snap je misschien waarom...

• Kees
  • Laatst online: 19:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ehm.. vuurwerk hoeft niet betalld te worden hoor, evenals amd en computechworld niet,

Daarom vindt ik het juist des te irritanter.. sorry hoor, maar ik vindt hoop dat dit heel snel over is...

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Deze campagne is niet meer dan een expirement, om te zien hoe er gereageerd wordt op een zodanig aggressieve en opvallende reclame...wees niet bang dat je binnenkort constant dit soort dingen hebt

Verwijderd

Zelfs al moest vuurwerk betaald worden, dan nog liever 20 banners op de page, een vuurwerklogo als achtergrond en de lay-out in vuurwerk kleuren dan zo'n asociaal groot "welkomst" reclamespotje.

• IceStorm

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Aha een experiment... Daniel wat gaan jullie zometeen zeggen tegen webads... "Ja de reacties van de bezoekers van Tweakers.net waren overweldigend" :)
Mijn mening, ik heb niks tegen fullscreen ads (1-2x per week) maar maak het wel DUIDELIJK... ok ? ;)

Verwijderd

ik kon d'r wel om lachen... jullie niet volgens mij ;)

Verwijderd

Een flash animatie aan het begin van een nieuws-site? Ik vind het HELE GOEDE reden om NOOIT meer naar www.tweakers.net te gaan. Als ik ergens een *&^*%-hekel aan heb!!

Tweakers.net is een NIEUWS-site. Wat voegt een flash animatie hier nu aan toe? Het kost alleen maar bandbreedte voor de arme mensen met modem of Casema.

• vanDaal
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Het is gewoon reclame van Warner Bros en Lycos (zie midden onderin) zoals smooky` al zei. Als je op de link klikt (ja, dat heb ik gedaan :) ) dan kom je bij een lijstje films uit, waar ook Battlefield Earth (zoals HlpDsK al aangaf) bijstaat. Dus het is gewoon reclame voor een film.
En het lijkt me sterk dat dit soort acties vaker uitgehaald worden. Iedereen weet dat mensen die tweakers bezoeken dit niet echt waarderen.

Oh... ik had dat filmpje nog niet helemaal afgekeken. Daaruit komt het zeker naar voren dat het over een film gaat :)

• Chaos
  • Niet online
Van mij mag je de hele site behangen met banners, maar dit soort dingen vind ik irritant. Waar gaat dit naartoe? Voor iedere review die je aanklikt een reclameblok van 5 minuten? Ik denk echt dat je hiermee bezoekers wegjaagt en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Verwijderd

Ik had er gelukkig geen last van omdat ik geen flash heb installeerd maaar dit gaat wel een beetje ver. Hopelijk is dit eenmalig. 't was de bedoeling dat we met de move sneller gingen.

Liever rukspace zonder flashding en af en toe plat, dan vuurwerk met dat flashding.

• Gooly
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Hey tnx Nielsonline. Inderdaad bijzonder irritant ding, maar ik heb de properties in mijn bookmarks zodanig veranderd dat hij nu rechtstreeks naar http://www.tweakers.net/index.php3 wijst, heb ik van dat hele ding geen last :)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Verwijderd

Ik vond dit dus zwaar :r

Ik hoop dat T.net niet zo fucking commercieel wordt dat het irritant wordt voor de bezoeker.

Verwijderd

Ik herhaal mijn post nog maar uit een andere draad :

Tweakers.net wordt steeds commercieler! :( Eerst die irritante zijbanner en nu een hele flash video voordat ik zelfs bij de site kan!!! Het is nog erger dan een popup!

(Geen goede trailer trouwens :()

Het zal wel heel veel pieken opleveren, maar zet dan alsjeblieft een bannertje onder de pagina ipv doodgegooit worden met reclame waar je niet omheenkan!!!

Verwijderd

Het is op zich wel grappig, maar niet het soort reclame waaar ik op zit te w8en, en zeker niet iets wat er hier thuis hoort.

Femme, reclame best maar
1)Laat duidelijk blijken dat het reclame is!
(bijv door er "(Advertisement)" of "(Advertentie)" boven te zetten, zie www.nrc.nl )
2)maak er dan een werkende flash van.
3)voer anders de reclame op de site op
4)maak desnoods, een appart kopje, of zijbanner op t.net zelf.

MAAR GEEN FLASH INTRO'S, denk om de modem-medemens!

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

wat een rommelige thread is dit zeg.. Ennem, als er reclamen wordt gemaakt is hget dan uiteindelijk niet de bedoleing een product of dienst naar voren te schuiven ofzo? Hier snapte in nl heeelemaal nix van. En eigenlijk vindik dat het wel even ergens gemeld mag worden. Zelfs hier op dit forum staat nergens een berichie van femme met wat het is. Zou toch wel aardig zijn... "Het duurde slechts 9 minuten" ????????????????

[update]
MAAR GEEN FLASH INTRO'S, denk om de modem-medemens!
ehm, dat is waarom er flash is, dat hele ding is nie veel grote dan 50k denkik

Ennem, waarschijnlijk is het reclame voor de film 60 sec, in ieder geval, dat vertelde iemand tegen me...
[/update]

Verwijderd

Het hele intro is 148 K, dat is niet waar het mij om gaat, waar het mij om gaat is dat ik geen zin heb om hier doodgegooit te gaan worden met flash intro's, dat vreet bij mij bandbreedte, ik heb een enkel lijntje, geen T1/T3/ADSL/Kabel dus dan houd ik liever wat ruimte.
Een Flashie is niet erg, waar ik bang voor ben is dat er een trend gezet is dat bij iedere scheet die je laat, er een Flash ding naar voren komt, wat het "surfgenot" niet ten goede komt.

Dus lamaar hangen die flash dingen en verzin iets nieuws!

• rammes
  • Laatst online: 00:12

rammes

koekebakker 1e klas

ik ging het bed uit en surfte naar tweakers.. huh?? was meteen wakker :) ik vind het allemala wel best.. je doet maar zolang het dan ook maar werkt.

we faxen!

adios

Ik zou het doen!

Verwijderd

Ik vind dit walgelijk
Een paar banners moeten genoeg zijn
Zo'n hele commercial op een site zetten, en gebruikers verplichten het eerst te zien is een zwaar verwerpelijke marketing-praktijk, zeker op een site waar in feite iedereen medewerker is.
Ik :r hiervan, mij zie je niet meer op T.net

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Afschuwelijk ! :r :r

Als dit permanent word, was dit voorlopig mijn laatste bezoek aan tweakers.net !

:r :r

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Dit moet verboden worden het slaat werkelijk nergers op het duurt al zo lang om met een isnd modem die pagina;s te laden en in Beos vondt opera het ook niet erg leuk afschaven die zooi. Ik heb medelijden met die genen die
geen kabel of adsl kunnen hebben

Verwijderd

Persoonlijk, vind ik dit echt triest...

• rammes
  • Laatst online: 00:12

rammes

koekebakker 1e klas

nou ik zie het al weer GEEN diehards :( :(

Ik zou het doen!

Verwijderd

Ik heb er eigenlijk niet zo'n problemen mee. Van mij mag er wel zo'n banner voor staan, mits er een (werkende) exit knop is om die reclame te skippen. Als Femme hiermee geld kan verdienen om de site nog meer te verbeteren (kan dat nog dan? :) ) dan moet dat best kunnen. Je krijgt er dan immers ook iets voor terug als je er naar kijkt. Want zeg nou zelf, een site met 20 banners erop, dat is toch erger?!

(edited 20-05-2000).]

• Ritchie
  • Laatst online: 17:01
Reclame is niet erg, maar inderdaad geen flash film voor je de site opgaat!
En een reactie op de frontpage zou een boel duidelijker maken.

- NAC Breda -

Verwijderd

Deze campagne is niet meer dan een expirement, om te zien hoe er gereageerd wordt op een zodanig aggressieve en opvallende reclame...wees niet bang dat je binnenkort constant dit soort dingen hebt
Als ik binnekort conastant dit soort dingen zie, dan gaat Tweakers.net dus wel weer op No-add stand bij AtGuard...

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Persoonlijk heb ik een GRUWELIJKE hekel aan dingen als Flash :r en Java :r :r, maar na deze reacties gelezen te hebben ben ik alweer opgevrolijkt :)

De topic in SG bevat zelfs een paar gasten die dachten dat t.net gehackt was :o :o :D

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wat the f*ck is dit, het gaat de verkeerde kant op met tweakers.net, hier zit je echt niet op te wachten

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Als we zo gaan beginnen ben ik pleite... @#$*(@&$ zooi

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Waarom heb ik toch het donkerbruine vermoeden dat dit de laatste keer was dat er zoiets bij t.net gebeurt is.

Misschien heeft het te maken met de reacties. :)

Als ze nou een linkje er bij hadden gezet waar je de film kan d/len..... >:)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Zulke extreme Flash-commercials ben ik nog nooit eerder tegengekomen op sites, ik vind dit dan ook helemaal niks...eerst een reclameboodschap bekijken voordat je de site op mag, wat een crap! :(

Nee geef mij dan maar de getweakte versie van Tweakers.net...zonder reclame!! :)

Verwijderd

Hmmm Tweakers is overgenomen door de Scientology Kerk :'(
Ik las laatst op www.Ilse.nl een heel verhaal over Battle Field Earth en John Travolta. Een bagger film geproduceerd door de scientology Kerk, ze zouder er zelfs "geheime" flitsen/boodschappen in hebben verwerkt om zo leden te werven.

Ik kan alleen die link op ilse niet vinden, een zoek machine waar je nog geens kan zoeken naar het nieuws wat ze brengen :(

oja het stukje heet: "De vervelende hobby van John Travolta"

ik had het stukje al bij media neergezet, maar het is hier ook van toepassing.
http://gathering.tweakers.net/Forum2/HTML/000434.html

Verwijderd

Ach hoe vreemd is het, voordat je een leuke film gaat kijken ben je ook verplicht reclame te zien.
Zonder reclames zouden hadden we met z'n alle afgevraagd waar die zap knop toch voor was wanneer je enkel ned1 had kunnen ontvangen. Internetcontent mag dan gratis zijn, maar het is geen liefdadigheids instelling, wordt toch eens een beetje reeel mensen

• winnie
  • Laatst online: 17:23

winnie

de poes...

Ik mis een beetje de reactie van Femme op alle reacties. Komtie nog, of sterft dit allemaal een zachte dood.
En verder voor de enschedeërs onder ons: om de aarde nu in zo'n vuurwerk te laten eindigen zoals in de flash-movie, vind ik toch wat cru

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan maar een ding zeggen. BLEG.
Ik denk dat het aantal bezoekers voldoende is om de benodigde bandbreedte/machines & arbeidsloon te sponsoren.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Wat een beetje vervelend is aan die trailer is dat als je nogal vaak op een andere machine zit je elke keer dat ding weer voor je snoef krijgt.

• zomertje
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Misschien ben ik een uitzondering maar toen ik vanochtend even tweakers wilde checken kwam ik niet verder dan een grote knop om 'iets' te downloaden, waarschijnlijk flash ofzo. Nu zit ik hier via Netscape onder Linux dus dat kan ook uitmaken. Maar ik kwam de hele site niet eens meer op.
Door de url te verlengen met /nieuws.dsp kwam ik erlangs maar dat moet je dan net weten.

Als er meerderen dit probleem gehad hebben kost dat jullie zeker bezoekers.....

Ik merk al aan de reacties dat ik niks gemist heb......

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De complete Tweakers.net crew had vandaag een meeting.

Zoals Daniël al zei is dit een eenmalige experiment van WebAds, dus niet iets dat van vanaf nu terug zal komen.

De Battlefield Earth intro draait 2 weken. Het is de bedoeling dat iedere unieke bezoeker het ding twee keer krijgt te zien. Als je koekietrommel normaal functioneert heb je er dus nauwelijks last van.

Mensen die zich storen aan de normale 468*60 en 234*60px banners moeten realiseren dat het bouwen van een site geld kost. Ik neem aan dat jullie ook niet dag en nacht voor noppes werken (helaas is het nog steeds zo dat er bij een aantal mensen een soort taboe heerst op het verdienen van geld met een site).

De bezoekers krijgen gratis content, in ruil daarvoor moet men tegen een paar banners kijken. Als je het niet eens bent met dit principe kun je je beperken tot non-commerciële sites zoals http://www.provider.nl/~homepage , die maar liefst één keer per maand wordt geupdate.

Verwijderd

Het maakt mij niet zoveel uit als het maar niet iedere dag is (1x in de week ofzow) en als het geen minuten duurt om te laaien

Verwijderd

Ey Femme

die link doet het niet

ik krijg een 404-error :P

Verwijderd

Ik denk niet dat banners als zodanig ter discussie staan (neem ik aan). Maar meer het effect van zo'n introfilm. Vind ik bij geen enkele site prettig eigenlijk, ook niet bij bedrijven die dat grappig vinden.

Verwijderd

Ik geloof dat dit een ouderwets voorbeeld is van lekker langs elkaar heen praten en miscommunicatie.

De opmerkingen worden maar zeer ten dele gemaakt over de banners op zich.
De discussie hier beperkte zich voornamelijk tot de Flash intro, er is niet of nauwelijks sprake van een aanval op de algemeen geaccepteerde banners.

Waar de meeste mensen mee zitten is dat het wat bandbreedte kost, en dat het redelijk storend is.
Banners zijn als dusdanig geaccepteerd, en ik maak er ook redelijk vaak gebruik van, en niemand heeft daar echt last van, ze staan strategisch, en toch niet hinderlijk opgesteld.
Banners: best.
Reclame mailing: t is het overwegen waard.
Flash intro: houd het beperkt, 1 per week oid, maar iedere dag is een beetje een overkill.
Ik zeg niet dat jullie gene geld mogen verdienen, ook neit dat jullie van plan zijn om die Flash intro's iedere dag in te zetten, maar dat er naar andere, effectievere manieren gezocht meot gaan worden om reclame inkomsten te genereren.

Maar liever geen Flash filmpjes in het begin!

Proefopzet niet geslaagd.
Maar liever geen Flash filmpjes in het begin!

• Gooly
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Ik vind het een verschrikkelijk ding, (niet kwa vormgeving, maar kwa middel), maar je kunt er hetzelfde mee omgaan als met de commercial breaks op de commerciele zenders. Je klikt op Tweakers; ziet een flash intro verschijnen, dus je weet; nu kan ik effe naar de plee, of koffie halen, of een vers pilsje halen, en tegen de tijd dat ik terug ben bij mijn PC staat Tweakers te prijken :)
Verder begrijp ik best dat het handenvol geld kost allemaal, en als je weigert om de bezoekers van je site daar iets voor te rekenen (wat een hele goeie zaak is) dan zul je dat geld ergens anders vandaan moeten proberen te halen. Van de andere kant is iedere gebruiker gerechtigd om te beslissen hoe hij zijn of haar eigen PC gebruikt. Kortom, het is het recht van elke sitebouwer om reclame op de site te plaatsen, en het is ook het recht van elke PC bezitter, om er alles aan te doen om die reclame vervolgens buiten de deur te houden :) En ik geef eerlijk toe dat ik daar inderdaad alles aan doe.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• php
  • Niet online

php

Persoonlijk stoorde ik mij er niet aan, aangezien ik dacht dat het met de verhuizing te maken had. Wat die Warner-B link etc eronder deden, snapte ik niet. Nieuwe sponsors, dacht ik. Altijd goed. Verder kwam ik alleen bij het eerste deel van het filmpje, dus officieel weet ik nog steeds niet wat er na 9 minuten nou gebeurd was. Exit knop werkte niet, dus ik kwam even niet op tweakers, en daar baalde ik dus ECHT van. :( :( :( Een grapje is leuk, maar dan moet het wel werken.

Kortom:
moet duidelijker zijn dat het reclame is.
Mag niet lang duren
Moet GVD wel werken, dus moet dan wel site op kunnen.

• me1299
  • Laatst online: 15:17

me1299

$ondertitel

Doe dan tenminste een beetje christelijke banners niet van die takke dingen waar je op een sardistisch knopje exit kan drukken die als gevolg heeft dat heet zooitje weer opnieuw begint. :(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• vanDaal
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Ik denk trouwens dat je er weinig aan kunt doen dat dat Flesj geval niet goed werkt aangezien je die zo krijgt aangeleverd van Webads. Zij zijn het dus die zo'n ding niet goed in elkaar kunnen zetten. Eigenlijk wel vaag, volgens mij moeten ze daar toch wel wat ervaring mee hebben ondertussen.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Tijd moest ff goedgezet worden :)

Verwijderd

IK HAAAAT FLASH, EN IK HAAAAAT DIT !! En door firewall ofzo verschijnt hij elke keer, ook al slaat hij het in cookies op :(

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Herman,

We hebben weinig keus in hoe een campagne gevoerd wordt. Het is een reclame nieuwe stijl om eerst iemand nieuwsgierig te maken naar het "wat is dit" en het pas later uit leggen wat het is.

Voorbeelden ->
Hallo is van nu af aan Hi (KPN, Prepaid)
Maevis, met A,E ... Maevis, U hoort nog van ons (Geen flauw idee... maar de naam is blijven steken.) (het zou ook ea kunnen zijn trouwens.)

Dit is geheel de keuze van een Adverteerder waar wij niets op in te brengen hebben. Het enige wat we hadden kunnen zeggen is "nee" en dat hebben we niet gedaan omdat in principe je de reclame maar 2x ziet. 1x de teaser, 1x de volledige. Als jij in de tussentijd de cookies sloopt of de cookies disabled hebt, tsja, dan hout het voor mij op. De gemiddelde bezoeker heeft dit cookie echter gewoon in gebruik.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Routed
  • Laatst online: 26-01 18:22
persoonlijk denk ik dat als de flashprogger ze werk goed had gedaan en gewoon een functionerende "exit" knop had gemaakt het een hoop pissige tweakers had gescheelt(waaronder ik)

Slash Care
Mementô

Verwijderd

in principe je de reclame maar 2x ziet. 1x de teaser, 1x de volledige
Eerste heb ik nu een keer of 10 gezien (maar dat heeft er mee te maken dat ik op meerdere machines onder diverse accounts zat te werken.
De tweede nog niet een keer.

En de exit knop werkt niet.

Ik begrijp dat jullie uit het oogpunt van financien zoiets doen maar je moet oppassen dat je, gezien de reacties, je niet vervreemd van de doelgroep

Verwijderd

Als ze dat flash gedoe er op laaten staan kom ik niet meer op de hoofdpagina van tweakers. Hou me dan alleen beperkt tot het dpc forum. Een banner oke maar zo'n irritante flash intro kost meer weer 20 cent
nee dat is niks. Laat tweakers zich soms ook door kpn sponseren voor de extra seconden. Met zoveel hits/dag lijk mij dat een goed idee. Ga zo door en neem alle bandbreedte in beslag :( :( :( :( :(

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Naja, de mensen die ik hierover gehoord heb (via icq, irl, etc) hebben allemaal de bookmarks zodanig aangepast dat ze dit niet meer hoeven te zien. Uiteraard bennik er niet tegen dat er geld verdiend wordt met banners. Sterker nog: PRIMA! Op elke pagina is een banner, en niemand zeurt erover.

Maar DIT kan gewoon niet. Ben je mp3 aan het downen, denk je 'ik ga nog ff tweakers checken'. Helaas zit je net op een andere bak, of onder een andere login te werken en HOP die intro. Dat duurt dan VEEL te lang (de rest van tweaker zit uiteraard al in de cache, en is dus zelfs met 1k/s over nog snel). Een vloek en een ram op ALT-F4. Het is gewoon IRRITANT. Vreselijk. :r..

Strax krijgen we hetzelfde als op tv. Verplicht commercials.. Op tv is het dan tijd om wat te drinken te halen of ff te zappen. Op internet KIES je waar je heengaat, en is het dus VEEL irritanter.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:38
1. stelletje aanstellers
2. zijn jullie nou tweakers ??? zeuren dat ze een site niet opkunnen omdat er toevallig een stom foutje zit in een flashje ?
dan bedenk je toch een andere manier zoals refresh of andee url www.tweakers.net/index.php3 ofzo ????
3. HET IS EEN TEST dus het is eenmalig en femme weet nou ook wel dat dit nix voor deze site is klaar uit

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Bepaalde mensen doen nu net alsof WOIII is uitgebroken, terwijl men feitelijk alleen maar 20s naar een Flash filmpje heeft staan kijken.
2) Idd, de echte tweaker had al lang z'n cookie getweakt :). Probeer anders http://www.tweakers.net/index.php3?wb=blaat .
3) Idd. I repeat: dit is een test!

Verwijderd

Ehrm Femme, ik geloof dat ons standpunt wel duidelijk is. :)

Als dit een eenmalige actie was dan heb ik daar weinig problemen mee, maar aub. niet vaker. Banners vind ik OK en ik heb er <uiteraard> ook geen problemen mee dat jullie geld verdienen met deze, overigens geweldige, site maar drijf het aub. niet teveel door. Dit moeten geen startpagina.nl-achtige toestanden worden. ;)

Trouwens een goed idee om gelijk een poll te maken over deze flash-ad, uit de huidige stand blijkt wel ongeveer wat de Tweaker hiervan vind... :)

Mzzl.

Verwijderd

en vang je ook nog iets van "geld" ? of vindt je het gewoon leuk om op de enigste normale site ook nog wat rotzooi te maken :(

sorry dat ik zo boos reageer maar persoonlijk vind ik dit zwaar kut

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Meer info over de film: http://us.imdb.com/Title?0185183
En het cijfer dat ie krijgt: http://us.imdb.com/Ratings?0185183

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

Dwarruf:
Denk je dat ze het anders zouden doen?
Er werd eerder op t.net gezegd dat het ongeveer een maandopbrengst aan Tweakers in 1 keer oplevert... sja, gotta agree, da's wel interessant.

Verwijderd

Femme:
Als je extra geld kunt verdienen is dat perfect, daar kan ook de site alleen maar beter van worden denk ik.
Maar er zijn ook andere methodes te bedenken. Er is inmiddels al een keer of 68473264 geopperd dat er meer banners bij zouden kunnen, marr als je nou eens op je frontpage de tweakers vriendelijk verzoekt om op bepaalde banners te klikken zal daar denk ik zeker gehoor aan gegeven worden. Door mij in elk geval wel.
Dat lijkt me toch een stuk vriendelijker overkomen.
En deze trailer is niet zo erg als een test voor een paar weken, maar het was misschien leuk geweest als het van te voren bekend was gemaakt. (open deur, ik weet het. Maar ok wou het toch ff kwijt).

Verwijderd

Topicstarter
Met een vuurmuur die de koektrommel dichthoudt kom je met http://www.tweakers.net/index.php3 ook op die :r-flash uit.

En verdomd irritant dat ie onder IE5 niet werkt. Edit dat dan FF .. niet alleen is het irritant, maar hij is ook fout geprogt! :(

• Dennism
  • Laatst online: 17:05
Femme/firefox, ik denk dat er echt wat bugjes in het systeem zitten :o

1. In ie5.0 werkt ie niet (bekend prob)
2. Ik heb nu die teaser al wel 10x gezien, maar de grote komt niet, dus blijft die teaser zich om de paar bezoeken herhalen. (mijn cookie trommel werkt volledig btw)

Verwijderd

Jaren heeft Femme geld geinvesteerd in tweakers.net!

Nu heeft hij de kans het geld terug te verdienen en iedereen loopt daar over te zeiken!

Maar als iemand bergen geld pomp in een site om die een beetje draaiende te houden, zijn jullie allemaal stil!

Het geld moet ergens vandaan komen en als dat betekent dat jullie 1 keer per week een flash-banner voor jullie neus krijgen, moet dat maar!

Ik kan me nog herinnneren dat er mensen waren die geld wilde inzammelen om die server te betalen en die zelfde mensen hebben nu een grote mond! (make up your fucking mind!)

• benchMarc
  • Laatst online: 18-02 21:05
Flipje: wat heeft geld inzamelen met flash-banners voor je neus te maken dan? Geld dat geef je gewoon en daar merk je verder nix van, maar dat flash ding is toch zeker wel heel anders... make zelf je fucking mind up :)
Pagina: 1