Op dinsdag 18 december 2001 23:39 schreef Wirf het volgende:
ja en? ik weet ook niet wat een SID is?
[..]
Een SiD is een tune van de Commodore 64, simple as that.
kunnen er ethernetkaarten in een amiga dan (het liefst drie of meer?)
[..]
Ja, in Zorro sloten en op mn 1200tje heb ik het gewoon in mn PMCIA slot, ik Kabel er gewoon mee over mn netwerk, waar die ook volwaardig in staat.
Wil ik Zorro sloten ros ik die hele 1200 gewoon in een tower en kan ik er zoveel in proppen als ik wil maar ik vind dit snoeziger.
nee dat weet je niet, ik denk namelijk helemaal niets over amiga's want ik heb ze nog nooit langer dan een uurtje gebruikt, en dus weet ik absoluut niet wat het inhoud, net zoals je ook niets kunt zeggen over linux na een uurtje
[..]
Ik heb Linux een weekend lang gebruikt. Voor zover ik het kon aanzien.
het zuigt misschien voor jou, maar dus niet voor mij.
Die conclusie had ik al getrokken.

sorry dat ik weer offtopic ging, maar "ik weet hoe gasten als jij denken" kan ik niet over me heen laten gaan
Jij behandeld dit als flame en dat is nergens voor nodig. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik er geeneens over in discussie wil gaan. Het heeft zo weinig zin.
Linux rules volgens jou, nou fijn toch voor je?
Misschien had ik Linux niet zo uit moeten boeren in dit topic, naja mijn excuses dan. Ik denk dat Amiga toch gevoeliger ligt voor mij omdat het echt een computer is waar ik zo'n beetje mee ben opgegegroeid (samen met de Heilige Commodore 64) en niet slechts een operating systeem. Linux is er dus ook voor de Amiga dat zegt al genoeg.
Is er morgen iets anders (beters) stapt PC land zo over van Windows naar dat andere, kan Linux idd zijn en dat staat me over het algemeen niet zo aan.
Ik vind Windows een prettig alternatief voor Amiga OS, puur en alleen omdat er voor het oude beestje niets meer te krijgen is bijna na het faillissement van Commodore. Eeuwig zonde.
Dit is echt de laatste keer dat ik offtopic in dit topic ga, ongeacht eventuele offtopic reacties hierop.