liefde&relatie forum!

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Er zijn nou al zoveel topics geweest over liefde&relatie en ik vind dat daar wel is een aparte topic voor mag komen. Ik hoorde net uit betrouwbare bronnen dat er een serieuze topic over liefde geplaatst naar het onzinforum!!! Dat is toch te gek voor woorden? Ook al zijn sommige replies onzin gaat het om de topic niet om de replies.... er kunnen nog hele zinnige replies komen! En als het in het onzin forum word geplaatst komen er sowieso geen zinnige replies meer op. Dat is dus heel fout.
Er is nu dus geen duidelijkheid waar die liefdes topic moeten komen, misschien zijn sommige mensen van mening dat die in het onzin forum thuis horen. Sommige tweakers zijn misschien een beetje jaloers en vinden het dus maar onzin, maar liefde is GEEN onzin. En als er een aparte topic voor komt zal er ook meer over gepost worden (niet alleen liefde, ook relaties, bv hoe je het uit moet maken enzo). Dus waarom niet?

Verwijderd

Tja.. jullie konden al zien aan mijn vorige topic dat ik het hier ook mee eens ben. Nou werd mijn topic door een of andere admin gemoved naar het onzin forum :( ALSOF MIJN LIEFDESLEVEN ONZIN IS :( :( :(

Verwijderd

Lijkt me niet echt een goed idee. Er zijn de laatste tijd al zoveel nieuwe fora bijgekomen, omdat een kleine groep mensen daar behoefte aan had. Nu zeg ik niet dat die mensen maar moeten oprotten, maar dit is nog altijd een forum over computers, niet over levensbeschouwing, televisieprogramma's en liefde (en over dat onzin forum begin ik nog niet eens :r ).

Ik vind dat dat soort dingen veel meer op hun plek zijn op het Fok!Forum, niet op GoT.

Edit: Razorblade, ik bedoel hiermee natuurlijk niet dat jou liefdesverhalen op het onzinforum thuishoren, alleen dat er andere plaatsen als GoT zijn waar je dit soort dingen beter kwijt kan.

Verwijderd

Niet mee eens! Op het fok! forum zijn allemaal mensen die ik niet ken, en ik vind het veels te rommelig met al die rare footootjes en quotes :(

• Morgoth
Er zijn de laatste tijd al zoveel nieuwe fora bijgekomen, omdat een kleine groep mensen daar behoefte aan had. Nu zeg ik niet dat die mensen maar moeten oprotten, maar dit is nog altijd een forum over computers, niet over levensbeschouwing, televisieprogramma's en liefde (en over dat onzin forum begin ik nog niet eens ).
Ja idd, er zijn wel 2 fora bijgekomen... tering... ongelovelijk he? Je kan het zeker niet meer bij benen?
Er zijn idd delen van dit forum die over computers gaan, maar er zijn ook delen die daar niet over gaan. Anders zou stuffis generalis, media&papparazzi enzo ook niet kunnen volgens jou.
Ik vind dat dat soort dingen veel meer op hun plek zijn op het Fok!Forum, niet op GoT.
Ik ben ook wel is op fok geweest, maar ik betreur daar zeer het niveau van sommige replies. Het gem niveau van de replies liggen soms erg laag, ook al zijn ze serieus bedoelt soms (lees vaak) slaan ze nergens op. En ten tweede zuigt fok qua uiterlijk en bediening. En ten tweede zijn wij tweakers en geen fokkers (of ook, maar sowieso tweakers) en dus willen wij advies over liefde van tweakers, mensen die weten hoe wij een beetje in elkaar steken.
alleen dat er andere plaatsen als GoT zijn waar je dit soort dingen beter kwijt kan.
waar dan?

Verwijderd

De titel van het forum is duidelijk "Gathering Of Tweakers". Tweakers.net is een site over computers e.d., dus je bent het waarschijnlijk wel met me eens dat ook dit forum over computers zou moeten gaan.

Vroeger was er alleen Stuffis Generalis, waar je een beetje off-topic kon lullen na een dagje Tweaken, en nu moeten er ineens 5 fora zijn die niet over computers gaan... Waarom? Wat is daar de reden voor? Omdat Stuffis Generalis niet geschikt meer was? Nee, omdat er 1000 kleutertjes bijkwamen die als gekken topics gingen aanmaken. In plaats van die aan te pakken kregen ze hun eigen forums om op te spelen.

Je kunt wel meer en meer forums bouwen elke keer, maar je schiet er niets mee op, GoT wordt meer en meer off-topic, en er komen meer en meer mensen die GoT niet gebruiken als het computerforum zoals het bedoeld is, maar zoals het Fok!Forum. Nu is dat nog niet eens zo slecht, bespaard ons veel heen en weer geklik tussen sites, maar op dit moment lijkt het mij geen verbetering, omdat er vast en zeker weer misbruik van wordt gemaakt, en er na een tijdje weer een nieuw forum moet komen.

Ik denk dat die off-topic fora allemaal terug zouden moeten naar 1 of 2 fora, en dat er hard moet worden opgestreden tegen vervuiling, dan zou je GoT een stuk beter maken zonder nog meer extra fora erbij.

Verwijderd

Gathering = Samenkomst

En wat doe je als je met iemand samenkomt?

Juist : niet alleen maar over 1 onderwerp lullen (computers) Maar ook off-topic, dus iets persoonlijker.

En je _kan_ GOT nou eenmaal niet klein houden, want GOT GROEIT!! en niet zomaar, maar als kool! dus dan krijg je automatisch een chaos, en die moet een beetje georganiseerd worden...

Verwijderd

Misschien zeg ik het een beetje krom, maar ik bedoel dus dat je dat soort dingen hier wel kwijt moet kunnen, maar dat er geen apart forum voor hoeft te komen.

Het lijkt hier wel een chatbox ;)

Anyway, GoT groeit ja, maar als je ziet wat er gepost wordt dan zie je ook dat de helft overbodig is, en dat het dus makkelijk in 1 of 2 fora kan, zolang je maar voorkomt dat er onzin in terecht komt.

Verwijderd

Alle off-topic onderwerpen in een forum zetten werkt toch niet, wees realistisch. Je zag toch hoeveel er wel niet in het stuffis generalis forum werd gepost voordat er wat fora bijkwamen. En ik zie ook niet wat het probleem is, je bent toch niet verplicht om alle fora te bezoeken?

Zelf kom ik bv nooit in het onzin forum, maar omdat dat nu bestaat wordt ik tenminste niet meer geconfronteerd met die stompzinnige topics die men nu eenmaal post op een forum.

En ik ben het wel met Bavaria eens, maar het kwaad is reeds geschiet en om alles nu terug te draaien vereist een strenge aanpak(waar ik opzich niet tegen ben)

• Morgoth
De titel van het forum is duidelijk "Gathering Of Tweakers". Tweakers.net is een site over computers e.d., dus je bent het waarschijnlijk wel met me eens dat ook dit forum over computers zou moeten gaan.
Een groot deel (het grootste) deel gaat over computers idd
Vroeger was er alleen Stuffis Generalis, waar je een beetje off-topic kon lullen na een dagje Tweaken, en nu moeten er ineens 5 fora zijn die niet over computers gaan... Waarom? Wat is daar de reden voor? Omdat Stuffis Generalis niet geschikt meer was? Nee, omdat er 1000 kleutertjes bijkwamen die als gekken topics gingen aanmaken. In plaats van die aan te pakken kregen ze hun eigen forums om op te spelen.
Wat wil je als er 3000 (ofzoiets) geregistreerden zijn? Dan kan je toch niet alles in een klappen? Dan kan je toch niet alle niet-computer gerelateerde shit onder stuffis-generalis houden? Dat word dan een chaos.
Je kunt wel meer en meer forums bouwen elke keer, maar je schiet er niets mee op, GoT wordt meer en meer off-topic, en er komen meer en meer mensen die GoT niet gebruiken als het computerforum zoals het bedoeld is, maar zoals het Fok!Forum. Nu is dat nog niet eens zo slecht, bespaard ons veel heen en weer geklik tussen sites, maar op dit moment lijkt het mij geen verbetering, omdat er vast en zeker weer misbruik van wordt gemaakt, en er na een tijdje weer een nieuw forum moet komen.
Er word vast&zeker misbruik van gemaakt? Waar baseer je dat op? Op de wetenschap&levensbeschouwing word toch ook geen misbruik gemaakt? Het gaat daar uitstekend! En wat geeft het als GoT meer als fok word gebruikt? Boeie?
Het gaat er mij om dat ik NIET op fok wil posten omdat daar het niveau te laag is en ik ben tweaker dus waarom zou ik het niet HIER doen? Jij hoeft er niet te komen, dus jij hebt er geen last van. Misschien maak je er geen gebruik van maar waarom zou je tegen zijn als andere mensen er gelukkig van word en jij er niet verdrietig van word als ie wel komt? En als er een liefde&relatie forum komt dan word er sowieso weer meer gepost daarover en worden er dus weer meer mensen geholpen, en als er goed modder word gegeten dan word alle onzin eruit gefilterd (ik wil er wel mod worden). En als er meer mensen worden geholpen zijn er weer meer mensen blij dus gewoon een beetje sociaal nadenken.
Ik denk dat die off-topic fora allemaal terug zouden moeten naar 1 of 2 fora, en dat er hard moet worden opgestreden tegen vervuiling, dan zou je GoT een stuk beter maken zonder nog meer extra fora erbij.
Hoezo? Ik wil best hard optreden tegen vervuiling in dat liefde&relatie forum.... gewoon alles wat daar niet over gaat of niet serieus bedoelt is word gemoved, heel simpel. Jij hoeft die topics niet te bezoeken?

Verwijderd

Hmmz... Toch vind ik het lullig dat die topics dan naar het onzin forum worden afgeschreven :(

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 15:17

me1299

$ondertitel

Ik ben ook van mening dat er een nieuw forum voor liefde moet komen...

Laten we ervoor gaan stemmen!!!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Hmmz... Ik weet niet of er hier genoeg mensen komen om genoeg stemmen te halen, maar goed : VOOR!!

(duh!)

• Morgoth
Alle off-topic onderwerpen in een forum zetten werkt toch niet, wees realistisch. Je zag toch hoeveel er wel niet in het stuffis generalis forum werd gepost voordat er wat fora bijkwamen. En ik zie ook niet wat het probleem is, je bent toch niet verplicht om alle fora te bezoeken?
Dat komt niet omdat de mensen bleven posten (ook wel) maar dat komt omdat het aantal leden explosief gegroeit is!

Verwijderd

Ja, ik vrees ook dat het op dit punt onmogelijk is om terug te gaan naar de oude situatie, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er voor ben om het nog uitgebreider te maken.

Ik ben bij nader inzien ook niet zo tegen op een Liefde & Relatie forum, maar meer op de manier waarop GoT veranderd. Zie http://www.powerweb.nl voor mijn toekomstbeeld. Dat onzin forum is de ergste rampenbeslissing ooit IMHO. Een Liefde en Relatie forum zou op zich wel goed zijn zolang er serieus wordt gedaan, maar zoals je zelf zegt: op Fok is het niveau ook niet al te hoog, en hier begint het met al die fora meer en meer op Fok te lijken.

Ik zou zeggen: Schoenmaker blijf bij je leest.

• Morgoth
Een Liefde en Relatie forum zou op zich wel goed zijn zolang er serieus wordt gedaan,
Okee, en als ik nou beloof dat als ik moderator daar mag worden dat ik het heel serieus ga houden, is het dan ok?

Verwijderd

Ja, op voorwaarde dat RazorBlade de Administrator van dat forum wordt !!!

Inderdaad is Fok een chaotisch forum, jammer dat de layout zo bagger is...

Verwijderd

:)

I'm honourd...

Maar goed... Ik weet niet of de admins hier het er wel mee eens zijn om mij hier een moderator te maken... Ook al heb ik al verschillende stemmen gehoord hier (*hint* *hint*)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Ik ga me hier ook mee bemoeien.... Aangezien ik me hier aan het hele gebeuren al tijden loop te ergeren en ik stukken minder op GoT kom dan eerst.....

morgoth >>
Tuurlijk worden topics over liefde en die meuk verplaatst naar onzin... 't is ook een tikje onzinnig om dat op een computer gerelateerd forum te plaatsen? Of zie ik dat verkeerd? De klemtoon is verplaatst van Comps naar General. Dat is IMHO errug jammer...

Doe aub niet zo sarcastisch, want dat schiet bij een heleboel mensen het verkeerde keelgat in. En JA wat mij betreft had het bij SG gebleven.

LOL fok! zuigt qua bediening? gosh Ik dacht toch echt dat ook fok! gebruik maakt van UBB... ik zal me vast wel vergist hebben....
"Het gaat er mij om dat ik NIET op fok wil posten omdat daar het niveau te laag is en ik ben tweaker dus waarom zou ik het niet HIER doen?"
LOL, niveau daar te laag? Je hebt toevallig nog niet gemerkt dat er een grote overlap is tussen got en fok! ofwel? Enne... als tweaker zijnde... wtf zeur je dan over onzinnige dingen? :(

Enne... er wordt hoe dan ook misbruik van gemaakt... de huidige status van dit forum zou genoeg moeten zeggen... ik vind dit geen misbruik meer... ik vind dit massa-verkrachting.

Razorblade >>
fok! is helemaal niet veel rommeliger... en biedt bovendien PRECIES wat er gevraagd wordt... een relatie forum allang gemaakt voor de bezoekers.... Daarnaast heeft een relatie forum TOTAAL niets te zoeken op GoT.....
Enne... JA, voor de meesten van ons is jouw liefdesleven totaal onzin. 1 Topic is leuk over iemands liefdesleven in de SG, maar topic 200.000 is onzin.

Daarnaast, als je een paar keer fok! een beetje doorleest en post ken je die mensen binnen no-time.

Je legt de klemtoon verkeerd... 't gaat om the gathering of TWEAKERS. Niet om 't theekransje.. btw, iets persoonlijker doe ik meestal via ICQ of chat...

"en die moet een beetje georganiseerd worden..."
Helemaal mee eens... wat mij betreft rammen ze alle onzin posters meteen een ban aan hun broek etc. Hef de hele meuk op en bannen die zooi.

Bavaria >>
Agreed. :)

Angel-Eyes >>
Da's waar.. da's precies de reden waarom ik niet meer iets algemeens kom, niet meer in hardware kom (altijd dezelfde vragen), niet meer in spielerij (sinds de powerwebkids-attack) etc etc etc.... Maar ik vind het wel leuk om af en toe de leuke topics te lezen... sja dan wordt het lastig, niet ?

Over die harde aanpak... helemaal mee eens... om te beginnen zou ik graag zien dat deze topic gesloten werd.

Bloody-Titan >>
Razorblade een admin? alsjeblieft niet zeg... Ik wil hem niet eens als moderator zien.

DeathKnight >>
Tuurlijk, kom laten we met z'n duizenden gaan stemmen.... is vast leuk in Lieve Adjes...

Mijn excuses voor deze belachelijk lange post.

Argh. :'( de "smiley" says nuff

• Morgoth
Tuurlijk worden topics over liefde en die meuk verplaatst naar onzin... 't is ook een tikje onzinnig om dat op een computer gerelateerd forum te plaatsen? Of zie ik dat verkeerd? De klemtoon is verplaatst van Comps naar General. Dat is IMHO errug jammer...
Stuffis generalis gaat over het algemeen niet over computers (het kan wel, als er iets over computers is wat niet in de adere fora thuishoort) dus hoort het gewoon in stuffis generalis thuis omdat het nergens anders thuishoort. Het onzin forum was bedoelt voor die dingen zoals 'waar slaapt de tweaker' en dat soort dingen en als je liefde daar ook in dat rijtje thuis vind horen dan is er weinig hoop meer. En over die klemtoon, ik snap wel dat je dat jammer vind maar het is eenmaal zo en je kan het niet meer terugdraaien dus laten we dan nog toch maar nog ons best doen om orde in de chaos te scheppen.
Doe aub niet zo sarcastisch, want dat schiet bij een heleboel mensen het verkeerde keelgat in. En JA wat mij betreft had het bij SG gebleven.
Als jij het belediging wilt gaan opvatten kan ik daar ook niks aan doen.... het was iig niet zo bedoelt.
LOL fok! zuigt qua bediening? gosh Ik dacht toch echt dat ook fok! gebruik maakt van UBB... ik zal me vast wel vergist hebben....
Ten eerste die rare fototjes en dan ten tweede als je een reply wilt doen zie je niet onder het invulblokje waar je je reply invult gewoon alle voorgaande posts.... en dat is heeeeeeeeel irritant.
LOL, niveau daar te laag? Je hebt toevallig nog niet gemerkt dat er een grote overlap is tussen got en fok! ofwel? Enne... als tweaker zijnde... wtf zeur je dan over onzinnige dingen?
De fokkers die tweakers zijn hebben over het algemeen wel niveau, maar er zitten bij fok nog veel meer niet-tweakers.
En waarom ik als tweaker zijnde reageer op onzinnige dingen????? Ikkuh niet snappuh? Uh? omdat dat in het onzin forum thuis hoort?
Enne... er wordt hoe dan ook misbruik van gemaakt... de huidige status van dit forum zou genoeg moeten zeggen... ik vind dit geen misbruik meer... ik vind dit massa-verkrachting.
WAARVAN WORD MISBRUIK GEMAAKT? Als er goed gemoddereert word op dat forum dan komt alles goed, maar ik vind dat er op dit moment veelste goed word gemoddereert. Echt soms worden topics gemoved of gesloten terwijl daar helemaal geen reden voor word gegeven (die er blijkbaar dus ook niet is).
fok! is helemaal niet veel rommeliger... en biedt bovendien PRECIES wat er gevraagd wordt... een relatie forum allang gemaakt voor de bezoekers.... Daarnaast heeft een relatie forum TOTAAL niets te zoeken op GoT.....
Enne... JA, voor de meesten van ons is jouw liefdesleven totaal onzin. 1 Topic is leuk over iemands liefdesleven in de SG, maar topic 200.000 is onzin.
Hallo? Een forum is er toch om elkaar te helpen? Dat jij het nou niet boeiend vind om iemand anders met z'n liefdesleven te helpen is dat jouw probleem (vind ik nogal asociaal, als je zelf ik de kut zit wil je ook geholpen worden... maar misschien nou wel niet om je eer te behouden).
Over die harde aanpak... helemaal mee eens... om te beginnen zou ik graag zien dat deze topic gesloten werd.
Hoezo? Omdat jij het niet eens bent met degene die de topic starte? Als al dat soort topics gesloten zouden worden dan zou er weinig overblijven...... slaat natuurlijk nergens op... tering kan jij wel een discussie voeren? Geef is argumenten man!

Sorry ik raak wat overhit....

update:
maar dat neemt niet weg dat ik meende wat ik zei, alleen ik zei het wat ruig!

Verwijderd

Constatering: GoT wordt meer en meer off-topic.

Discussiepunt: gaan wij daar aan meewerken of niet?

Ik vind dus van niet.

Ik vind het kinderachtig om over de layout te gaan zeuren, die is van elk forum anders, en je best wel heel stom als je de rest van je leven in 1 huis blijft wonen omdat het behang er zo mooi is, bij wijze van. Die functionaliteitpuntjes die je noemt zijn ook wel over heen te komen, zo is er bij Fok! bijvoorbeeld "Reply with quote".

Op Fok! kom ik niet vaak, maar ik kan me nauwlijks voor stellen dat het niveau daar veel erger is als hier. Ook al is het daar nog zo slecht, dat is nog geen reden om te eisen dat jij en een paar anderen hier dan maar een forum krijgen, begin desnoods zelf iets, en kom nu niet aan "dan komt er niemand", dat noemen ze nou ondernemen, en niet profiteren van van GoT is/ooit is geweest.

Er wordt in dermate misbruik gemaakt van dit forum dat er zoals Raymond zegt veel te veel off-topic gelult wordt. Daar zijn andere media/fora voor, en dat is niet per se het Fok!forum, dat was slechts een voorbeeld. Er wordt naar mijn mening niet krachtig genoeg opgetreden (integendeel zelfs) tegen vervuiling. Het onzin forum mag wat mij betreft nu gedelete worden, en alle regelmatige posters daar erbij. Dat soort dingen horen niet thuis hier, maar op powerweb. Ik vind het echt een zielige vertoning, en hoewel ik snap waarom de administrators het hebben gemaakt vind ik het laf dat er niet gewoon is opgetreden tegen posters van onzin, in plaats van hen een eigen forum te geven.

Liefdesforum? Geen probleem mee, prachtig idee zelfs, maar niet hier. Niet op GoT, af en toe een vraag in SG moet kunnen, leuk zelfs, maar geen apart forum. Als we hier aan beginnen is het einde echt zoek.

I rest my case...

• Morgoth
Constatering: GoT wordt meer en meer off-topic.
Discussiepunt: gaan wij daar aan meewerken of niet?
Relatief waarmee?
En stel dat het zo is, dan is het eenmaal zo en kan je beter nog een beetje orde scheppen in de off-topic beweging.
Ik vind het kinderachtig om over de layout te gaan zeuren, die is van elk forum anders, en je best wel heel stom als je de rest van je leven in 1 huis blijft wonen omdat het behang er zo mooi is, bij wijze van. Die functionaliteitpuntjes die je noemt zijn ook wel over heen te komen, zo is er bij Fok! bijvoorbeeld "Reply with quote".
Ja maar het is wel zo. Het werkt gewoon irritant, het posten daar gaat gewoon niet lekker dus dan ben je niet snel geneigt om daar te gaan posten.
Op Fok! kom ik niet vaak, maar ik kan me nauwlijks voor stellen dat het niveau daar veel erger is als hier. Ook al is het daar nog zo slecht, dat is nog geen reden om te eisen dat jij en een paar anderen hier dan maar een forum krijgen, begin desnoods zelf iets, en kom nu niet aan "dan komt er niemand", dat noemen ze nou ondernemen, en niet profiteren van van GoT is/ooit is geweest.
Je geeft zelf al aan wat het ooit is geweest. Dus is het niet meer zo... helaas maar de oude tijden zijn voorbij mensen! EEN NIEUW TIJDPERK. Het zijn iet meer alleen maar de nerds (niet beledigend bedoeld!!) verstand hebben van computers. Maar ook andere mensen die dus wel (weer niet beledigend bedoeld!) liefde kunnen hebben en daarmee problemen hebben en hulp willen wat makkelijker gaat over een forum dan irl. Dus vind ik heb behoorlijk egocentrisch om te zeggen dat mensen af en toe is misschien heel eventueel misschien is een heel enkel keertje over liefde mogen posten.... mensen hebben problemen en problemen zijn er om opgelost te worden. En waarom NIET op dit forum? Bllaaaaat omdat dit een computer forum is... blaaaaaaaaaaaaaaaat
THE OLD TIMES ARE OVER, A NEW ERA HAS BEGON! Dat jullie nou zo graag naar de oude tijden terug willen kan ik ook nix aan doen maar het is over... helaas life is hard.
I rest my case...
Ik zou het heel jammer vinden als je hier niet meer op reageert...... beetje leraar achtig... blaaaaaaaaaaaaaaat discussie gesloten blaaaaaaaaaat. :(

oja 'Open your mind for a different view and nothing else matters' maar dat kunnen jullie net zo goed tegen mij zeggen.....

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

En over die klemtoon, ik snap wel dat je dat jammer vind maar het is eenmaal zo en je kan het niet meer terugdraaien dus laten we dan nog toch maar nog ons best doen om orde in de chaos te scheppen.
Wedden dat het terug te draaien is... ubb heeft vast wel een 'delete forum' knopje >:)

IMHO verschuift het zwaartepunt van GoT idd te veel naar gc

niet comp gerelateerde fora: 91991 posts
wel comp gerelateerde fora: 117404 posts

Dus 43% van alle posts is niet gerelateerd aan de site waar GoT een deel van is.

(voor de eerlijkheid heb ik DPC, adjes en admin niet meegenomen)

bdw, wat wordt de volgende aanvraag voor een nieuw forum... auto's en motoren, Aantrekkelijke dames part XXX?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Morgoth
bdw, wat wordt de volgende aanvraag voor een nieuw forum... auto's en motoren, Aantrekkelijke dames part XXX?
Als het aan mij ligt niet
niet comp gerelateerde fora: 91991 posts
wel comp gerelateerde fora: 117404 posts

Dus 43% van alle posts is niet gerelateerd aan de site waar GoT een deel van is.
Zoals ik al zei:

THE OLD TIMES ARE OVER, A NEW ERA HAS BEGON! Dat jullie nou zo graag naar de oude tijden terug willen kan ik ook nix aan doen maar het is over... helaas life is hard.

Verwijderd

Natuurlijk zijn er ook mensen die ook nog iets anders in hun leven doen als computeren. Logisch, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die nooit verliefd zijn, die geen vrienden hebben en geen andere hobbies hebben.

Maar je bent hier zelf ook ooit gekomen omdat je iets over computers wilde weten, het beviel je hier wel, dus ben je gebleven. Heb ik gelijk? Dacht ik al. Je checked elke dag de topic's een keer, herkent de meeste nicks zo'n beetje, weet hoe alles werkt (quoten, plaatjes, smilies, dikke tekst) en je kent de geschreven en ongeschreven regels; kortom, je voelt je hier min of meer thuis.

Dit is naar mijn mening het beste Nederlandse computer-forum, de gezamelijke kennis en ervaring van de bezoekers hier is enorm. Al die mensen hebben vast en zeker ook nog hele andere kwaliteiten en interesses. Ik kan me heel goed voorstellen dat je op wel eens wilt weten of er meer mensen interesses met je delen, of gewoon even iets wil vragen waarvan je zo snel niet weet waar je het moet doen. Daarvoor is Stuffis Generalis bedoeld.

Het probleem is dat dit geweldige forum uit elkaar aan het vallen is. Veel mensen blijven weg omdat dat gebeurd, en dat is jammer, omdat die mensen vele anderen met hun computer-problemen hadden kunnen helpen. De eindeloze stroom nieuwelingen is vaak niet bereid om een weekje het forum te volgen voor ze beginnen te posten, ze worden daarop aangesproken en voelen zich aangevallen. De nieuwere newbies kijken het daarvan af, en zo wordt het steeds erger.

Het gevolg zien we nu... er wordt meer en meer off-topic gepost, met als gevolg dat er steeds minder serieus over computers wordt gepraat (ook op de fora die wel met computers te maken hebben krijg je steeds vaker replies die nergens op slaan, sommigen goed bedoeld, maar de meeste gewoon omdat ze denken lollig te zijn), en dus worden er minder mensen geholpen, en dat is nog altijd de hoofdfunctie van dit forum. Het 'imago' van het forum veranderd gewoon, en dat is slecht voor de functie ervan.

Jij zegt dat "het nieuwe tijdperk" is aangebroken, en ik zeg dat ik daar i.i.g. niet aan ga meewerken, en dat ik toch ook hoop dat de administrators hier het met mij eens zijn. Natuurlijk wil ik het ook wel eens over andere dingen als computers hebben, in dit geval bijvoorbeeld over de liefde, maar dat doe ik niet hier. Ik kom hier voor de computers, niet voor de rest. Als ik over iets anders wil posten doe ik dat ook ergens anders, of beter nog, dan post ik nergens, maar dan ga ik er gewoon irl ergens mee naartoe.

Laat het forum in zijn waarde, ik snap dat het je hier bevalt, mij namelijk ook, maar het hoeft niet zo te zijn dat je hier alles wat je ooit wil posten kwijt kan.

Verwijderd

OK, GoT is een forum voor tweakers. Maar tweakers hebben (hopelijk) ook nog andere dingen te bespreken. Ik vind dat GoT een forum moet zijn waar TWEAKERS over alles kunnen praten. Een discussieclub voor mensen met een bepaalde hobby, tweaken. Maar die mensen, met dezelfde hobby, kunnen het ook hebben over andere onderwerpen hebben. Zo kun je bijvoorbeeld constateren dat tweakers van star trek houden. Is toch ook leuk om dat allemaal te bespreken?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En ik ben het met bavaria eens, als dit een nieuwe tijd is ga ik er niet aan meewerken, ik kom al anderhalfjaar met plezier hier, en dat is in de eerste plaatrs omdat het over computers gaat, de rest heb ik fok voor (ik geloof niet dat ik er geregistreerd sta :o)

enfin.. dit is een computerrelated forum.. sorry, dat is de doelgroep, en die hoeft niet veranderd te worden IMHO

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Precies! Ik ben het volkomen met Kurzweil, Scheermesje en de topic-starter eens. Als je op een verjaardag van nerds komt, dan heb je het toch echt niet alleen over PC's en computergerelateerde zooi?! Dat kan ik me haast niet voorstellen...
En SG is niet meer toereikend sinds de groei van GoT. Dan kun je wel gaan zitten miepen van: Ja, blahblah, in de goeie ouwe tijd toen we nog met 100 man waren, was het tenminste nog een beetje overzichtelijk ensow. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer wensen. Daar is toch niets verkeerds mee?!
Ik ben het ook helemaal met Razor_Blade eens als hij zegt dat hij de mensen op FOK! niet kent en hier zijn "vrienden" heeft zitten. Ok, misschien schrijf ik nog niet zo lang hier, maar ik weet van heel wat mensen inmiddels wel enigszins hoe ze in elkaar steken en wat ze leuk vinden ensow.
Via de e-mail heb ik het er (naar aanleiding van de verjaardagskalender) met enkele mensen over gehad of er misschien geen 'community' of 'portal' moet komen die niet alleen naar tw.net en GoT ensow leidt, maar waar ook de verjaardagskalender, data voor meetings en andere geinige initiatieven een plaats krijgen.

Tweaken is meer dan alleen met PC's bezig zijn

Verwijderd

domme, nerds get a life !!!

gewoon het feit dat jullie hier tientallen reels aan het schrijven zijn ipv je te beperken belangrijke fora voor tweakers(harde waren, softe goederen, devschuur)

de rest is maar opvulling om diegen die nix tedoen hebben en willen lopen zeveren dertussenuit te halen!!

• AcidBurn
  • Laatst online: 22-02 15:34
ik ben het met Bavaria, Zero, Angel-Eyes en Raymond eens: het forum raakt _veel_ te ver offtopic.. laat de oude tijden weer herleven, en zorg ervoor dat het niet weer uit de hand loopt, zou ik bijna zeggen.. maar dat is niet aan mij om te beslissen. ook ik vind, dat het liefdesleven niks met tweaken te maken heeft, tenzij je relatie naar de klote gaat door je liefde voor je compu (en nou aub niet reageren met "waar trekt jij die lijn")

• Morgoth
Maar je bent hier zelf ook ooit gekomen omdat je iets over computers wilde weten, het beviel je hier wel, dus ben je gebleven. Heb ik gelijk? Dacht ik al. Je checked elke dag de topic's een keer, herkent de meeste nicks zo'n beetje, weet hoe alles werkt (quoten, plaatjes, smilies, dikke tekst) en je kent de geschreven en ongeschreven regels; kortom, je voelt je hier min of meer thuis.
natuurlijk heb je gelijk.....
Het probleem is dat dit geweldige forum uit elkaar aan het vallen is. Veel mensen blijven weg omdat dat gebeurd, en dat is jammer, omdat die mensen vele anderen met hun computer-problemen hadden kunnen helpen. De eindeloze stroom nieuwelingen is vaak niet bereid om een weekje het forum te volgen voor ze beginnen te posten, ze worden daarop aangesproken en voelen zich aangevallen. De nieuwere newbies kijken het daarvan af, en zo wordt het steeds erger.
Nee alleen SG is daar niet op bereid op al die mensen daarom moeten er meerdere topics komen om de stroom te kunnen opvangen. Als er heel veel nieuwe abbonees komen bij libertel dan zegt libertel toch ook niet: dan moet je maar je liefdersproblemen niet via de telefoon doen want wij breiden het netwerk niet uit hoor! (voorbeeld klopt niet helemaal maar goed)
Jij zegt dat "het nieuwe tijdperk" is aangebroken, en ik zeg dat ik daar i.i.g. niet aan ga meewerken, en dat ik toch ook hoop dat de administrators hier het met mij eens zijn. Natuurlijk wil ik het ook wel eens over andere dingen als computers hebben, in dit geval bijvoorbeeld over de liefde, maar dat doe ik niet hier. Ik kom hier voor de computers, niet voor de rest. Als ik over iets anders wil posten doe ik dat ook ergens anders, of beter nog, dan post ik nergens, maar dan ga ik er gewoon irl ergens mee naartoe.
Maar soms zit je er helemaal niet op te wachten dat je vrienden irl sommige dingen weten en je wil toch advies hebben dan doe je dat op het forum. En niet op fok voor de duizendste x.

ik ben het voor de rest helemaal eens met kurzweil:
OK, GoT is een forum voor tweakers. Maar tweakers hebben (hopelijk) ook nog andere dingen te bespreken. Ik vind dat GoT een forum moet zijn waar TWEAKERS over alles kunnen praten. Een discussieclub voor mensen met een bepaalde hobby, tweaken. Maar die mensen, met dezelfde hobby, kunnen het ook hebben over andere onderwerpen hebben. Zo kun je bijvoorbeeld constateren dat tweakers van star trek houden. Is toch ook leuk om dat allemaal te bespreken?
Inderdaad, wij zijn tweakers en dus hebben we dezelfde interessen, en potverdikkie! Daar blijkt dat we nog meer gezamelijke interesses hebben! En potverdikkie! andere tweakers kunnen ook verliefd worden, dat had ik nou nooit gedacht.... daar wil ik het is met ze over hebben, hoe doen hun dat dan?

En dat jullie terug willen naar de oude tijden snap ik misschien wel een beetje maar vind ik wel zielig. Oude tijden herleven niet, dat is gewoon zo dus ga dan niet zitten mijmeren over vroeger maar probeer wat leuks te maken van het nu! En probeer niet nog heel hardnekking de laatste overblijfselen van vroeger vast te houden maar richt je op de toekomst.

UPDATE:
Na een hevige discussie op IRC ging een bepaald iemand (ik noem geen namen) te ver (vond ik) en begon me persoonlijk (of persoonlijk op m'n daden) te beledigen. Ik vind dit behoorlijk grof. ik heb nog nooit iemand persoonlijk beledigd op GoT, op irc, op fok of waar dan ook op internet. Maar het zal dat bepaalde persoon wel totaal niet boeien dat ie dat heeft gedaan en ik zal er niet van wakker liggen maar het gaat om het principe.
Dit was de update. :(

Verwijderd

Laten we ook nog even naar de oorzaak kijken van deze discussie. Het komt er imo gewoon op neer dat er teveel onzin wordt gepost. Er worden teveel topics gestart die werkelijk nergens op slaan. Ook wordt er erg vaak een topic gestart dat al eens is behandeld.

De oplossing?
Of niets doen en steeds verder off-topic worden, of hard aanpakken.

Mijn mening-> hard aanpakken, weg met het onzin forum. Als ik zie hoeveel er over dat forum geklaagt wordt, lijkt het mij beter om dat forum weg te doen, het trekt alleen maar de verkeerde mensen aan. Tevens zal er strenger gemodereerd moeten worden, meer bannen meer, topics closen.

Ik zou graag horen wat de moderators er van vinden, het is toch niet de bedoeling om er een non-computer forum van te maken?

• Raymond v/d H
Owh je had me naam best mogen noemen hoor...

/me = de groffe persoon.

En ja... als iemand loopt te brullen als een kip zonder kop over nieuwe era's etc, sja, ik kan zo af en toe grof zijn....

Daarnaast zal ik nog even nog wat meer modder teruggooien::
En dat jullie terug willen naar de oude tijden snap ik misschien wel een beetje maar vind ik wel zielig. Oude tijden herleven niet, dat is gewoon zo dus ga dan niet zitten mijmeren over vroeger maar probeer wat leuks te maken van het nu! En probeer niet nog heel hardnekking de laatste overblijfselen van vroeger vast te houden maar richt je op de toekomst.
Dit komt ook absoluut niet beledigend over.... net zo min als "... helaas life is hard. " enz.... potje verwijt 't ketelke etc blabla...

Owh ja... je hebt op 2 punten gelijk... ik lig er absoluut niet wakker van (Ik vond 't niet eens zo grof....) en 't gaat om het principe.... (zij het waarschijnlijk een ander principe dan waar jij naar refereert)

m.vr.gr. ;)

Raymond

ps. Ik heb mensen beledigd en ik zal er heus nog wel wat meer al dan niet opzettelijk beledigen... ik ben geen heilige.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:01
Ik sta volledig achter Bavaria.

Naar mijn idee is 'Gathering of Tweakers' verworden tot 'Gathering of Teenagers' en daar ben ik niet blij mee.

En dan heb ik het niet over de leeftijd van de members, maar over de inhoud van de topics.

Verwijderd

Het heeft idd niets met 'oude' tijden te maken, er wordt gewoon teveel troep gepost.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Ik mis eigenlijk ook de admins en moderators, je ziet ze alleen nog bij het sluiten van een topic oid, maar verder trekken ze zich meer en meer terug....
Een teken aan de wand?

• Chakotay
  • Laatst online: 23:03

Chakotay

Lick here to continue

Wat zeiken jullie nou allemaal dat het fok!forum lag van nivo is? Ik vind het relaties forum daar toch wel even van IETS hoger nivo dan dat gezeik hiero.... En het Onzinforum daaro is gewoon leuk, je moet het alleen begrijpen... en het is niet zon ongelofelijke kleuterklas als hiero :r

Ik ben weg.... naar fok!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• BoneZ
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

kan er anders niet gewoon een geheel apparte site gemaakt worden? bv. www.theekransje.tweakers.net o.i.d.? ;) Donder je daar alle of topic sjit in en laat je in gathering al1 de stuffis generalis staan. Dan trek je de massa naar die andere site en iz gathering weer lekker schoon :) Ik vind het toevallig wel een goed plan :P

reality is for people with no imagination

• Raymond v/d H
Chakotay >>
T's onzin om te zeggen dat fok! van lager niveau is....Dat zegt iemand die ooit 1/2 minuut op fok! heeft gekeken..... zeker aangezien 't niveau van de gemiddelde post op got inmiddels rond dat van de tmf / powerwebklant hangt.

BoneZ >>
Lijkt me niet eens zo'n slecht plan..... Ik zou alleen van dat andere powertmf.tweakers.net maken. >:)

• Morgoth
Mijn mening-> hard aanpakken, weg met het onzin forum. Als ik zie hoeveel er over dat forum geklaagt wordt, lijkt het mij beter om dat forum weg te doen, het trekt alleen maar de verkeerde mensen aan. Tevens zal er strenger gemodereerd moeten worden, meer bannen meer, topics closen.
Als ik zie hoeveel er over dat forum geklaagt wordt, denk ik hee? Ik heb er eik nog niemand over horen klagen? Maar als al die mensen gewoon lekker in dat forum blijven is er nix aan de hand. Jij hoeft niet in dat forum rond te gaan hangen. En waar moet er strenger gemodereerd worden? Op SG? Hee ik heb een idee!!! Als we nou is meerdere fora maken met meerdere onderwerpen en dus ook (extra) meerder mods aannemen die in die nieuwe fora gaan modereren dus daar het een beetje ordelijk houden. En dan word er dus relatief minder gepost in SG en kan daar dus ook weer beter gemodereert worden! Schitterend plan toch?
Ik zou graag horen wat de moderators er van vinden, het is toch niet de bedoeling om er een non-computer forum van te maken?
Zoals ik en kurzweil al zeiden, ik zal kurzweil even quoten:
En zo is dat ook met de liefde&relatie forum, alle tweakers worden wel is verliefd.
Dit komt ook absoluut niet beledigend over.... net zo min als "... helaas life is hard. " enz.... potje verwijt 't ketelke etc blabla...
Ik zie niet waarom dat beledigend over zou moeten komen behalve als jij persee wil dat het voor jou beledigend overkomt, maar das dan niet mijn fout. Het is toch zo? Vroeger (voor mijn tijd) was het hier een gezellige bende van zo'n 100 man..... (wat nu het geval is bij bv pc-geeks, ook een forum en ik vind het daar ook gezellig zijn zo'n 100 members en iedereen kent elkaar). Maar het ledenaantal is explosief gegroeid dus kan je niet alles in 1 forum houden. Dus kwam er onderverdeling. Maar er kwamen nog steeds meer members dus nu zou er eik nog meer onderverdeling moeten komen? Want SG zit prop en prop vol en gemodereer werkt daar niet echt meer dus als je dan bv een liefde&relatie forum zou aanmaken word er weer wat druk van de ketel afgehaald.
En ja... als iemand loopt te brullen als een kip zonder kop over nieuwe era's etc, sja, ik kan zo af en toe grof zijn....
Ik was gisteren wat overhit geraakt dus begon een beetje te brullen, maar ik blijf er wel bij dat het niet meer zo word als vroeger (gezellige club van 100 man, alles in 1 forum) en dan kan je beter van de toekomst wat leuks maken dan blijven proberen het oude weer terug te halen (wat onmogelijk is) of heel krampachtig proberen te houden wat vroeger was en nu niet meer.
ps. Ik heb mensen beledigd en ik zal er heus nog wel wat meer al dan niet opzettelijk beledigen... ik ben geen heilige.
Niemand hier is een heilige
Het heeft idd niets met 'oude' tijden te maken, er wordt gewoon teveel troep gepost.
In het onzin forum word idd 99% troep gepost maar daar hoef je niet te komen. En wat voor onzin word er dan zoal in bv SG gepost?
T's onzin om te zeggen dat fok! van lager niveau is....Dat zegt iemand die ooit 1/2 minuut op fok! heeft gekeken..... zeker aangezien 't niveau van de gemiddelde post op got inmiddels rond dat van de tmf / powerwebklant hangt.
De meeste 'bekende' tweakers dus die je vaak tegen komt in topics enzo die zijn over het algemeen geen tmf/powerwebklant. Het is wel zo dat er steeds meer non-tweakers naar GoT komen en dat vinden sommige die-hard tweakers niet kewl en blijven weg zodat de verhouding tweaker non-tweaker nog slechter word.

• Raymond v/d H
morgoth >>
Je leest niet goed... zoals ik gisteren in ons gezellige chatje al duidelijk maakte ben ik hier ook nog relatief nieuw... Ik lees dit sinds september / oktober oid... toen er iets van 1100 mensen waren d8 ik zo.... maar 't verschil is ZEER duidelijk merkbaar, ook voor mij, laat staan wat de personen ervan vinden die er al veel langer rondlopen?

"Schitterend plan toch?"
D8 het niet... want dan krijg je me strax toch een waslijst met fora.... daar wordt je helemaal misselijk van, daarnaast valt dat ook niet onder de "core-business" van got... oftewel pc's. Tenzij zoals Rainstorm / AcidBurn (argh ;) ) al duidelijk maakte die liefde gerelateerd is met je pc. Af en toe iets anders is helemaal niet erg... en vindt niemand erg en ook wel leuk... maar het is wel drastisch verschoven.

En als er in dat onzin forum 99% troep wordt geplaatst.... veroorzaakt dus onnodig traffic, haalt aanzien van forum naar beneden etc... oftewel sluiten die hap, bannen die gasten. En over dat de die-hards het niet leuk vinden dat er nieuwe mensen bijkomen... Dat is niet zo... tenminste ik heb dat niet zo ervaren. Maar als ze zich als onverbeterlijke newbies gedragen wier enige doel is om 100 posts te halen... sorry hoor, maar dat is BELACHELIJK en op geen enkele wijze goed te praten.

btw.. mods / admins zouden eigenlijk helemaal niet nodig moeten zijn als iedereen zich een heel klein beetje kon gedragen.

Van de toekomst iets leuks maken lijkt me een heel mooi plan. Gelukkig is het lente... en ik stel dan ook een mooie grote lente schoonmaak voor. Zodat we een zinnige/zonnige en rooskleurige zomer inkunnen.

Verwijderd

Naar mijn idee is 'Gathering of Tweakers' verworden tot 'Gathering of Teenagers' en daar ben ik niet blij mee.
Dit is waar. De topics over hardware, software en andere tweaker zaken moeten gewoon on-topic en netjes blijven. En DAT is nu niet meer het geval. De andere topics in de trash-can en andere off-topic plaatsen, daar hoeft de tweaker die alleen in hardware discussies geinteresseerd is niet naar te kijken.

• Morgoth
Okee..... ik heb geen zin om nou te reageren op raymond's post omdat we het al zo'n beetje uitgepraat hebben op IRC.... maar laten we nu dan even stoppen met off-topic gaan..... de topic ging over een eventuele liefde&relatie forum.

Verwijderd

Morgoth: ik geloof niet dat er met jou te discussieren valt. Ik geef naar mijn mening goede argumenten, en jij blijft jezelf telkens herhalen. Onder elke volgende reply van jou moet je dus maar even 1 van mij denken waar in staat "zie hierboven ;) "

De stroom van nieuwe mensen opvangen door breder te gaan? Wat gebeurde er ook al weer als je breder ging? Owja, dan kwamen er meer mensen. Snap je? Het is een vicieuse circel. Meer fora maken is geen oplossing voor het probleem.

En er zijn dingen die je niet aan je vrienden kwijt wil? Dan snap ik niet dat je het wel aan 4.000 wildvreemde mensen kan vertellen.

Jullie willen GoT breder maken zodat je als "tweaker" (wat dat ook moge zijn) over al je hobbies en problemen hier terecht kunt. Als smoesje zeggen jullie dat er geen andere plek is, of dat die andere plekken niet goed genoeg zijn en dat het "wel moet" omdat het zo druk wordt.

Waarom wordt het druk? Omdat er steeds meer off-topic gepost kan worden, en waarom gebeurt dat? Omdat er steeds off-topic fora bijkomen. Bovendien heeft het in deze discussie totaal geen nut om contiue over Fok! te beginnen, omdat het er gewoon om gaat dat je het niet hier doet, maar ergens anders, en dat is niet per definitie Fok!.

Een liefdes forum is op zich (zoals ik al vaker heb gezegd, maar het dringt niet tot je door ofzo) een geweldig idee, maar waarom moet het dan zo nodig hier? Straks wil er ook iemand een Voetbal-forum, tja, want er zijn ook veel bezoekers die van voetbal houden. Doe er dan meteen een sex-plaatjes forum zijn, want er zullen ook wel veel mensen zijn daar wel eens naar zoeken op het net. Snap je waar ik heen wil?

Er kan wel behoefte aan zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het hier op GoT moet, begin gewoon zelf iets. Leuk toch? Er zijn veel potentiele bezoekers, waaronder ikzelf, zolang GoT maar GoT blijft.

• Morgoth
De stroom van nieuwe mensen opvangen door breder te gaan? Wat gebeurde er ook al weer als je breder ging? Owja, dan kwamen er meer mensen. Snap je? Het is een vicieuse circel. Meer fora maken is geen oplossing voor het probleem.
Hoe wil je die mensen dan gaan opvangen? Gewoon weg sturen? Een member-stop?
En er zijn dingen die je niet aan je vrienden kwijt wil? Dan snap ik niet dat je het wel aan 4.000 wildvreemde mensen kan vertellen.
Juist omdat ze wildvreemd zijn. Die kunnen tenminste objectief zijn. Die hebben geen vooroordelen als het bv over een bepaald persoon in jouw omgeving gaat.
Jullie willen GoT breder maken zodat je als "tweaker" (wat dat ook moge zijn) over al je hobbies en problemen hier terecht kunt. Als smoesje zeggen jullie dat er geen andere plek is, of dat die andere plekken niet goed genoeg zijn en dat het "wel moet" omdat het zo druk wordt.
Smoesjes? Er is geen andere tweaker plek waar we dat kwijt kunnen. Fok is niet got. Ik zou het best vinden als er een GoT2 kwam ofzo waar al de niet computer gerelateerde shit kwam. gathering2.tweakers.net ofzo.
Waarom wordt het druk? Omdat er steeds meer off-topic gepost kan worden, en waarom gebeurt dat? Omdat er steeds off-topic fora bijkomen. Bovendien heeft het in deze discussie totaal geen nut om contiue over Fok! te beginnen, omdat het er gewoon om gaat dat je het niet hier doet, maar ergens anders, en dat is niet per definitie Fok!.
Jullie nemen telkens als voorbeeld fok, en dan zeg ik weer dat dat zuigt ;)
Waarom word het steeds drukker? Omdat er steeds meer members komen. Waaronder tegenwoordig ook veel niet-tweakende members en idd komen die niet-tweakende members er omdat er niet-tweakers topics zijn. Maar wil je ze dan bannen ofzo? Van mij mag je hoor maar vind ik niet erg sociaal.
Een liefdes forum is op zich (zoals ik al vaker heb gezegd, maar het dringt niet tot je door ofzo) een geweldig idee, maar waarom moet het dan zo nodig hier? Straks wil er ook iemand een Voetbal-forum, tja, want er zijn ook veel bezoekers die van voetbal houden. Doe er dan meteen een sex-plaatjes forum zijn, want er zullen ook wel veel mensen zijn daar wel eens naar zoeken op het net. Snap je waar ik heen wil?
GoT2 dan, jij je zin.
Er kan wel behoefte aan zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het hier op GoT moet, begin gewoon zelf iets. Leuk toch? Er zijn veel potentiele bezoekers, waaronder ikzelf, zolang GoT maar GoT blijft.
Ik heb geen geld om zo'n dure UBB licentie te nemen, en al die gratis goedkopie fora zuigen :(
Maar als er gewoon bv een GoT2 komt wil ik best meehelpen ;)

Zolang GoT maar GoT blijft? Jouw definitie van GoT is gebaseerd op hoe het vroeger was.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

morgoth... je bent dus wel voor een GoT2, apart forum, voor off-topic posts. Dan moet je mij eens uitleggen wat het verschil is tussen een GoT2 aanmaken of een ander forum kiezen voor dit soort posts.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

bdw er is al eens iemand geweest met het idee om een tweede forum als GoT op te zetten, maar dan gericht op algemenere zaken, zelfs met een site erbij.

Dat was Danny -> www.fokzine.net

• Morgoth
morgoth... je bent dus wel voor een GoT2, apart forum, voor off-topic posts. Dan moet je mij eens uitleggen wat het verschil is tussen een GoT2 aanmaken of een ander forum kiezen voor dit soort posts.
Nou ik draag dit aan omdat blijkt dat er mensen willen die absoluut niet willen dat dat soort topics op got komen, dus dan maar een got2.
bdw er is al eens iemand geweest met het idee om een tweede forum als GoT op te zetten, maar dan gericht op algemenere zaken, zelfs met een site erbij.
Ja .... en? Ik wil nog wel met TWEAKERS over not-tweaking dingen praten.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Morgoth, als je zo graag off "tweaker" topic wilt kwebbellen kan je beter naar een "non tweakers" site gaan. T.net is voor tweakers opgezet en daarom kom ik daar, het is best wel eens aardig om met diegenen waar je mee communiceert een "off-topic" te gaan, puur om een standpunt van een ander te bekijken in algemene zaken. Ik vind het best storend dat al die extra fora er bij zijn gekomen, het lijkt er op dat de tweaker hierdoor wegblijft.

Verder vind ik dat je je als een doordrammerige, dwarsliggende puber gedraagt en als je nou echt zo graag wilt kan je, zonder kosten voor een licentie, bij EZboard.com een forum opstarten, gratis en voor niks en met heel weinig moeite en kennis. Als je dat zo graag wilt ben ik evt. bereid om je te helpen ook. Tot nu toe heb ik alleen het idee dat je tegen de bestaande "orde" aan wilt schoppen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Morgoth
Morgoth, als je zo graag off "tweaker" topic wilt kwebbellen kan je beter naar een "non tweakers" site gaan. T.net is voor tweakers opgezet en daarom kom ik daar, het is best wel eens aardig om met diegenen waar je mee communiceert een "off-topic" te gaan, puur om een standpunt van een ander te bekijken in algemene zaken. Ik vind het best storend dat al die extra fora er bij zijn gekomen, het lijkt er op dat de tweaker hierdoor wegblijft.
Zucht..... voor de zoveelste x... ik wil met TWEAKERS over non-tweaking dingen praten snap dat dan is!
En raymond en ik hebben ook al geconstateerd dat er die-hard tweakers wegblijven.... is jammer idd
Verder vind ik dat je je als een doordrammerige, dwarsliggende puber gedraagt
Kijk, das pas taal!
en als je nou echt zo graag wilt kan je, zonder kosten voor een licentie, bij EZboard.com een forum opstarten, gratis en voor niks en met heel weinig moeite en kennis. Als je dat zo graag wilt ben ik evt. bereid om je te helpen ook. Tot nu toe heb ik alleen het idee dat je tegen de bestaande "orde" aan wilt schoppen.
Zoals ik al eerder gezegd hebt, die gratis fora zien er niet uit. En er komt dan helemaal niemand, als het onder de naam van tweakers komt dus GoT2 ofzo... dan vind ik het best.
En als je denkt dat ik alleen tegen de orde wil aan schoppen dan ken je me nog niet genoeg. Hang is vaker rond op het wetenschap&levensbeschouwing forum, dan kan je is kijken hoe ik ben.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Zucht..... voor de zoveelste x... ik wil met TWEAKERS over non-tweaking dingen praten snap dat dan is!
zijn tweakers aliens ofzo, volgens mij komen hier allerlei mensen, net als op andere fora, en die komen hier om over een gezamelijke 'hobby' te praten en dat is ook het enige punt waarop ze van anderen zouden kunnen verschillen. Als jij over een ander onderwerp wil praten, of hulp met je leifdesleven nodig blijkt te hebben dan maakt het niet uit of dat een 'tweaker' is of niet, het zijn allemaal gewone mensen.

En je hebt me nog steeds het verschil niet uitgelegd tussen een GoT2 en posten in een ander forum.

• Morgoth
zijn tweakers aliens ofzo, volgens mij komen hier allerlei mensen, net als op andere fora, en die komen hier om over een gezamelijke 'hobby' te praten en dat is ook het enige punt waarop ze van anderen zouden kunnen verschillen. Als jij over een ander onderwerp wil praten, of hulp met je leifdesleven nodig blijkt te hebben dan maakt het niet uit of dat een 'tweaker' is of niet, het zijn allemaal gewone mensen.
Het gaat niet puur om een liefde&relatie forum maar bv ook het forum wetenschap&levensbeschouwing..... ik wil weten hoe de tweakers daar over denken.
En je hebt me nog steeds het verschil niet uitgelegd tussen een GoT2 en posten in een ander forum.
Dat heb ik wel, ik quote mezelf maar even:
Nou ik draag dit aan omdat blijkt dat er mensen willen die absoluut niet willen dat dat soort topics op got komen, dus dan maar een got2.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Je verteld alleen maar waarom je het aandraagt, nog steeds niet wat het verschil is, waarschijnlijk omdat er geen verschil is.
Het gaat niet puur om een liefde&relatie forum maar bv ook het forum wetenschap&levensbeschouwing..... ik wil weten hoe de tweakers daar over denken.
En zoals ik al zei, tweakers zijn normale mensen, die er net zo over denken als andere mensen op andere fora. Er is geen verschil in het discusieren over het bestaan van God met tweakers of non-tweakers.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als het aan mij ligt, komt er hier dus echt geen "Liefdes"-forum he. Voor dat soort persoonlijke en intieme zaken kan je naar het Fok!Forum. GoT gaat over computers, en zal daarover blijven gaan. Als je toch eens offtopic wilt lullen kan je dat mooi in General Chat doen, of op Fok! natuurlijk.

• Morgoth
Je verteld alleen maar waarom je het aandraagt, nog steeds niet wat het verschil is, waarschijnlijk omdat er geen verschil is.
Nee idd er is geen verschil... maar sommige vinden van wel.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Nee, Morgoth, dat begrijp je verkeerd, ook zij vinden dat er geen verschil is, maar hopen dat GoT2 jou tevreden stelt, en dat jij daar lekker 'off-topic' gaat posten, en dat het hier dan wat rustiger wordt.
Overigens zeg je zelf dat je graag met 'tweakers' over 'off-topic' onderwerpen praat. Heb je al nagedacht over wie er op GoT2 gaan komen? Behalve een aantal 'tweakers' gaat daar ook een heel ander publiek komen, kijk naar FOK, wat aan het begin ook een soort GoT2 was waar veel 'tweakers' kwamen, maar waar nu een heel ander publiek komt.

En zeg nu niet opeens dat er geen verschil is tussen GoT2 en een ander forum. Als iemand zegt dat je voor 'off-topic' posts beter naar FOK kan gaan ben je het er niet mee eens, maar je komt zelf met het idee van een GoT2, waar je wel naar toe wil, dus is er voor jou een verschil.
Als je nu dan roept dat er geen verschil is moet je naar FOK gaan.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Morgoth
ik heb ff nog eens de draad nagelezen, maar alleen jij hebt het over GoT2...niemand anders volgens mij, dus zeg ook niet dat anderen wel verschil zien.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

We - bijna te gek voor woorden eigenlijk - hebben het hier nog over gehand op het Tweakers Management Overleg. (jahahhaha. Daniel, als je met die menagement kreten op tafel komt zul je het weten ook hoor... >:))

- Waar staat Tweakers voor, wat is onze doelgroep, en wat willen we er mee?

Tweakers is een Organisatie die zich uitbrengt naar een community van ongekende omvang binnen Nederland. Het aangetrokken pluimage is van een enorme diversiteit.

Onze doelgroep is en blijft echter de Tweakende Computer gebruiker, de fanaat die niets lever doet dan prutsen en kijken hoe ie zijn bakkie op kan vijzelen.

Om toch enig vertier en afwisseling zijn dingen als Onzin Forum, Stuffis Generalis en Media en Paparazzie in het leven geroepen. Toch blijft voor ons boven aan staan dat dit forum over Computers moet blijven gaan.

Een liefdes forum is iets wat daar sterk van afwijkt. wij tweakerende mannetjes hebben eigenlijk maar las van eventuele partners (hey dames, geintje, niet te serieus opvatten :P) die onze tijd in beslag nemen.
Het voorstel is al gedaan om voor deze functionaliteit bij het Jongeren, en aan Danny te zien ook de oudere jongeren >:), E-zine, FOK! aan te kloppen. Fokforum bied de gewenste fora al langere tijd.

Niet iedereen is hier van gediend, gezien de bezwaren over registratie verplichtingen. Wees gerust. FOK! en Tweakers gaan bij invoering van het PHP forum uiteindelijk over op een samengestelde User Database waarbij registraties uiteindelijk voor alle onderdelen samen worden gesteld. Wie bij de ene site registreerd zal ook bij de andere sites met het zelfde password en gebruikersnaam iets kunnen posten. Zowel bij de fora als bij de sites zelf.

Het Niveau - gezien de redelijke overlap van lezers - kan niet zo denderend verschillend zijn, en is dat ook niet. Je moet er allen wel toe bereid zijn dit in te zien ipv vast te zitten in je eigne droom dat Tweakers je deze fasciliteit gaat bieden. Tweakers en Fok! hebben geen enkel belang erbij om met elkaar te concurreren op dit gebied.

Een uitbreiding met een Liefdes forum kun je dus gewoon schudden.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.