Ik ga me hier ook mee bemoeien.... Aangezien ik me hier aan het hele gebeuren al tijden loop te ergeren en ik stukken minder op GoT kom dan eerst.....
morgoth >>
Tuurlijk worden topics over liefde en die meuk verplaatst naar onzin... 't is ook een tikje onzinnig om dat op een computer gerelateerd forum te plaatsen? Of zie ik dat verkeerd? De klemtoon is verplaatst van Comps naar General. Dat is IMHO errug jammer...
Doe aub niet zo sarcastisch, want dat schiet bij een heleboel mensen het verkeerde keelgat in. En JA wat mij betreft had het bij SG gebleven.
LOL fok! zuigt qua bediening? gosh Ik dacht toch echt dat ook fok! gebruik maakt van UBB... ik zal me vast wel vergist hebben....
"Het gaat er mij om dat ik NIET op fok wil posten omdat daar het niveau te laag is en ik ben tweaker dus waarom zou ik het niet HIER doen?"
LOL, niveau daar te laag? Je hebt toevallig nog niet gemerkt dat er een grote overlap is tussen got en fok! ofwel? Enne... als tweaker zijnde... wtf zeur je dan over onzinnige dingen?
Enne... er wordt hoe dan ook misbruik van gemaakt... de huidige status van dit forum zou genoeg moeten zeggen... ik vind dit geen misbruik meer... ik vind dit massa-verkrachting.
Razorblade >>
fok! is helemaal niet veel rommeliger... en biedt bovendien PRECIES wat er gevraagd wordt... een relatie forum allang gemaakt voor de bezoekers.... Daarnaast heeft een relatie forum TOTAAL niets te zoeken op GoT.....
Enne... JA, voor de meesten van ons is jouw liefdesleven totaal onzin. 1 Topic is leuk over iemands liefdesleven in de SG, maar topic 200.000 is onzin.
Daarnaast, als je een paar keer fok! een beetje doorleest en post ken je die mensen binnen no-time.
Je legt de klemtoon verkeerd... 't gaat om the gathering of TWEAKERS. Niet om 't theekransje.. btw, iets persoonlijker doe ik meestal via ICQ of chat...
"en die moet een beetje georganiseerd worden..."
Helemaal mee eens... wat mij betreft rammen ze alle onzin posters meteen een ban aan hun broek etc. Hef de hele meuk op en bannen die zooi.
Bavaria >>
Agreed.
Angel-Eyes >>
Da's waar.. da's precies de reden waarom ik niet meer iets algemeens kom, niet meer in hardware kom (altijd dezelfde vragen), niet meer in spielerij (sinds de powerwebkids-attack) etc etc etc.... Maar ik vind het wel leuk om af en toe de leuke topics te lezen... sja dan wordt het lastig, niet ?
Over die harde aanpak... helemaal mee eens... om te beginnen zou ik graag zien dat deze topic gesloten werd.
Bloody-Titan >>
Razorblade een admin? alsjeblieft niet zeg... Ik wil hem niet eens als moderator zien.
DeathKnight >>
Tuurlijk, kom laten we met z'n duizenden gaan stemmen.... is vast leuk in Lieve Adjes...
Mijn excuses voor deze belachelijk lange post.
Argh.

de "smiley" says nuff