[GF2 TI] Win9x + Half-Life -> Welke drivers ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Ik heb net een Leadtek GF2 Titanium opgehaald maar wil graaf ff weten welke drivers ik het beste kan gebruiken

LET OP

Het gaat mij puur om de snelheid in 16 bits en dan vaak ook nog de lagere resoluties, ik had hiervoor een gf2 gts met de 6.47 drivers en dat beviel me perfect... Helaas ondersteunen deze drivers de GF2 TI volgens mij nog niet

Hoe snel de nieuwste games lopen /3dmark in 32bit draait maakt me dus eigenlijk niets uit - het gaat me vooral om half-life, dit is op zich een vrij oude game en detonator 4 (nieuwste) gaan bijvoorbeeld langzamer dan die oude 6,47 :(

Iemand een idee? Post ff een reply

Systeem -> abit kt7 raid / amd tbird 900@1100/ 512mb sdram windows me

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je kunt gewoon die oude gebruiken hoor, een GF2 Ti is niks anders als een opgefokte GF2 GTS/PRO.
En anders de 12.90 ofzo of de nieuwste drivers.

Verwijderd

Waarom half-life enzow op de lage resoluties met dat systeem??!!?? Naja, ik hoor overal dat de 22.80 drivers van de detonator het snelst zijn onder winXP.. Dus ik denk dat je die het best kunt gebruiken!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46
tja snap m ook niet helemaal met jouw systeem haal je toch de max uit dat spel hoor ongeacht hoeveel mannetjes er rond jouw rond huppelen

ik heb met mijn systeem altijd en constant 99 fps (cs kan geen 3 digits aan ofzo voor de fps), ook als ik fsaa op 4x zet gebeurt er niks met die fps
speel hl/cs onder opengl en heb tot nu toe met elke driver van detonator 7.xx tot aan 22.xx die 99 fps altijd behouden

tja jouw systeem verschilt in dat opzich niet zoveel van de mijne wat dat betreft ik heb iets meer kloksnelheid maar jou videokaart is net een tikkie beter dus prestaties zullen vrijwel gelijk zijn

conclusie: t maakt geen f*ck uit welke detonator je gebruikt als je er maar 1 gebruikt :)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!