Toon posts:

Nog steeds geen @home :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Gilze-Rijen, en al dit jaar Januari was het volgens de plannen beschikbaar maar nu nog steeds niet. Ik wil kabelinternet want met mijn 56k modem van nu schiet het echt niet op. En dan zullen jullie natuurlijk wel zeggen neem ADSL, maar je raad het al DAT IS ER OOK NOG NIET. Ik denk dat we gewoon achterlopen :'(
@home is snel internetten, alleen lang erop wachten als je het nu nog niet hebt.
SNIK!

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Ik leef met je mee. Ik woon in Boxmeer
en hier ook nog steeds GEEN kabel en
GEEN adsl. Als je de kabelmaatschappij
belt dan wordt je afgescheept met
het standaardverhaal "we zitten nog in
de testfase".

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 12:03
hier ook nog geen kabel,

10 km vanaf boxmeer in wanroij

ik wil kabel, maar dat komt toch niet meer bij ons :(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
[PLAAGMODUS]
Heb ik ff mazzul in IJsselstein....

Ik kan kiezen tussen 4 verschillende kabelabonnementen van Kabelfoon, 2 verschillende abonnementen van MXStream (meerdere providers mogelijk) en vanaf 28 december is linesharing beschikbaar en kan ik ook nog de bbnet abonnementen kiezen (waaronder Cistron MAXX :9~ :9~ )

Als ik niet in April naar de USA zou verhuizen had ik nu al Cistron MAXX aangevraagd, en had ik Kabelfoon Super (1024 kbit/s down, 256 kbit/s up) opgezegd....

Tja, sommige steden zijn nou eenmaal vooruitstrevend ;)
[/PLAAGMODUS]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:06

Wildfire

Joy to the world!

In Gilze-Rijen geen @Home? Ik woon in Tilburg, een paar kilometer verderop dus, en heb al sinds december 1999 kabelinternet...

Zo zie je maar, alleen de grotere steden zijn interessant voor de kabelproviders... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe