OKE OKE ik ga met mijn casemod beginnen. En natuurlijk moet dat netjes! Maar voordat ik de zaag in mijn kast zet wil ik eerst de binnekant netjes op oorde hebben. Wat de mooiste manier om kabels weg te werken. Simpel hoeft het niet te zijn... dat lukt wel
! Het liefst wil ik mijn kast strax knalgeel maken (ivm de 911 GT2
(model) die er op staat) dus het mooiste zou zijn als de kabels geel o rood zouden worden.
Verwijderd
Gebruik t-stips om je kabels wat bij elkaar te t-strippen. En koop rounded kabels, ga er niet zelf aan beginnen om die te rounden want bij 80 pins kabels lukt dat niet echt goed.
Verwijderd
heb op de got iemand gezien die dat met water pompslangen deed zwart weliswaar maar zag er strak uit. sneed ie open en plakte ze weer dicht zelf ga ik wat denk ik met kabelgootjes doen
ja klopt met vijverpomp kabels, maar ik vond dat niet zo mooi...Op dinsdag 18 december 2001 14:23 schreef jurian het volgende:
heb op de got iemand gezien die dat met water pompslangen deed zwart weliswaar maar zag er strak uit. sneed ie open en plakte ze weer dicht zelf ga ik wat denk ik met kabelgootjes doen
Verwijderd
Zelf rounden uiteraard..Makkelijk zat! Gewoon tussen de aders een beetje lossnijden en de rest met de vingers lostrekken. Bij de uiteinden samen binden en de rest met geel/rood isolatietape omwikkelen.
Bha, je gaat ze toch niet met tape inwikkelen? Dat ziet er niet uit. Spuit die kabels dan gewoon, ff contactjes afdekken, klaar.
spuiten okey, maar hoe krijg (en houd) ik ze rond?Op dinsdag 18 december 2001 14:39 schreef KillerAce_NL het volgende:
Bha, je gaat ze toch niet met tape inwikkelen? Dat ziet er niet uit. Spuit die kabels dan gewoon, ff contactjes afdekken, klaar.
Ik heb op de HCC rounded IDE kabels gekocht bij oc-shop.. mooie lange kabeltjes zijn dat 
Vergeet niet dat rounden niet altijd de betse manier is om je kabels weg te werken is...
Zo heb ik voor mijn HD's GEEN rounded kabels in gebruik omdat ik platte kabels makkelijker weg kon stoppen ed.
Vergeet niet dat rounden niet altijd de betse manier is om je kabels weg te werken is...
Zo heb ik voor mijn HD's GEEN rounded kabels in gebruik omdat ik platte kabels makkelijker weg kon stoppen ed.
Ik zou ze gewoon al rounded kopen, een aantal online stores leveren ze ook in andere kleuren en geround.
heb je ook een url voor me?Op dinsdag 18 december 2001 14:43 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik zou ze gewoon al rounded kopen, een aantal online stores leveren ze ook in andere kleuren en geround.
heb ook eens gehoord dat rounded cables enigzins dataverlies hebben tov normale cables?
Ja, kan gebeuren.Op dinsdag 18 december 2001 14:47 schreef SilentSimon het volgende:
heb ook eens gehoord dat rounded cables enigzins dataverlies hebben tov normale cables?
ik ben zelf ook zwaar bezig om alles netjes weg te werken maar ik heb zo veel draden dat wat ik ook doe, het blijft slordig, ik word er gek van. m'n flatcables heb ik al een keer geround maar ik vond het er nie uitzien, ik heb ze nu netjes opgerolt en een beetje weggewerkt, is al stukken beter. Maar de grootste elende is al die kleine draadjes van fans en ccfl's, het is gewoon niet te doen om die dingen voor me raampje weg te krijgen. Ik heb nou aan het proberen alles met tyraps bij elkaar te binden en weg te werken maar het blijft een klote klus.
gebruik voor je voeding kabels en dergelijke Spiralwraps.
Gebruik voor kabels wegwerken aan de rand plakers waar je een tiewrap door kan doen.
Gebruik voor de dunnere draden kablegoten die je kan kopen in een doe het zelf zaak. (kosten < f10,-, maar zijn ze erop te plakken)
succes
Gebruik voor kabels wegwerken aan de rand plakers waar je een tiewrap door kan doen.
Gebruik voor de dunnere draden kablegoten die je kan kopen in een doe het zelf zaak. (kosten < f10,-, maar zijn ze erop te plakken)
succes
Thnx everyone, ik ga nu effe naar de bouwmarkt met de opgedane ideeen als ik nog iets mooit vind horen julie dat natuurlijk!
Pagina: 1