Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Verwijderd
Echter de maatschappij verbiedt (terecht)lichamelijk geweld en dus zullen we het netjes moeten afhandelen. Een ban is zover ik weet de enige oplossing. En omdat meneer Titan een vast ip heeft zou dat geen probleem moeten opleveren.
Hieraan wil ik nog even toevoegen dat sinds het onzin forum het aantal bans heel snel stijgt. Ik stem nog steeds voor een naamsverandering zonder het woord "onzin". Dit omdat dat woord als voornaamste argument wordt gebruikt om te "kloten".
Verwijderd
GODDAMN IK BIED MIJN EXCUUS TOCH AL AAN????????????
Was dit nou echt zo erg??? Ik zie het niet hoor..........
Overigens kan mijn IP worden geweizigd als ik dat wil...
IK WOU JULLIE ALEEN MAAR ERGENS OP WIJZEN, HET WAS NIET EENS OM TE ETTEREN, HET WAS BEDOELD OM DE AANDACHT TE TREKKEN NAAR HET FEIT DAT DE TRASHCAN WORDT VERPEST DOOR TOPICS DIE NERGENS OP SLAAN "HOEVEEL KOST 7 GULDEN FRIET???" EN DAT ER ELKE MINUUT WEL WEER EEN TOPIC WORDT BEDACHT EN GEPLAATST...
Ik wou niemand kwaad doen.. ja degene die die zooi plaatsen...
Misschien heb ik (voor de 50e keer) iets geplaast wat weer fout opgevat werd??
BEN IK NOU ECHT ZO HYPOCRIET????
Verwijderd
Zou je _alsjeblieft_ ff normaal willen doen?
En anders gewoon lekker oprotten hier.
Ik dank u voor uw aandacht.
zie ook : http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000520.html http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000492.html http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000527.html
zie ook (mijn topic)
en ik heb het vage vermoeden dat waarschuwing 2 (of ban) niet ver weg is... sorry hoor je mag best een beetje fun hebben in de trashcan maar dit gaat te ver.... bah
Wie opent er nu in 'Lieve adjes' 3 topics in 1??? En dan nog van die loze dingen.....
Wat hoop je hier nu mee te bereiken?? Dat je stoer bent?? Grappig bent??? Ben reuze benieuwd....
Verwijderd
IK WIL GEEN FUN!!! er is geen FUN !!! Fun is over... was er maar fun, ik wil gewoon niet dat er dingen als "hoeveel kost 7 gulden friet" worden geplaast, dat is toch irritant???????????
Zo... nou houdt ik op, want ik ben echt TE aggressief vandaag...
SORRY AAN ALLE TWEAKERS, LET MAAR NIET MEER OP MIJN AGGRESSIEVE BUIEN, IK HOUDT JULLIE ER ZOVEEL MOGELIJK BUITEN VOORTAAN, OK....!
Mag ik je erop wijzen dat overmatig hoofdletter gebruik ook agressief over komt en zeer irritant is.
Blijf van die caps toets af voortaan, en vermijdt het gebruik van '[' en ']' in je postings. (sloop ze van je toetsenbord af
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
enne.. wist je dat in de nettiquette de caps aanlatenstaan gezien wordt als schreeuwen (en dus aggressief gedrag
Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En doe me een lol en doe het gewoon niet meer, want ik heb het al druk genoeg!!!
Kaj.
Verwijderd
Titan: een ieder bepaald voor zichzelf wat FUN is en wat niet lijkt me. Als iets je, om welke reden dan ook, niet bevalt lees dan niet! Je hoeft niet in elke reactie je mening over een topic weer te geven. je mag ook best de voor jou 'irritante' topics overslaan hoor, vinden we niet ergIK WIL GEEN FUN!!! er is geen FUN !!! Fun is over... was er maar fun, ik wil gewoon niet dat er dingen als "hoeveel kost 7 gulden friet" worden geplaast, dat is toch irritant???????????
pets, de zweep erover
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Dat wil Titan dus ook; alleen hij uit zich niet helemaal zoals het hoort (beetje een understatement) en da's erg vervelend, want hij wil in principe wat de meesten wel willen: een beetje een normaal onzin-forum (dat inderdaad beter anders genoemd kan worden)...pets, de zweep erover
Ik sluit me bij (Lucky)Acnaib (waarom is dat Lucky er eigenlijk voor gekomen?): Als je iets niet aan staat, lees het dan niet! Gelukkig is er altijd nog zoiets als vrijheid van meningsuiting en mag iedereen zeggen wat hij of zij vindt, maar denk dan een beetje om je woorden...
Tenslotte vind ik wel dat iedereen (minimaal) één waarschuwing verdient en niet meteen gebanned moet worden.
PETS
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
crashje deze week rond 12.00 uur in de nacht het hele onzin forum was op nul, ik was helemaal alleen boehoe(Lucky)Acnaib (waarom is dat Lucky er eigenlijk voor gekomen?)
Ik wilde weer inloggen en toen kende UBB mijn password niet meer
Verwijderd
-----------------------------------
quote:
Titan: een ieder bepaald voor zichzelf wat FUN is en wat niet lijkt me. Als iets je, om welke reden dan ook, niet bevalt lees dan niet! Je hoeft niet in elke reactie je mening over een topic weer te geven. je mag ook best de voor jou 'irritante' topics overslaan hoor, vinden we niet erg
Het gaat erom dat ik niet zeg dat ik het geen Fun vind, het ging om Icestorm: "je mag best een beetje fun hebben in de trashcan maar dit gaat te ver" NEE, ik wou geen fun hebben in de trashcan IceStorm, ik meende het serieus, ik haalde geen geintje uit, dan was ik ECHT een lul... Maar dat dachten jullie schijnbaar allen... KAN IEMAND NU DEZE THREAD SLUITEN???
Verwijderd
zonde....
SLUITEN DIE DRAAD!!
Verwijderd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
in de topic "Wat kost 7 gulden friet?"
gaat het de topic starter er denk ik om om een discussie op te brengen.
(je reele inkomen daalt, daar ging het hem om)
Dus dat is toch een van de serieusere topics, maar de meeste denken niet na, lezen geen reply's en posten meteen "Boeiehhh"
Kom op zeg.
Ik erger me ook dood aan SG en Trash can.
De rest van de forums zijn nog wel acceptabel. Het probleem is namelijk heel vaak dat het de tweakers er alleen maar om hunzelf gaat, "ikke posten yeah 100 posts" En als je iets leuk in te brengen hebt, of je hebt een punt, dan wordt er maar weinig op gereageerd, de feedback op SG en Trashcan is echt bagger, daarmee kun je stellen dat het eigenklijk gewoon tijdverspilling is.
Het geeft niet, want dit is ook een Tweakers forum, en aan gezien dat je in alle hardware en software subforums wel altijd feedback krijgt omdat daar serieuse mensen komen.
Ik erger me dood dat hier gewoon allerlei "powerweb" gasten komen die niet eens weten wat tweaken is, hier de boel gewon verzieken.
Er zijn veel die hard tweakers die "de mazzel" hebben geroepen tegen het forum omdat er nix meer te beleven valt, het gaat de meeste posters om IKKE IKKKE
Misschien moet je eens wat minder gaan posten, en eens wat anders gaan doen, de tijd dat je dan wel post, daar hecht je dan tenminste nog waarde aan. !
Ik meen het !
BTW:Titan verdiend nog zijn laatste waarschuwing, en daarna toch echt wel een ban. Anders denkt iedereen,"nou ze matsen je toch wel, het kan geen kwaat om te kloten.
Misschien is het beter als je zegt, "waarschuwing 1 van de 2" dan weten ze meteen dat ze moeten uitkijken.
Verwijderd
Maar, dan noem je het toch niet "wat kost 6 gulden friet" maar gewoon "Discussie over daling huisinkomen" Bovendien discussier je over een feit, moeilijk...
Ik heb me erbij neergelegd en kom voorlopig niet meer in het Tweakers over tweakers onzin forum en Stuffis Generalis... In de SG moeten gewoon interessante dingen over PC's staan en al die media moet in "Nieuws, Sport enzo..." (OOK ENSCHEDE !!)
Ik vind Tweakers over Tweakers forum meer een plaats om Polls te houden enzo... Of "wie is de grootste lul" maar niet wat er nu vooral staat, ga toch naar Fok! of Powerweb ofzo...
1000xSorry & Greetz... Titan