Toon posts:

Goddman Ketsjup of Polio Curry

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IE5 Crashed op de Tread die ik heb verziekt over ketsjup of curry!!, dit was nooit de bedoeling, het is veel erger dan ik verwachte, ik wou dat helemaal niet doen!

Als jullie denken dat het opzet was, Dat is niet zo!!!

Verwijderd

Je wordt nou echt lame hoor Douwe (titan). Ze moeten gewoon eens je IP bannen, dat is toch vast. Maar dat zal wel niet kunnen :(

Verwijderd

Topicstarter
HOUD JE ERBUITEN MET JE LELIJKE KANKERKOP !!

Verwijderd

Hij is wel ff moeilijk lang bezig met het inladen van die topic, maar loopt niet vast. (normaal gesproken had ik 'm gewoon niet bekeken, maar nu maakte je me nieuwsgierig!)
Wel vind ik het een klein beetje lame: je zit de hele tijd te zeuren dat iedereen zich een beetje meer moet gaan gedragen en dan doe je zelf net zo lame mee! (En dan heb ik 't nog niet eens over die reactie hierboven...)

Beetje dubbele moraal, Titan? :)

Verwijderd

Titan: Dit is niet het onzin forum maar lieve adjes. Daar wordt meestal dus niet gescholden. Daarnaast wil ik nog even kwijt dat "kankerkop" niet bepaald een fraai woord is. Sterker nog, het kan door veel mensen als beledigend worden opgevat.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er is wel wat aan de hand met die thread; IE5 crasht bij mij op die thread, en zelfs vanuit het CP gaat het mis...
Kaj.

Verwijderd

Bij mij crasht IE5.5 er ook op. :(

TiTan, ff normaal zeg. Ga buiten spelen.
Pagina: 1