Toon posts:

Topic dicht 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000519.html

Gaat veels te ver!
Ik neem aan dat moppen over Enschede hier noiet worden getolereerd, wel?

Verwijderd

yep! Sluiten die topic!!

Verwijderd

ach ja, de mensen die de moppes hebben gepost zeiden zelf al dat het eigenlijk te ver ging..

En zolang ze dat inzien is het tenminste een goede zaak.

Dus laat topic maar open, gaat nu toch al weer over iets heel anders dan over Enschede

Pjemco.

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Wat moet ik hiervan :r zeg!
Nu bannen die gast.

Verwijderd

Closen en trek even na of die Supervisor dezelfde is als Paulluap.

Verwijderd

Inderdaad niet zo passend om er nu grappen over te maken :(

(Wil geen moraalridder uithangen, over de meest erge rampen worden grapjes gemaakt. Maar een beetje respect aub mag wel. Om 5 dagen na de ramp er al grappen over te maken is niet netjes.)

Mensen die zulke grappen maken zijn zwaar zielig.

Verwijderd

Die grapen worden toch pas over half jaar geaccepteerd, dus meteen deleten die hele topic

Verwijderd

Maar toch, als een caberatier het verteld lacht iedereen... rare wereld :)

Verwijderd

Een cabaratier vertelt 't in een bepaald perspectief en wil er iets mee bereiken... Dit waren gewoon domme grappen! :(

Giro 777

Verwijderd

Politiek correct hypocriet volk...

De grappen bestaan, zijn goed voor het verewrkingsproces (mit door slachtoffers gemaakt) en impliceren verder niks.
Ik wordt eerder moe van dom volk dat roept dat dit niet kan om een beetje interesant te lopen doen... Tuurlijk kan dit wel, en ook vijf dagen na de ramp. Om te roepen dat dit gebanned moet worden is pas bekrompen, over CENCUUR gesproken...

Verwijderd

Topicstarter
M.a.w.: alleen als je slachtoffer bent mag je dit soort grappen maken?

Nou nee dus. In mijn mening is iedere grap, in welke vorm dan ook, en door wie dan ook uitgesproken, niet correct.
En dat het beter is voor de verwerking: nou, misschien voor jou eigen verwerking, maar de slachtoffers hebben absoluut geen baat bij misplaatste grappen.
Persoonlijk vind ik dat dit soort grappen en grollen een gebrek aan respect tonen voor de slachtoffers van de ramp.

En in mijn ogen is dat niet politiek correct en hypocriet, heeft eerder met een stuk eigenwaarde te maken. Kennelijk iets dat jij mist.

Verwijderd

In mijn mening is iedere grap, in welke vorm dan ook, en door wie dan ook uitgesproken, niet correct.
Goh, en ik dacht dat ik geen gevoel voor humor had... ;)

Maar over topics dichtgooien gesproken: Waar ligt de grens? Wat de één onsmakelijk, ongepast ensow vindt, vindt een ander misschien nog net gaan. Als je als republikein of anarchist tegen het koningshuis bent, kan ik me voorstellen dat het je niet zoveel doet dat onze Prins Bernhard op sterven ligt :'(.
Ik ben van mening dat als je iedereen maar in zijn waarde laat, alle meningen geventileerd moeten kunnen worden: OOK als je het daar niet mee eens bent!
Een flame op z'n tijd kan soms ook best geinig zijn, maar het is toch handiger als je wat argumenten verzint ofsow.
Misschien moet het profile uitgebreid worden met "overtuiging": gelovig, satanist, anarchist, republikein, ...

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk vindt de een dat het wel kan en de ander dat het niet kan. Ik denk alleen dat je hier wel algemene normen en waarden mag aanhouden, en mijns inziens is de norm in deze zaak, dat er geen grappen over kunnen worden gemaakt.

Verwijderd

No hard feelings maar een kennis van een kennis van mij kreeg in enschede een baan vlak na de ramp.

Wat werd tegen hem gezegd: Je bent wel met een klap komen binnenvallen.

Als ze er zelf al grappen over maken.......

Verwijderd

Ik heb niks tegen die grappen, maar niet op een openbaar forum! Je mag ze me zo vertellen, PRIVÉ dan... Ik heb na gister ook wel geleerd dat je ruzies enzo beter via email of ICQ kunt uitvechten, en dat dit Forum niet voor persoonlijke problemen is!!
Daarom kun je die grappen hier niet maken...

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

ff weer on topic?

http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000588.html
Ik vind: weg ermee.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Done.
Dierenbeulerij is ook zoiets waar ik van walg...
En zeg nou niet dat het een geintje was, want die smoes gaat niet op.
Kaj.
Pagina: 1