GeForce2 MX400, 32MB +tv out moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Eerst had ik een Pentium 2 450 met 128 mb SDRAM, dit was enigzins verouderd en sinds een weekje heb ik nu een celeron 800 met 256 mb sdram...
Alleen nu zit ik nog met Voodoo Banshee :r
Ik kan van vriendje een GF2 kopen voor 150 gulden (zit al goeie cooler op) is dat de moeite waard? Ik dacht zelf van wel maar misschien is er nu eentje te koop die in verhouding beter is prijs/kwaliteit..
Over 2 maandjes krijg ik wel nieuwe pc maar wil deze nog wel beetje kunnen gebruiken in netwerk.
Wordt alleen voor spellen gebruikt BTW!

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
De Geforce2 Pro/Ultras zijn zo goedkoop vandaag de dag dat het zonde is om een MX te kopen vind ik.
Het performance verschil is ENORM ! (tussen MX & Pro)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Blijft altijd nog minimaal 200 piek duurder een GF2 pro..
Voor 150,- kun je geen betere deal krijgen. De overweging blijft het geld dat je wil uitgeven.

• BlubberZwijn
Ik ben niet van plan heel veel geld uit te geven, ik wil gewoon dat ook deze pc straks nog even leuk kan meedraaien in het netwerk...
Voor de echte pracht en praal zorgt de nieuwe pc dan wel weer, maar vroeg me gewoon af of het de moeite waard was...
Hoeveel scheelt het eigenlijk met BANSHEE? 2x zoveel fps hoop ik?

• BlubberZwijn
Heeft de snelheid en geheugen van videokaart nog iets te maken met mijn mobo + cpu + geheugen?
Of staat dat los van elkaar, ik heb namelijk maar een fbs van 100...

Ik ben beetje dom hoor maar weet niet of dit allemaal boeit, maar vriendje heeft GF2 wel overgeclockt zei die.
Er zit BTW een Blue orb (whatever) op.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:09
GF2MX is best een leuk kaartje hoor, kun je de meeste games nog op 1024x32b mee spelen ook. Een GTS of Pro kost al gauw minimaal het dubbele..

• BlubberZwijn
Ok dan neem ik em, had ik al wel verw8 hoor
Pagina: 1