nav 1 kan je bijv op de autopilot navigeren, en je kan ils landingen uitvoeren.
nav 2 is hetzelfde maar dan een alternatief. je kan bijv autopilot laten instellen op nav 1 en je ils door nav 2...dan hoef je alles maar een keer in te voeren.
Via je com1 en com 2 loopt al je communicatie zoals ATC enzovoorts je kan ook swichten tussen deze twee
Transponder is ene apparaat dat een signaal afgeeft aan de ATC op de grond. Zo kunnnen ze je positie bepalen. Als je deze uitzet kunnen ze dit dus niet meer. Verder kan je codes versturen zoals een kaping zonder dat de kapers dit weten (kapercode is 7002 geloof ik)
nav 2 is hetzelfde maar dan een alternatief. je kan bijv autopilot laten instellen op nav 1 en je ils door nav 2...dan hoef je alles maar een keer in te voeren.
Via je com1 en com 2 loopt al je communicatie zoals ATC enzovoorts je kan ook swichten tussen deze twee
Transponder is ene apparaat dat een signaal afgeeft aan de ATC op de grond. Zo kunnnen ze je positie bepalen. Als je deze uitzet kunnen ze dit dus niet meer. Verder kan je codes versturen zoals een kaping zonder dat de kapers dit weten (kapercode is 7002 geloof ik)
tampert, kriminalpolizei
aan de topic te zien 2000Op dinsdag 18 december 2001 13:15 schreef DeX het volgende:
Flight simulator 2000? Of 2002?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
NAV1 en NAV2 voor NAVigatie.
COM1 en COM2 voor COMmunicatie.
Transponder voor identificatie.
Lekker vaag, ik weet het. Lees de handleiding
COM1 en COM2 voor COMmunicatie.
Transponder voor identificatie.
Lekker vaag, ik weet het. Lees de handleiding
het is in alle flightsims hetzelfdeOp dinsdag 18 december 2001 13:15 schreef DeX het volgende:
Flight simulator 2000? Of 2002?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hm, en nu maar hopen dat 'ie het inderdaad over FS 2000 heeft, anders zet hij zichzelf mooit te kijk...Op dinsdag 18 december 2001 13:14 schreef Devilseye het volgende:
Ik ben helaas het boek kwijt maarjah
met nav1 kan je dit doen
Pagina: 1