Ik heb hier een computer staan (computernaam THEO) waarop WIN XP PRO draait, deze heeft een internet verbinding via een kabelmodem met de universiteit en zit daar ook op het domein. deze computer is via een landere netwerk kaart verbonden met een switching hub en daar zitten nog 3 pc's op met allemaal win 98 draaien (lokaal netwerkje dus). 1 van deze pc's is mijn notebook, deze is ingesteld voor op de Uni dus probeert in te loggen op een domain (zelfde domain als waar de THEO computer op inlogt). Ik wil dit graag zo laten en geen vast ip adres aan gaan wijzen voor de notebook omdat ie heel veel moet switchen tussen UNI en thuis netwerk. Nu ben ik aan het proberen om een lokaal domein te maken (THEO) met die 4 computers dus (dat ie automatisch ip's en dns servers aanwijst enzo). Dit lukt me niet, ik heb in win xp alle 4 de gebruikers erin gezet. Maar geen enkele pc kan inloggen op het domein. Ook netwerkbrug heb ik geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Weet iemand hoe dit werkt of waar ik een stap voor stap uitleg kan vinden over het maken van je eigen domein?
If you think sex is a pain in the ass, try different position