Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Dit komt omdat bij beide banners een html-pagina in dat iframe wordt gezet.Op dinsdag 18 december 2001 12:45 schreef Coffeemonster het volgende:
[...]
Dit is in Opera 5.12 onder Windows 2000. Na een aantal keer refreshen kreeg ik bij dezelfde advertentie hetzelfde beeld. Andere advertenties staan wel goed. Op GoT geeft deze advertentie ook geen probleem.
[...]
Opera heeft hier wat moeite mee.
Heb je "Identify as" op "Opera" gezet ipv. "MSIE 5.0"? Dit wil nog wel es helpen...
Dat de andere banners het wel doen komt omdat er dan gewoon een plaatje (gif) in dat iframe wordt gezet.
edit:
Toch niet helemaal, want die gifjes worden ook via een html-bestand erin gezet...
Toch niet helemaal, want die gifjes worden ook via een html-bestand erin gezet...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Nope, ook met andere identificatie (wat ik uit principe weiger
) krijg ik dit probleem.
Ik heb vandaag wel Tweakers aan veel pageviews geholpen zo. Wat veel verschillende reclamebanners toch
Ik heb vandaag wel Tweakers aan veel pageviews geholpen zo. Wat veel verschillende reclamebanners toch
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange