Toon posts:

waar ik zo'n motorola v.3690 stickertje halen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik zo'n motorola v.3690 stickertje kan halen. Had nl. eerst er foeilijk BEN erop staan. Aleen heb het stickertje eraf gesloopt, en nu wil ik gewoon zo'n stickertje met w@p of v.3690 erop.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsm.nl/gfx/Motorola/v50.jpg

Dat stickertje bedoel ik dus wat onder de toetsen zit...

Verwijderd

Topicstarter
Kick

Weet niemand waar ik misschien dat kleine stukje plastic kan kopen ???

Er is hier toch wel iemand met een motorola v.3690 die dat er ook van BEN heeft afgesloopt... ???

Verwijderd

Topicstarter
Nou nou zeg...

KICK >>>>
^
^
^
^
^
^
^
^
^

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bel motorola op :?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50

Wimo.

Shake and Bake!

Ik zoek ook zo'n ding :)

INKOOPACTIE :P

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

print er een zelf uit en dan met seconde lijm plakken :P

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

ik zoek ook zo'n ding!!

Verder nog een behuizing, wel of niet orgineel, ook voor de 3690....ze kunnen niet tegen vallen.... :'(

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Nu iets waar je echt wat aan heb: Op de zwarte markt in beverwijk barst het van de motorola stickertjes. Maar nu rijst de vraag: wat heb je allemaal voor je mooie stickertje over joh? :?

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 09:14
Je kunt ze bij die vage telefoonzaakjes kopen. Je weet wel, van die vage net niet illegale winkeltjes met unlockservice en van die lelijke nepfrontjes. Tenminste wel hier in apeldoorn/arnhem. Je krijgt dan wel de hele set stickertjes voor ongeveer 25 piek.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 11:30 schreef noki_JA het volgende:
Nu iets waar je echt wat aan heb: Op de zwarte markt in beverwijk barst het van de motorola stickertjes. Maar nu rijst de vraag: wat heb je allemaal voor je mooie stickertje over joh? :?
Wat zou dat daar moeten kosten dan ???

Verwijderd

Ik denk een tietje hooguit, meer is het toch ook niet waard denk ik zo'n sticker

• Luuk
  • Niet online
die stickertjes heb ik in een (turken) gsm winkeltje gezien in Arnhem..

waren 2,50

ook hadden ze hele nieuwe behuizingen enzo voor de V3690

effe naar arnhem dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan je het adres van die turken enzo op email zetten... ??

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Wij hebben originele zilverkleurige behuizingen voor de Motorola. De prijs weet ik niet precies, maar goedkoop zijn ze niet. Mail me anders voor de exacte prijs: ik kan het morgen op mijn werk navragen.

Het vervangen van de behuizing is echter zeer lastig: de display-kabel scheurt erg makkelijk!

Weet waaraan je begint............

• sjolmers

sjolmers

Op vrijdag 21 december 2001 00:40 schreef Gash het volgende:
Wij hebben originele zilverkleurige behuizingen voor de Motorola. De prijs weet ik niet precies, maar goedkoop zijn ze niet. Mail me anders voor de exacte prijs: ik kan het morgen op mijn werk navragen.

Het vervangen van de behuizing is echter zeer lastig: de display-kabel scheurt erg makkelijk!

Weet waaraan je begint............
Ik keek even op Comtronics, waar jij ook je email hebt, en vond die cover in notime:
code:
1
Originele Motorola V3688/V3690 covers (Titanium)

alleen de prijs is, zoals jij ook al aangaf, hoog....85 piekies!
net iets te veel voor een stukje plastic ;) toch bedankt vooor je info!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik vind Fl.85,- voor een complete, originele behuizing zelfs nog voordelig! Motorola vraagt echt belachelijk hoge prijzen voor dit soort spul.

Ennuh: een behuizing voor een V3690 is wel ff anders als een imitatiefrontje voor bijvoorbeeld een 3310......

• Luuk
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 23:22 schreef Leonstyle het volgende:
Kan je het adres van die turken enzo op email zetten... ??
ik zou het adres niet weten..

• sjolmers

sjolmers

Op vrijdag 21 december 2001 09:10 schreef Gash het volgende:
Ik vind Fl.85,- voor een complete, originele behuizing zelfs nog voordelig! Motorola vraagt echt belachelijk hoge prijzen voor dit soort spul.

Ennuh: een behuizing voor een V3690 is wel ff anders als een imitatiefrontje voor bijvoorbeeld een 3310......
het is inderdaad wel wat anders dan een frontje, maar het blijft een stukje plastic!! en 85 piek voor een stukje plastic is veel!!

Verwijderd

Helemaal mee eens!! Monopolie he?! Wilde eerst een nieuw origineel 6210 frontje bij nokia bestellen ivm een klein beschadigingetje. Maar als die boeven daar dan 150 piek voor gaan vragen vind ik dat putje helemaal niet zo storend meer. >:)

• sjolmers

sjolmers

Op zaterdag 22 december 2001 01:24 schreef noki_JA het volgende:
Helemaal mee eens!! Monopolie he?! Wilde eerst een nieuw origineel 6210 frontje bij nokia bestellen ivm een klein beschadigingetje. Maar als die boeven daar dan 150 piek voor gaan vragen vind ik dat putje helemaal niet zo storend meer. >:)
Daar heb jij helemaal gelijk in, ik heb ook een klein scheurtje en voor die centen zie ik het plotseling niet meer!!
..en daar komt bij dat ik die dingen in Thailand heb zien liggen voor een 10'tje ofzo! Nu nog ff wachten tot daar weer iemand heen gaat!

Pagina: 1