Toon posts:

THE DAMN TRASHCAN, KAJ & ANDERE ADS !!! HELP US OUT !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hier dus niet meer over praten, dat ik een keer heb gescholden vond ik ook geen wonder, ik had een kutbui, het was een kutdag, er waren zwaar kutdingen gebeurd (zinloos geweld) en ik had koppijn, en toen heb ik een beetje topics volgespammed, maar dat was wel om wat te berijken, die topics sloegen nergens op, en ik was fout, ik geef het toe en kan het nou niet eens gewoon stoppen?

Please, Sorry!

Verwijderd

Kan deze post niet naar de trashcan?!? ;) ;)

Verwijderd

SUGGESTIE!!! Een Admin speciaal voor onzin forum, eentje met keiharde regels, neem Rick ofzo!!!
Fout, neem mij!!! :+ :+

Ik heb altijd al een hardere hand willen zien op dat forum :+

Verwijderd

En zoals gewoonlijk stem ik er mee in.

En ik wil ook wel admin spelen, ik ben namelijk allergisch voor totale nonsens die niet grappig is EN ECHT nergens op slaat.

Maar ja, wie wil mij nou als admin.. <snif snif>.

:)

Verwijderd

ZWAAR MEE EENS!!!!

Van mij mag Rick, of ik wil ook wel modderen.. Maar Kaj mag helemaal wel! Daar hebben al die newbies een gruwelijke pesthekel aan tenminste!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik neem aan dat het PHP forum de mogelijkheid krijgt om meerdere moderators per forum in te stellen.

Dan kan er beter gemodder-eet worden.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nee neem mij >:), ik hou van strenge controle >:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Neem mij niet, ik zou een hele slechte zijn, ik zou mensen die ik niet mag er gewoon afflikkeren.

Verwijderd

Ik zou ook slecht zijn :) Veel te streng :)

Maar het loopt inderdaad uit de hand. Topics meteen deleten (kan dat?) ipv een hangslot erop werkt beter denk ik.

Verwijderd

Hmmm.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat mensen het eens zijn, ja, wat moet je ook met topics als "wat kost 7 gulden friet???"

Verwijderd

Ben het eens met de meerderheid! :) En ik heb in een andere posting ook al aangegeven dat we misschien meer moderators moeten aanstellen en dan verkiezingen moeten houden ofsow? Ik stem dan op RazorBlade en FrankGuthrie; die houden elkaar dan tenminste een beetje in evenwicht! :)
Femme=> Met de nieuwste versie van het UBB-forum is het mogelijk om 4 moderators per forum in te stellen.

Iedereen zit altijd maar af te geven op UBB, maar zo slecht is UBB eigenlijk nog helemaal niet hoor. Als je nagaat dat 't CGI is, werkt 't eigenlijk nog best prima en redelijk snel! ;)
En over dat PHP-forum lees ik alleen dat 't eraan zit te komen, maar waar blijft 't dan?

In de trashcan zie je echt door al die topics niet meer welke nog wel interessant zijn om te lezen! :( Zelfs het leuke initiatief van Maf met die verjaardagskalender dreigt daardoor ondergesneeuwd te raken...

:'(

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik stem voor, maar er moet wel een beetje plaats blijven voor humor en dergelijke,
Dus niet al te streng graag

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Topicstarter
<RE EDITED BY ME, TITAN !!!!>

HE KAJ !!! Ik had dit al met Rick uitgepraat en die gaf me er een waarschuwing op, als alle Admins mij andere dingen gaan vertellen wordt ik ZEKER snel gebanned...
Ik wou het wel verwijderen, maar ik had een klotedag, er werd een joch op weg naar de bus omsingeld door 15 andere mensjes op fietsen die evenvoorheen zijn banden hadden lekgemaakt en die gingen op hem in hakken, ik was al pissed had nogeens enorme koppijn en kon niet goed werken, en toen werd ik nog boos gemaakt door Fuego die bij me in de klas zit... Toen kreeg ik beetje kritiek en dus sloeg ik compleet door.... MAAR DAT HEB IK AL MET RICK UITGESPROKEN, EN DEZE TOPIC HEB IK VOORDAT IK HEM WAT POSTINGS HEB GESTUURD (zie andere topic) Geplaats, ik was daar dus al op aangesproken!!!

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Dat je het onzin forum loopt te verzieken vind ik persoonlijk niet erg, ik kom er toch niet.

Maar als je hier post, kun je je dan alsjeblieft beschaafd gedragen. Dus niet schreeuwen, niet teveel bold en zeker niet van de stomme smiley-tekeningen.

thx.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Het gaat wel heel erg ver dat iemand kan bepalen wat FUN is en wat niet, een ieder kan dat voor zichzelf wel bepalen lijkt me.
Wat mij stoort is een posting maken die meer dan 15 smilies in welke vorm dan ook bevatten als het niet relevant is en het stoort mij eveneens als een tekst weet ik veel hoe vaak gecopieerd wordt. Dat komt bij mij over als topic verzieken en daarmee toon je geen respect voor de auteur. Verschil van mening mag, respectloosheid volgens mij niet.
Je hoeft niet elke topic te lezen en overduidelijk je negatieve kritiek te geven (daarmee hou je hem zelfs tegen je eigen zin omhoog). Volgens mij werkt het beter als zo'n topic genegeerd wordt en dus vanzelf zakt.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Take my, i'll wwhip the bastards asse >:), pets, the whip streakes again.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Onzin forum??! waar is dat... ik kom er nooit >:) >:)

Verwijderd

Titan wil zijn wil hier een beetje aan iedereen opleggen terwijl hij niet eens weet hoe hij zich een beetje normaal moet gedragen in de niet-onzin fora...
Closen deze hap.

Verwijderd

Ja, lieve Adjes, kunnen jullie dit niet even closen?? euuuhr... Ik heb de teksten in dit topic even geedit... Nu werd Twan een beetje in de war gebracht denk ik, TWAN, het is over, afgelopen...

Verwijderd

Mooi. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.