Fette robo futuristic manga style..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Heeft het wel wat van weg..Op dinsdag 18 december 2001 12:31 schreef drLiter het volgende:
omgekeerde kerstboom?
wel toepasselijk....
Maar voor de rest wel strak...
Verwijderd
als je die hele omgekeerde kerstboom weg had gelaten, zou ik m waarschijnlijk een stuk mooier vinden.
het is gewoon een soort robo ding..
ik maak hem vanavond verder af dan kunnen jullie zien wat het wordt..
ik vond hem zelf wel strak.. en inderdaad een beetje groot omdat ik hem voor 1024x768 heb gemaakt.. maar ik zal hem wat verkleinen.. en natuurlijk de achtergrond ook bewerken..
bedankt in ieder geval..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
en er komt designm in de logo te staan en zoals jullie zien is de m er al..
er komt nog een deel boven waarin design komt te staan.
ik probeerde gisteren inset lines te maken maar dat lukte niet echt..
ik maak vanavond de kerstboom kleiner en misschien maak ik hem in illustrator voor mooiere en scherpere hoeken.. het lukte me bij deze niet omdat ik de zwarte lijnen puntje voor puntje in photoshop heb gemaakt.
de kabels enz worden wel gewoon on photoshop gemaakt met tutors van eyeball-design en phong
het moet er een beetje robo uit komen te zien omdat ik de m een beetje de vorm van een robo hoofd heb gegeven. de kerstboom wordt dan zijn borst.. =]
kerel ik ben een fette robo, manga liefhebber..
ik ben helemaal gek van die stijl..
zoals die robot in metal gear solid op de psx.. super heftig..
heb je ghost in the shell gezien? wat nu op mijn site staat is gewoon even concept.. ff test rotzooi..
maar als ie daarlijk af is dan zullen velen zitten watertanden..
Hoop dat we binnenkort dan kunnen watertanden krijg het nu al een beetje
Maak jij je logo trouwens in ps of illustrator?
Omdat ik je net hoorde over ps.
Meeste logo's zijn namelijk gemaakt in illustrator waardoor over en altijd schaalbaar etc...
Tevens zijn logo bijna altijd 2 kleuren, owkee je hebt nu pas 1 kleur gebruikt maar informeer je ff van tevoren.
enne.. ik maak logo's altijd in rgb kleuren modus.. solly..
omdat ik dat gewoon doe.
gebruik jij ook ps of gebruik je andere programma;s om te designen.?
ik heb voorheen veel gepixeled op de amiga.. jij ook? jammer trouwens dat ze gestopt zijn met de amiga..
Voor logo's gebruik ik altijd illustrator en niets anders. Niet dat ik veel logo's heb gemaakt hoor btw. Is ook weer een vak apart.Op dinsdag 18 december 2001 14:38 schreef xsence-ecs het volgende:
ik maak ze meestal ook in illustrator maar gisteren had ik gewoon zin om wat te kloten in ps.
enne.. ik maak logo's altijd in rgb kleuren modus.. solly..
omdat ik dat gewoon doe.
gebruik jij ook ps of gebruik je andere programma;s om te designen.?
ik heb voorheen veel gepixeled op de amiga.. jij ook? jammer trouwens dat ze gestopt zijn met de amiga..
Als ik bijvoorbeeld een site ga maken maak ik eerst een ontwerp in ps ja...
Verder ben ik eigenlijk pas een beginneling, ontwerp eigenlijk pas sinds een jaartje. Daarvoor DTP-er geweest en nooit iets met ontwerpen gedaan. Nu gelukkig wel en zie hoe leuk het is, maar moet nog veeeeeeeeeeel leren.
Ik heb btw nog niets gepixeld, amiga ken ik volgens mij ook niet, of heb ik daar vroeger niet nemesis op gespeelt
Computer die gebruik ik ook pas sinds een paar jaartjes
Ik zal binnenkort ook wel ff iets gaan frutselen in ps en hier mijn pixel creatie showen
Verwijderd
Zo moet je nooit een logo verkopen.. verzin dan in elk geval een motivatie achteraf.. gebeurd vakerOp dinsdag 18 december 2001 12:59 schreef xsence-ecs het volgende:
hmm.. omgekeerde kerstboom.. nee niet echt mijn motivatie..
het is gewoon een soort robo ding..
Maar normaal gesproken maak je logo's in Illustrator omdat ze overal op toegepast moeten kunnen worden. CMYK is dan ook wel handig (of een paar PMSjes) maar begrijp dat dit puur voor prive is..
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ziet er wel cool uit.
Het is FRIET!
Verwijderd
Volgens mij staat daar in de faq dat je alleen complete sites mag posten (Sitechecks.nl ? )Op dinsdag 18 december 2001 22:05 schreef DaNCe2k het volgende:
www.sitechecks.nl
Geen spam, maar waar je je checks moet posten, and not here. IMHO
Tenzij jij als vrijwilliger naar voren stapt om logochecks.nl te maken natuurlijk
* Pelle vindt het geen mooi logo
Okee, waarom niet? Moeilijk te zeggen, tis vooral een indruk van de stijl waarin je logo gemaakt is, en die vind ik niet mooi
Zoals OzBoz al zei: een goed logo is in een of ander (meestal Illustrator) vector-pakket gemaakt, en heeft ook nog een onderliggende filosofie. Waarom die kleuren, waarom die letters, enz..
Stoor je vooral niet wat ik hier loop te blèren, voor 'persoonlijke logos' geldt vooral je eigen smaak en daarover valt niet te twisten.
Verwijderd
Het past wel mooi in de rest van het logo, maar een "M" haal ik er niet uit. Sorry
Dat mist tegenwoordig heel erg vaak vind ik. Wel jammer is datOp dinsdag 18 december 2001 12:45 schreef OzBoz het volgende:
Wel een net logo, maar mis motivatie met een hoe en waarom je tot dit logo bent gekomen. Altijd erg belangrijk bij logo's.
Hm, ik vind jou een beetje vreemdOp dinsdag 18 december 2001 13:37 schreef xsence-ecs het volgende:
huh?
kerel ik ben een fette robo, manga liefhebber..
ik ben helemaal gek van die stijl..
zoals die robot in metal gear solid op de psx.. super heftig..
heb je ghost in the shell gezien? wat nu op mijn site staat is gewoon even concept.. ff test rotzooi..
maar als ie daarlijk af is dan zullen velen zitten watertanden..
Dan ben je niet de enige.Op dinsdag 18 december 2001 23:14 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Hm, ik vind jou een beetje vreemd
Wel een vet logo van de topicstarter
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Waar blijft die reversie finally?? trouwens
Verwijderd
Topic starter, nogmaals het is maar een idee, Sorry
Ik zelf houd het graag zo simpel mogelijk, gradientjes enzo hoeven van mij allemaal niet. Zwart wit, lekker.
Mensen.. ik bedoel, ik wardeer jullie comments echt maar voelen jullie niets voor digitale kunst?
ik maak altijd dingen die gewoon in me opkomen.. en daarbij gaat het niet of het duidelijk te lezen is enz.. maar dat het je pakt.. dit wordt gewoon de logo van mijn design site..
ik vind het leuk om dingetjes te creeren op de pc en dat vervolgens te laten zien aan mensen.. Op mijn site komen al mijn ontwerpen (als ik ze nog kan vinden) zoals een portfolio en als er bedrijfjes zijn die willen dat ik iets ontwerp voor ze (IN MIJN STIJL) dan wil ik dat wel doen tegen een kleine vergoeding..
maar die logo is toch wel toff voor op een site? of denken jullie er anders over? ik heb hem overigens wel helemaal gepixeld.. behalve de gradient dan maarjah. .het was wel even zweten.
Op woensdag 19 december 2001 01:34 schreef Telefoongids het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind, ik heb een beetje meelopen spelen en dit kwan eruit +++++>>
[afbeelding]
nogmaals mij veronschuldiging als je dit actie niet wenst
PS: ik haal m weg op verzoek!!!!!!
nee wij voelen niks voor digitale kunst. Daarom kunnen wij ook niet onderbouwende meningen geven over je logo.
oh ik vind trouwens dat je hem best kan gebruiken hoor. Het is eenmaal jou techniek etc etc. Maar je zou wel meerdere pogingen kunnen doen om te kijken welke het beste is. (En dan houdt je al deze kritiek van dit topic in je achterhoofd)
edit:
logo doet me ergens aan denken
Djeezzz xsence-ecs, je vraagt toch om commentaar? Dan moet je noet gaan lopen emmeren! Ik vind er zelf trouwens ook weinig aan.Op woensdag 19 december 2001 10:36 schreef xsence-ecs het volgende:
shit..
wel leuk.. maar geen goed gebruik van mijn werk. dus haal er aub snel af..
nog wel een beetje kaal maargoed, daar ga je dus nog
verandering in aan brengen.
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
maar jah als je in eeen forum mening gaat vragen, dan is het logisch dat je 'proffessioneel ' (iig onderbouwd) kritiek krijgt.
hey dat soort reacties mogen niet!!!Op woensdag 19 december 2001 20:21 schreef Rmon het volgende:
Prut!
Hey jij bent precies een jaar later geregged hier op GoT
en ga nu het menubalk hier omheen maken.. dus krijg je altijd te zien..
ben trouwens bezig met een kleiner flash intro waarbij deze logo in 2 delen bij elkaar komt..
dus het wordt wel een toffe site..

Made by me
Dit topic gaat over logo's volgens mij, en dit in géén logoOp vrijdag 21 december 2001 09:41 schreef DaNCe2k het volgende:
wat vinden jullie hier van
[afbeelding]
Made by me
Dit is gewoon een deel van een webzijde.
jamaar tis nog geen site, wel een gedeelte,Op vrijdag 21 december 2001 09:54 schreef izzii het volgende:
[..]
Dit topic gaat over logo's volgens mij, en dit in géén logo
Dit is gewoon een deel van een webzijde.
eigenlijk een voorstuk, maar geen werkende pagina. maar dit kan ook wel toch?
Roxy is wel een logoOp vrijdag 21 december 2001 09:57 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
jamaar tis nog geen site, wel een gedeelte,
eigenlijk een voorstuk, maar geen werkende pagina. maar dit kan ook wel toch?
Maar niet Made by you denk ikOp vrijdag 21 december 2001 09:58 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
Roxy is wel een logo
vraag me af wie dan wel
Ik vindt het logo niet een echt goed logo. Te druk en de M zie je er niet in.
Pay peanuts get monkeys !
* Pelle vraagt zich af hoe DaNCe2k erbij komt om hier in dit topic met z'n artwork te gaan spammenOp vrijdag 21 december 2001 10:11 schreef DaNCe2k het volgende:
het roxy logo niet.
vraag me af wie dan welmaar de foto had ik tijdje terug genomen
Als je een onderbouwde mening vraagt en daar een goeie reden voor hebt, dan kun je daar best een nieuw topic voor openen. Maar om hier nou een screenshotje te posten van een site met op de achtergrond een logo dat je niet eens zelf gemaakt hebt, vind ik een beetje vaag.
Daarom vroeg ik mij al af wat het hier deed want dit topic heet toch "Wat vinden jullie van mijn Logo"Op vrijdag 21 december 2001 10:15 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle vraagt zich af hoe DaNCe2k erbij komt om hier in dit topic met z'n artwork te gaan spammen
Als je een onderbouwde mening vraagt en daar een goeie reden voor hebt, dan kun je daar best een nieuw topic voor openen. Maar om hier nou een screenshotje te posten van een site met op de achtergrond een logo dat je niet eens zelf gemaakt hebt, vind ik een beetje vaag.
Inplaats van een logo plaatsen komt ie met een deel van zijn webzijde.
Daarna ook nog leuk zeggen ja maar roxy is wel een logo maar het is toch "Wat vinden jullie van mijn Logo" of zie ik dat nou verkeerd

Erg grappig made maar je plaatst nu nog steeds een deel van je webzijde en niet alleen je logo, goed het topic lezen he. Gaat er niet om wat we van je site, of deel van je vinden.Op vrijdag 21 december 2001 10:19 schreef DaNCe2k het volgende:
en deze
[afbeelding]
nu wel zelf mijn logo
Gaat hier om je logo.
Plaats alleen om je logo en mensen kunnen daar een oordeel over keven.
Moet eerlijk zeggen je logo is niet mooi
ik dwaalde een beetje afOp vrijdag 21 december 2001 10:22 schreef izzii het volgende:
[..]
Erg grappig made maar je plaatst nu nog steeds een deel van je webzijde en niet alleen je logo, goed het topic lezen he. Gaat er niet om wat we van je site, of deel van je vinden.
Gaat hier om je logo.
Plaats alleen om je logo en mensen kunnen daar een oordeel over keven.
Moet eerlijk zeggen je logo is niet mooi
Op vrijdag 21 december 2001 10:21 schreef DaNCe2k het volgende:
en deze
oja en de foto zelf
[afbeelding]
Leuke winkel is dat trouwens!!
ontopic plz
Even op voorhand wil ik zeggen dat het puur mijn mening is, hoor. En je moet het ook echt niet als afkrakerij lezen, maar zo kijk ik naar logosxsence-ecs: Wat vinden jullie van mijn logo?
ok here we go...
• Dit logo moet je lezen, en 2 a 3x naar kijken voordat je snapt wat er staat. imo moet het juist herkenbaar en pakkend zijn. Het hoeft niet meteen duidelijk te zijn wat het behelst, maar dit is imo veel te druk
• Het is te veel Photoshop-achtig. Beetje dropshadow hier, beetje gradient daar. Hou het op lijntekeningen.
• Wat bedoel je met die pijlen, waar ga je heen? Naar links en naar rechts? Ben je soms wispelturig? Waarom is die M zo groot? En als die dan zo groot is, is hij toch belangrijk? Als hij belangrijk is, waarom is hij dan zo onleesbaar? Goed, hij is groot en belangrijk, maar wat betekent het dan? Beetje evenwichtsloos, zou ik zeggen.
• Waarom heb je die "bliksems" linksonder en rechtsonder zo ongelooflijk dik en vet gemaakt? Het "zegt" niets, en het is imo verspilde ruimte.
• Die D is geen D meer zo.
Nou ik hou maar op, en nogmaals, zie het niet als iets persoonlijks ofzo, maar als opbouwende kritiek...
Reageer at will
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz