Toon posts:

2D Kwaliteit van de volgende planken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand hands on commentaar geven op de 2D kwaliteit van een of meerdere van de volgende planken?

Abit Siluro GF3 Vio
Asus V8200T5 Deluxe
Gainward CARDEXpert GF3 Ti550
MSI GF3Ti500 Pro-VTG
(Ati 8500DV AIW)

Dit zijn allemaal kaarten met TV-IN en het gaat me vooral om de 2D kwaliteit op hoge resoluties (1600x1200).

(En kom nou aub niet met de matrox flamewar aanzetten, het gaat hier om de combo 3D, TV-In, 2D, de eerste twee is genoeg over te vinden in de reviews, de laatste amper)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik denk dat in jouw geval de Radeon 8500DV all in wonder, het dichtst bij je eisen in de buurt komt. De 2D van de ATi is beter dan alle GF3 kaarten, en hijs in 3d nog snel ook. En de prijs in vergelijking met een GF3 scheelt ook behoorlijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Topicstarter
De radeon aiw is waarschijnlijk de beste keus ja, maar feature-wise een beetje overkill aangezien ik bv mn vcr als tuner gebruik. Daarom is het een afweging tussen performance (gf3 ti500) of voor mij nutteloze features.
Een echt goede 2D kwaliteit op een van de geforces laat de balans die kant op slaan, bij gebrek daaraan ga ik zeker voor de aiw zodra die in nl beschikbaar is. (Tevens wil ik nog wat betere drivers van ati zien voor ik echt fijn zo'n kaart koop)