Ik was gister ff aan het surfen en daar kwam ik deze site tegen [http://holicho.lib.net/] (japanse crap ofzow). Veel kon ik er niet van lezen maar aan de plaatjes was duidelijk te zien wat er aan de hand was. AMD's en Intel processoren die werden geclockt op 3000 mhz! En de temp. werd -21 graden celcius. Nu weet ik niet of dit echt zo kan maar zag er wel geloofwaardig uit iig. Check het maar ff ik d8 dit is wel leuk voor mijn mede- tweakers.
Verwijderd
Dat zijn alleen wel systeempjes die 1x zo hoog draaien en vervolgens bij het grofvuil kunnen.
Ik vind permanente oplossingen interessanter persoonlijk.
Maar ff kwijlen bij de japanse idiote mods is en blijft altijd leuk
Ik vind permanente oplossingen interessanter persoonlijk.
Maar ff kwijlen bij de japanse idiote mods is en blijft altijd leuk
ik wil niet ot gaan maar,
wat ik me altijd afvraag, hoe krijgen die mannen een droge vrieskou? bij mij in de vriezer is het altijd een ijszooi, en dat zalje systeempje niet al te lang happy trekken? enig idee?
wat ik me altijd afvraag, hoe krijgen die mannen een droge vrieskou? bij mij in de vriezer is het altijd een ijszooi, en dat zalje systeempje niet al te lang happy trekken? enig idee?
Ja, dat zijn de dingen die ik me ook wel es afvraag, vond die grote witte (cooler?) wel een geinig idee, wel erg hoog en dat past niet eens in je case volgens mij
zoals al gezegd is draaien die gasten meestal maar een uur met zo'n systeem, ze bouwen een bak en gooien die helemaal vol met droog ijs oid, dan nog wat ln2 der doorheen, mobo en cpu erin plonsen en ff kijken hoe hoog je kan klokken. Meestal draait dan alles in de prut, en pleuren ze de meestal gesponsorde systeempjes weer weg.
check dit maar eens
http://www.octools.com/index.cgi?caller=supercool.html
check dit maar eens
http://www.octools.com/index.cgi?caller=supercool.html
Vloeibare Stikstof 
Dat is zo'n -180 graden celsius (correct me if I'm wrong). Maar het verdampt wel, dus na een tijdje kan je het systeem niet meer zo hoog draaien.
Dat is zo'n -180 graden celsius (correct me if I'm wrong). Maar het verdampt wel, dus na een tijdje kan je het systeem niet meer zo hoog draaien.
Kun je je reservoir blijven bijvullen. Niet zon goedkope longlasting solution dus..
Divide and conquer.
bij die p4 lijkt het of ze 3 peltiers gebruikt hebben 
een domme vraag misschien hoe wordt de multiplier van een P4 geunlocked ?
bij mij gaat hij hangen als ik hem verzet....
*gaap*Op dinsdag 18 december 2001 13:52 schreef w00Dy het volgende:
bij die p4 lijkt het of ze 3 peltiers gebruikt hebben
Het is algemeen bekend dat de multipliers van ALLE intel processoren vanaf de Pentium 2 niet ge-unlocked kunnen worden.
Multiplier unlocken kan je alleen maar op een AMD doen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Er zijn wel een aantal engineering samples met zonder multiplier lock. Heel moeilijk aan te komen en erg kostbaar...Op dinsdag 18 december 2001 13:58 schreef E-Vix het volgende:
[..]
*gaap*
Het is algemeen bekend dat de multipliers van ALLE intel processoren vanaf de Pentium 2 niet ge-unlocked kunnen worden.
Multiplier unlocken kan je alleen maar op een AMD doen.
Pagina: 1