Wij willen meer smileys!!

Pagina: 1
Acties:

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Er zijn een heleboel smileys die op ubb niet staan, en vaak hebbik toch andere nodig. Is het veel werk om er gewoon zwaar veel bij te pleuren? Want er zijn goeie out there. :confused: en die middelvinger en die kwijlende, etc. Zoals ze bijv ook bij 3drealms staan. Dat zijn er bijna genoeg.
Dus: All in favor of meer smileys, RAISE YOUR HAND!

Verwijderd

Ja fijn hoor, maarre ik kom hier ook al een tijdje en heb die smileys nergens zien staan! Hoe krijg je die dingen in je txt? Of ben ik blind ofzo?

• looskuh
he ja klopt ik kan die smiley index op GoT ook nergens vinden, nouja hier zijn er een paar:
code:
1
  :)
= :)

code:
1
  ;)
= ;)

code:
1
  :(
= :(

code:
1
  :P
= :P

code:
1
  :'(
= :'(

edit:
Hmm m'n trukje werkte dus niet :(

Verwijderd

Als je niet weet hoe het moet, dan krijgen de gasten die het wel kunnen aardig wat respect of niet?

;)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Iemand die niet weet hoe hij (zij) hier smillies moet maken is in mijn ogen behoorlijk stom. En dan heb je op Tweakers.net dus ook nog nooit een message gepost. Of je hebt gewoon een redelijke hoeveelheid stront in je ogen zitten. ;) >:)

RTFM

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Voor de echte nietswetende newbie:

RTFM = Read The Fucking Manual (hier dus)

Voor meer afkortingen (LOL, LMAO, ROTFLMAO, etc) kijk eens hier.

Verwijderd

Een diep-vraagteken smily is ook wel wat.

Verwijderd

Zo ik moet nu ff gallen op Joop! He lapzwans hou je es ff in! Ik kom hier al erg lang maar ik gebruik die dingen nooit, en ik dacht nu dat het misschien wel leuk zou zijn om ze wel eens te gaan gebruiken. Dan ben ik toch gewoon vrij om te vragen? Of niet soms!!
En ipv te gaan zitten zeiken, ga je eens volwassen gedragen en rijk eens een hellpende hand.

Bah, word niet goed van die puberale opmerkingen.

Thanx allemaal!!! (de rest die wel hielp)

Verwijderd

Nou es ff kijken dan :7

Lachen???? :)

Werkt dit? ander is het :r

Verwijderd

Vindt het soms knap irritant hoe sommige mensen met de smileys omgaan!

• looskuh
ja inderdaad terug naar de smileys! Ik wil dus meeer smileys, anders moet ik ze allemaal gaan linken van die andere site..
http://www.kreuze.net/smile/
en dat is irritant

Verwijderd

Meer smilies is COOL!!
:) :( :o :D ;) :+ >:) :'( :P :9 :> :7 :r O+

Verwijderd

Jullie vergeten er 1! dat is :9~

dat is dus : ~ zonder spaties...

Verwijderd

Waarom meer smiley's, we kunnen het hier toch ook mee af, meestal word het er alleen maar onduidelijker van als iedereen een stuk of 20 van die kostsmileys erachter zet steeds, zo bedoel ik dus: :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Het gaat toch om de text en niet om de smileys, al is dat soms op het onzin forum niet het geval merk ik soms.. :(

Verwijderd

Sarge: Maar een smiley kan je text wel nuanceren of krach bijzetten :)

• IceStorm
  • Laatst online: 23:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zou het geen idee zijn om die smilyes nets als bij tweakers gewoon bij een post te zetten?? Gewoon onder het 'post' veld een rij met smileys??
/me heeft het idee dat dit al eens voorgesteld is :)

Ennuh Gertjan zullen we niet overdrijven?? "Ik kom hier al erg lang" ---> date registered 14-03-2000 ;) Das niet super lang..
Maar je mag dit wel gewoon vragen natuurlijk en wat joop doet is idd wat zielig.. je vraagt het gewoon netjes...

Ennuh.. ik wil hier ook koetjes ;)!

Verwijderd

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst rustig een tijdje toekijken ipv als een idioot beginnen te posten . :) :)

Verwijderd

Joop..... heb je trouwens ooit iets van die UBB code gesnapt?!?
nooit
>:)

Verwijderd

ik wil hier ook koetjes ;) !
:( Doet 't niet :'(
} : O en dan zonder spaties!!

• looskuh
nou ik mis er echt wel een paar dus. :confused: mis ik in zo ongeveer elke post. daar kan je makkelijk ?:/ van maken.. en die :9~ , 'k wisnie dat die standaard was..
Dan zou je nog voor de lol =:x moeten hebben als GoT teken! Verder is sarcastic ook altijd handig.

Verwijderd

Ik wil ook meer smileys in mijn UBB bakken, maar hoe doe je dat dan? Of moet ik dan zelf in die cgi-code gaan zitten hakken? Niet dat ik dat niet zou kunnen, maar 't wordt in 3 files vervangen zag ik en da's toch weer wat werk.. ;) en de rest is allemaal zo kinderlijk eenvoudig via het control panel te doen...
Bij de nieuwste versie van UBB staat er links onder "Your Reply" ook een linkje naar alle smileys die ondersteund worden, maar je kunt ze hier op GoT ook onder de FAQ vinden.
En ik ben 't met Joop eens: mensen die de FAQ niet eens kunnen vinden...... 8)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Gertjan:
Zo ik moet nu ff gallen op Joop! He lapzwans hou je es ff in! Ik kom hier al erg lang maar ik gebruik die dingen nooit, en ik dacht nu dat het misschien wel leuk zou zijn om ze wel eens te gaan gebruiken. Dan ben ik toch gewoon vrij om te vragen? Of niet soms!!
En ipv te gaan zitten zeiken, ga je eens volwassen gedragen en rijk eens een hellpende hand.
Rustig maar, ik was niet zo serieus, daarom staan die smillies er ook bij. En behulpzaam was ik ook nog; RTFM is een link naar, jawel, de FAQ. En dat is volgens mij een logischer manier om er achter te komen dan hier een vraag posten. Enniewee: ik bedoelde er verder niets mee. :)
Oh, nu ik toch even bijdehand bezig ben: Als je niet van tegen zulke pittige reactie's kan moet je er ook niet zelf mee gaan reply-en. >:)

xmike:
Joop..... heb je trouwens ooit iets van die UBB code gesnapt?!?
Shit u got me there :). Kom ik eens even stevig om de hoek zetten maak ik zo'n fout. ;) Maar, je moet toegeven, het zou logisch zijn als dit had gewerkt! (Waarom moest ik dat dan ook uitgerekend NU testen :) )

Sarge:
Het gaat toch om de text en niet om de smileys, al is dat soms op het onzin forum niet het geval merk ik soms..
Jammer dat er zo door een aantal mensen over wordt gedacht. Daardoor treedt er een misverstand op zoals met Gertjan. Ik bedoelde er niets mee een maakte dat duidelijk d.m.v. smillies. Helaas wordt dat door sommigen opgevat als leuke plaatjes maar verder niets... :'(
Pagina: 1