Gertjan:
Zo ik moet nu ff gallen op Joop! He lapzwans hou je es ff in! Ik kom hier al erg lang maar ik gebruik die dingen nooit, en ik dacht nu dat het misschien wel leuk zou zijn om ze wel eens te gaan gebruiken. Dan ben ik toch gewoon vrij om te vragen? Of niet soms!!
En ipv te gaan zitten zeiken, ga je eens volwassen gedragen en rijk eens een hellpende hand.
Rustig maar, ik was niet zo serieus, daarom staan die smillies er ook bij. En behulpzaam was ik ook nog; RTFM is een link naar, jawel, de FAQ. En dat is volgens mij een logischer manier om er achter te komen dan hier een vraag posten. Enniewee: ik bedoelde er verder niets mee.

Oh, nu ik toch even bijdehand bezig ben: Als je niet van tegen zulke pittige reactie's kan moet je er ook niet zelf mee gaan reply-en.
xmike:
Joop..... heb je trouwens ooit iets van die UBB code gesnapt?!?
Shit u got me there

. Kom ik eens even stevig om de hoek zetten maak ik zo'n fout.

Maar, je moet toegeven, het zou logisch zijn als dit had gewerkt! (Waarom moest ik dat dan ook uitgerekend NU testen

)
Sarge:
Het gaat toch om de text en niet om de smileys, al is dat soms op het onzin forum niet het geval merk ik soms..
Jammer dat er zo door een aantal mensen over wordt gedacht. Daardoor treedt er een misverstand op zoals met Gertjan. Ik bedoelde er niets mee een maakte dat duidelijk d.m.v. smillies. Helaas wordt dat door sommigen opgevat als leuke plaatjes maar verder niets...