Toon posts:

DVI --> VGA adapter, waar te koop???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus een Radeon7500 (Club3d) :9 met een dvi en een vga uitgang. Die adapter voor dvi => VGA is dus nergens te vinden |:( . Elke electronicazaak die ik bel zegt dat ze wel veel aanvragen hebben, maar niet kunnen leveren...
Wie weet waar ik zo'n adapter dan wel kan kopen?

PS In de buurt van Eindhoven zou ook wel mooi zijn!

(Voordat ie op slot gaat :) , ik heb de search gebruikt *D en ja daar staat al zoiets, alleen die zaken heb ik al gebeld en ze haddem hem niet...Daarnaast was dat al een oud topic)

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand? :?

Verwijderd

Bij MEMO verkopen ze het volgende (staat althans op de website): DVI-MONITORKABEL 1,8M DVI-VGA M-M AK3650. Weet niet zeker of dit is wat je zoekt, maat je zou es kunnen informeren (kost overigens fl. 46,27)

Verwijderd

Topicstarter
thanx! Ik heb ze maar meteen even een meel gestuurd...

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Maakt het uit of je je monitor op DVI of VGA aansluit? DVI is toch alleen voor LCD/TFT schermpies?

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 09:39 schreef GambitRS het volgende:
Maakt het uit of je je monitor op DVI of VGA aansluit? DVI is toch alleen voor LCD/TFT schermpies?
Het maakt niets uit (als je tenminste een monitor met een goede ramdac hebt).

Ik heb trouwens bij Memo geinformeerd en de kabel die ze daar hebben is alleen dvi. Heb ik niets aandus. Iemand nog ideeen?

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

Zoek.... en gij zult vinden:

[topic=331877/1/25]

Daar zie je waar je ze kunt krijgen (worden gemaakt door belkin, op de site van belkin zijn resellers van hun produkten te vinden)

Verwijderd

Topicstarter
OK, om het nog even compleet te maken; bij SWW kun je ze ook bestellen, daar kosten ze 65,- (Bij vooruitbetaling) en bij www.acesonline.nl kosten ze 80,-. SWW heeft wel lange levertijd (meer dan een week).

Verwijderd

Maar wat is dat dan?
Ik weet wat VGA en DVI is.

Maar kan je die kabel dan op je VGA aansluiten en op je monitor dat DVI?

Zodat je de kwaliteit van DVI hebt ofzo??

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmm... vaag, ut was niet meegeleverd?

Khep een Radeon 8500 ook van Club3d. Khep keurig zo'n DVI-VGA adapter meegekregen? Is het niet gewoon een fout van de leverancier? 80 piek is wel duur trouwens. Daar koop je al 2e hands een tnt2 kaartje voor.
Pagina: 1