Toon posts:

100 posts en junior members

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Adjes,

Ik wil jullie aandacht even wijzen op deze draad: http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000453.html

Het lijkt wel een sport om zo snel mogelijk aan 100 posts te komen. Beetje erg lame :(

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Wat moet ik hiervan :r!!! Zie ook mijn reactie in die draad.

(En ja, ik ben geen newbie...)

Verwijderd

OK, OK, chill allemaal een beetje, kay???
In ene forum waarop jullie dingen plaatsen als 'Hoeveel members zijn er hier geregistreerd', 'Wat is je favoriete getal' (for god's sake..) en 'Hoe vaak schijt je op een dag', springt dat van mij toch niet zo extreem uit de toon..?

Dit IS per slot van rekening een onzin forum!

EN oh ja, ik was gebanned maar dat terzijde :) Jullie je zin!

Verwijderd

En by the way, Helpdesk, wees blij dat ik een cool Queen nummer postte, het had ook Frans Bauer kunnen zijn, dig?

Verwijderd

Oplossing: zosnel ie bij de 100 is -> bannen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Zeg, kapitein Iglo, je snapt er echt niks van. Je bent gewoon goed verkeerd bezig. In geen van die andere posts zie je iemand 40 keer posten. En al helemaal niet met als enige reden om voorbij de 100 posts te komen, wat jij dus met je "Quest" voor ogen had. Terecht dat je gebanned bent!

Gedraag je a.u.b. gewoon. Als dat teveel moeite is ga dan ergens anders spelen! :r

Verwijderd

<flamewar>
MIETJE! :(
</flamewar>

• SJR

SJR

Kapiteintje, jij snapt het niet helemaal. Dat je wordt gebanned wil zeggen dat men je hier voorlopig niet meer wil zien. De oplossing is dan niet dat je gewoon een andere nick neemt maar dat je een tijdje wegblijft, je daden overdenkt, je leven betert, en dan lief vraagt aan een admin of je ban weer kan worden opgeheven.
Jij hebt natuurlijk niet het eerdere (zonder Onzin... en Wetenschap...) forum meegemaakt. Onzin is (in mijn ogen onterecht) gemaakt omdat mensen in het gewone SG forum echte onzinnige threads gingen posten. Toen werd bed8 dat al die onzin posters maar een eigen speelplaatsje moesten krijgen -> het Onzin Forum. Dat werkte nog steeds niet helemaal goed en het was zelfs nodig om de serieuze topics ook nog een eigen forum te geven -> Wetenschap en Levenbeschouwing.
Het is begrijpelijk dat je als Tweaker ook wel eens over iets anders wil praten dan pjoeters, dit zou hij moeten doen in het SG forum bijvoorbeeld. Het is nu alleen zo uit de hand gelopen dat heel veel members alleen maar in het onzin forum posten en nooit in Hardware of OS ofzo. Mijn mening is dat al die bij-forums weg moeten zodat het weer een echt TWEAKERS wordt.

Zo, mijn gal is gespuwd.

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 08:55

sjaak

un giorno credi

He kapitein, wat ben je voor vaag mannetje, je bereikt pas iets als je er wat voor doet, en niet door je jezelf makkelijk van af te maken. Grow up!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
SJR > ik ben het met je eens

SJR > ik ben het niet met je eens

zo.

even uitgelegd, met bijna 10.000 members zal tweakers nooit meer zo worden als vroeger, en zoals je zegt, je moet ook eens over wat anders kunnen praten als computers, ik werk er al de hele dag mee en ik wil ook wel eens wat anders kunnen bespreken, maar wat er nu allemaal gepost wordt is inderdaad een beetje te erg voor woorden.

ik kom hier nu zo'n 10 maanden (damn de tijd gaat snel) en ik vind Tweakers nog steeds de beste site die er is, maar op zo'n massale site, die het nu ondertussen toch echt is, hou je nou eenmaal dat er mensen tussen zitten die kloten, laten we daarom hun negeren en met de wel normale tweaker lekker verder lullen.

en Femme, sorry 4 al die lamers die je site verneuken, maar het is nog steeds de beste die er is!

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• SJR

SJR

Tja, zion, wat moet ik ervan zeggen... Ik kom hier nog niet zo lang als jij (sinds januari 2000 post ik) maar ik vind het echt jammer wat hier gebeurt. Ik ben en blijf ervoor om, bijvoorbeeld zodra het PHP forum af is, het compleet te splitsen. De meeste lamers die hier posten hebben volgens mij nog nooit een pjoeter open gemaakt. Ik denk dat deze mensen maar lekker op Fok! ofzo moeten gaan posten, dat is een echt algemeen forum. Ik hoop dat dit dan weer een kleiner en serieuzer forum wordt dat voornamelijk over Compu's gaat. Een forum waar iedereen wel eens in Hardware/Software/OS post. Nu komen heel veel members amper buiten Onzin.

Ik ben benieuwd of Femme en de Adjes dit ook lezen en wat zij ervan vinden...

Verwijderd

Ik post overal, dus da's zinloos gezeik. Mijn PC ligt meer open dan dicht. Ik heb paker geupgrade dan jij gepoept.

=> WHAT?????????

Verwijderd

Grappig is wel dat ik de 2 grootste zeikerds, SJR en HlpDsK, nog nooit ergens heb zien posten, zelfs niet op een non-nonsense related sectie, zoals Hardware of software.

Daaaag.

Verwijderd

En nog iets, ik moet jullie nageven, SJR en HlpDsK, dat jullie tenminste nog met redelijk gefundeerde argumenten komen, maar die agijsbro moet oprotten.

Ego Dixi.

Verwijderd

Topicstarter
Als je mij nog nooit hebt zien posten dan ben je behalve irritant ook nog goed blind.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Captain, er bestaat zoiets als een edit knop hoor, ipv 3 nieuwe posts, o ja, je bent nog junior, en daar wil je vanaf, en dat ga je dan maar in lieve adjes doen.

Guilty as charged.

wel goed dat je meteen zelf het bewijs levert

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Tja, ik vind het heel logisch dat als je zo'n raar 100-postings regeltje maakt, er mensen zullen zijn die daar zo snel mogelijk van af willen...
Ik persoonlijk zou het begrip "junior member" gewoon afschaffen om dit soort kinderachtigheid te voorkomen... Dus ook het gezeik van mensen erover...

Anderzijds vind ik toch wel dat je een bepaald minderwaardigheidscomplex hebt als je er niet tegen kunt om "junior member" te zijn...

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

-=[Captain Pervert]=-=> Jij kan er ook wat van, om de twee minuten posten, je doet precis hetzelfde man. Kij af en toe kan het gebeuren, maar het gebeurt wel vaak bij jouw dat je een minuut later nog effe wat meld, dus jij doet er gewoon ook aan mee, maar dan een beetje gedekt

Make me moderator >:), my hands are itching :9~

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Die 100 postings regel moet mischien maar eens overboord. Waarom gaat het niet om tijd bv. Wie hier al langer dan bv. 4 maanden komt en regelmatig post wordt member ofzo...Ja dit is ook niet waterdicht maar toch. Dit gedoe met die 100 posts is echt te triest voor woorden!

Verwijderd

Djeez, major deja vu !!

Zelfs met 4 statussen wordt er al gezeikt (gezeken ??). En dan te bedenken dat er vroeger veel meer (en gavere) statussen waren !!!
tIs weer helemaal duidelijk waarom die afgeschaft zijn :(

• Heintjo
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Kijk eens naar mijn naam, staat keurig Junior Member bij..
maakt het uit? .. tuurlijk niet.. ik zit tegenwoordig fijn elke dag even door de msg-boards heen te neuzen, reageren op de onderwerpen waar ik iets zinnigs op te zeggen heb.. zoals 't hoort!
Het moet niet uitmaken of je jr. of member bent, als je 'n echte tweaker bent, hoeft 't geen probleem te zijn om die 100 postings te halen.. en ach, dat weekje meer of minder, boeiûh..

blah blah...

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Misschien is dit een oplossing.

Iedereen die probeert om binnen een dag op 100 posts te komen (om Member te worden) moet gewoon weer teruggezet worden naar 0 posts. (Een soort flood protection op lange duur)
Als men eenmaal Member is, is dit niet meer van toepassing!

Goed Idee?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Als dat dan echt verandert moet worden (ik vind van wel) zou het een oplossing zijn dat je niet alleen 100 posts nodig hebt, maar ook minstens 2 maanden geregd moet zijn voordat je de junior status ontgroeid bent.

Nou is het algemeen bekend dat het stutus verhaal Femme niet boeit, er zijn blijkbaar een heleboel (junior)members die daar anders over denken, dat vraagt dus toch om een oplossing. desnoods helemaal afschaffen

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Iedereen die probeert om binnen een dag op 100 posts te komen (om Member te worden) moet gewoon weer teruggezet worden naar 0 posts.
Doe dan maar meteen -10.000 >:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Tja, Het lijkt mij ook weel een beetje onzinnig om in eens overal een post te gaan plaatsen om geen junior meber meer te zijn
Ik denk als je gewoon een normaal gedrag vertoont en niet bij ieder post een antwoord geeft je van zelf wel komt. Dus inderdaad het is erg lame als je het op een andere manier er aankomt en een wacht tijd van 2 maanden lijkt me ook wel een goed idee

Verwijderd

Prima idee, (zo weer een puntje bij de teller... LOL !!!)

• SJR

SJR

Euhhmmm.. ff nog 1 (verdedigend) replytje van mij.

Quote van mij:
De meeste lamers die hier posten hebben volgens mij nog nooit een pjoeter open gemaakt. Ik denk dat deze mensen maar lekker op Fok! ofzo moeten gaan posten, dat is een echt algemeen forum.
-----------------------

Quote van -=[Captain Pervert]=-
Ik post overal, dus da's zinloos gezeik. Mijn PC ligt meer open dan dicht. Ik heb paker geupgrade dan jij gepoept.
-----------------------

Als jij overal post dan bied ik mijn excuses aan maar ik heb jou nog vrij weinig zien posten in andere forums.
Dat jij je PC vaker hebt geupgrade, ok, kan ik ook geloven. Mijn text was niet speciaal tegen jou gericht maar meer (ook?) tegen andere GoT verpesters.

Grappig is wel dat ik de 2 grootste zeikerds, SJR en HlpDsK, nog nooit ergens heb zien posten, zelfs niet op een non-nonsense related sectie, zoals Hardware of software.
-----------------------

Hhmmm... Ik kan me niet herinneren dat HlpDsK of ik ooit eerder zeurders zijn genoemd of dat iemand zich aan ons heeft geirriteerd.
Ik kom HlpDsk geregeld tegen op de andere serieuze hardware/software forums (de 'non-nonsense related sectie'). Ik denk dus dat, zoals HlpDsk al stelde, het aan jou ligt dat jij ons daar te weinig tegen komt. Ik denk ook dat elke andere serieuze poster dit kan bevestigen.

En nog iets, ik moet jullie nageven, SJR en HlpDsK, dat jullie tenminste nog met redelijk gefundeerde argumenten komen, maar die agijsbro moet oprotten.
Ego Dixi.
-----------------------
Dankjewel voor dit compliment. Knap trouwens dat je Latijn kan, had ik niet van iemandvan jou karakter/mentale gesteldheid verw8. ;)

Ik hoop maar dat het allemaal nog goedkomt. Uiteindelijk is het namelijk ook goedgekomen met de 'powerweb' gang (daar kwamen ze toch vandaan, die GDI-ennogwaterachteraan enzo.)

PS: Sorry dat ik zolang heb gew8 met reageren maar ik was een tijdje weg.

• SJR

SJR

Oeps, dubbele post. Casema is sneller dan ik d8.

Verwijderd

Euhhr... Hlpdsk zit naar mijn mening vrij vaak in hardware!

• zomertje
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

ik kom hier nu een half jaar en weet eigenlijk niet hoe lang het geduurd heeft om van de junior member status af te komen.

Wat maakt het uit hoevaak je je pjoeter openschroeft, ook voor newbies is plaats op dit forum. De kwaliteit gaat helaas hard achteruit als iedereen elkaar af gaat zitten zeiken en zoveel waarde hecht aan het junior member titeltje. Eenieder die hier langer komt weet best dat je het kwijtraakt als je 100x gepost hebt en dat je 'kennis' niet af te meten is aan je status. Dit is af te meten aan het niveau van je posts.
Wat mij betreft mag het onzin forum verdwijnen en alle 'rotzooi' posters een waarschuwing krijgen.
Tweakers hoort een computer gerelateerde site te zijn met natuurlijk ruimte voor andere vragen maar het moet niet de boventoon gaan voeren. Ik vind het persoonlijk jammer dat de sfeer ook achteruit gaat. Je jaagt ook mensen weg als de sfeer niet goed meer is, dus je verjaagd met de mensen ook de kennis..... :(

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Ik heb ook vrij veel postings, maar misschien mede omdat ik de nare gewoonte heb om niet te editen maar gewoon 2e posting te plaatsen, loopt beetje hard op zo...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Het boardpower forum-script heeft een optie waarbij bij nieuwe registratie ern bij de eerste x posts een y aantal minuten in te stellen die tussen de eerste posts moet zitten. Misschien een optie voor het PHP forum.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1