Euhhmmm.. ff nog 1 (verdedigend) replytje van mij.
Quote van mij:
De meeste lamers die hier posten hebben volgens mij nog nooit een pjoeter open gemaakt. Ik denk dat deze mensen maar lekker op Fok! ofzo moeten gaan posten, dat is een echt algemeen forum.
-----------------------
Quote van -=[Captain Pervert]=-
Ik post overal, dus da's zinloos gezeik. Mijn PC ligt meer open dan dicht. Ik heb paker geupgrade dan jij gepoept.
-----------------------
Als jij overal post dan bied ik mijn excuses aan maar ik heb jou nog vrij weinig zien posten in andere forums.
Dat jij je PC vaker hebt geupgrade, ok, kan ik ook geloven. Mijn text was niet speciaal tegen jou gericht maar meer (ook?) tegen andere GoT verpesters.
Grappig is wel dat ik de 2 grootste zeikerds, SJR en HlpDsK, nog nooit ergens heb zien posten, zelfs niet op een non-nonsense related sectie, zoals Hardware of software.
-----------------------
Hhmmm... Ik kan me niet herinneren dat HlpDsK of ik ooit eerder zeurders zijn genoemd of dat iemand zich aan ons heeft geirriteerd.
Ik kom HlpDsk geregeld tegen op de andere serieuze hardware/software forums (de 'non-nonsense related sectie'). Ik denk dus dat, zoals HlpDsk al stelde, het aan jou ligt dat jij ons daar te weinig tegen komt. Ik denk ook dat elke andere serieuze poster dit kan bevestigen.
En nog iets, ik moet jullie nageven, SJR en HlpDsK, dat jullie tenminste nog met redelijk gefundeerde argumenten komen, maar die agijsbro moet oprotten.
Ego Dixi.
-----------------------
Dankjewel voor dit compliment. Knap trouwens dat je Latijn kan, had ik niet van iemandvan jou karakter/mentale gesteldheid verw8.
Ik hoop maar dat het allemaal nog goedkomt. Uiteindelijk is het namelijk ook goedgekomen met de 'powerweb' gang (daar kwamen ze toch vandaan, die GDI-ennogwaterachteraan enzo.)
PS: Sorry dat ik zolang heb gew8 met reageren maar ik was een tijdje weg.