Toon posts:

[Breedbeeld] JVC AV28L2GY goede keus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat eerst te denken om de sony KV28FX65 te kopen, maar nu ben ik op deze tv gestuit (JVC AV28L2GY) en ik moet zeggen dat deze er een stuk vetter uitziet + Zelfde of zelfs betere specs heeft!
Heeft iemand van jullie ervaring met deze JVC tv?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met deze tv?

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja ik ken em. Is inderdaad een mooie keus. Vooral de natural motion is IMHO erg fijn om te hebben (alles types met L2 hebben die, modellen met L1 niet).

Neem je ook gelijk het bijpassende meubel? Die is namelijk ook niet lelijk.

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
daar komt bij dat jvc gewoon het beste/scherpste/ dus mooiste beeld heeft tegenwoordig, samen met panasonic
(in de philips matchline zit ook een panasonic beeldbuis)

Verwijderd

Als het al waar is van die Philips Matchline lijkt me dat wel een hele domme zet van Philips....
Ze maken zelf beeldbuizen, waarom zou je dan in godsnaam een beeldbuis van je concurrent gebruiken?...

En btw, JVC gebruikt altijd de beeldbuizen van Panasonic, dus is het nogal logisch dat ze samen het scherpste beeld geven...

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 16:20

MrDry

Desperados!

Ik vind het een hele mooie tv, ik heb alleen het gevoel dat het kleurenpalet het een beetje laat afweten. Soms heb je echt het gevoel naar een digitaal plaatje te zitten kijken maar verder prima. Vooral de bediening

Quod licet lovi, non licet bovi

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 19 december 2001 12:01 schreef Toulinash het volgende:
daar komt bij dat jvc gewoon het beste/scherpste/ dus mooiste beeld heeft tegenwoordig, samen met panasonic
(in de philips matchline zit ook een panasonic beeldbuis)
Panasonic is toch ook Philips :? :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• dmdfluffy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 09:35
Op woensdag 19 december 2001 15:01 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Panasonic is toch ook Philips :? :)
Nee, Panasonic (Technics trouwens ook) is een merknaam van Matsushita, das een vrij groot japans bedrijf, dus geen Philips.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mannen, nog even 1 keer in de winkel kijken en dan aanschaffen maar! (inclusief meubel natuurlijk) :)
Pagina: 1