Ik heb een vraag over video-bewerking via pentium233Mhz over 100Mbit netwerk naar mijn AMD1400Mhz, of dit kan en hoe. Maar ik twijffel waar ik moet posten.
Verwijderd
Als je het niet zeker weet, post 'm dan in [HA]. Ik denk zelf dat het in [AV] hoort 
Dus modjes/adjes mag deze richting [AV], trash mijn post en verander de topictitel even
Dus modjes/adjes mag deze richting [AV], trash mijn post en verander de topictitel even
Je kunt um ook ff in SU meldenOp dinsdag 18 december 2001 11:35 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ja, maar dat doe ik al zo vaak... word er echt zo weinig in [LA] gekeken danOp dinsdag 18 december 2001 12:03 schreef Traag het volgende:
Je kunt um ook ff in SU melden
Verwijderd
LOLOp dinsdag 18 december 2001 12:07 schreef Grrrrrene het volgende:
Nee hoor
Ik had het topic wel gezien, maar het staat zo stom als je roept "ik zou niet weten waar je dit topic kwijt kan..."Op dinsdag 18 december 2001 12:04 schreef Nebuchadnezzar het volgende:word er echt zo weinig in [LA] gekeken dan![]()
Dus zeg ik dan maar niks
Pagina: 1