musica | fotografica | amalia
Verwijderd
Zeg eerst eens hoeveel geld je wkijt wilt.
Als ik puur naar goede merken kijk en niet echt types, dan zal ik zeggen Luidsprekers van Infinity. en versterker van Denon.
Ehh en wat wil je voor een systeems ???
Ik zou zeggen neem gewoon 4 "2weg" speakers en 1 subwoofer.
grtz,
Als ik puur naar goede merken kijk en niet echt types, dan zal ik zeggen Luidsprekers van Infinity. en versterker van Denon.
Ehh en wat wil je voor een systeems ???
Ik zou zeggen neem gewoon 4 "2weg" speakers en 1 subwoofer.
grtz,
Ja het noodzakelijkste is op dit moment even speakers. Ik heb nu oude Marantz speakers (opzich zeer goede kwaliteit) maar die ring om de luidspreker heen is gaan afbrokkelen door oudheid, en bij lage bastonen heb ik nu een kraak in het geluid.. dus ze zijn nodig aan vervanging toe.
Ik ben denk ik bereid om ongeveer 300/400 uit te geven voor nieuwe speakers. Als je nog goede links oid hebt naar zaken of prijslijsten van goede speakers..
Ik ben denk ik bereid om ongeveer 300/400 uit te geven voor nieuwe speakers. Als je nog goede links oid hebt naar zaken of prijslijsten van goede speakers..
Oh ja misschien ook handig om te vermelden; ik gebruik ze alleen om muziek te luisteren (zo'n beetje alle soorten rock) en zo af en toe een dvdtje. Geen games ofzow
Verwijderd
Kijk eens naar een NAD als je goed spul wil voor in den huiselijke kamer. Of dat betaalbaar is hangt van je budget af (Rotel is ook echt goed en nog zeer mooi ook). Boxen zul je echt moeten gaan luisteren. Elke box klinkt weer anders. Hangt af van je smaak, ga dus luisteren naar verschillende boxen. Verder erg afhankelijk van je muziekkeus. Ja een gemiddelde zuil trekt geen D & B. Dan is een vette subwoofer wel essentieel of liever PA.
Een NAD versterker kan veel boxen aansturen dus wat dat betreft een aanrader. (combinatie box + versterker is erg belangrijk) suc6
Een NAD versterker kan veel boxen aansturen dus wat dat betreft een aanrader. (combinatie box + versterker is erg belangrijk) suc6
Verwijderd
Jaja... Ik heb jaren gespaard voor m'n versterkertje.. maarreh.. ik heb ook wat:
zoek deze maar es op:
Pioneer VSX909 RDS-G
zoek deze maar es op:
Pioneer VSX909 RDS-G
Bedoel je 300/400 voor de luidsprekers per stuk of totaal?
Denon is een goeie keuze als versterker.
Misschien dat je B&W als luidsprekermerk kunt pakken.
De DM603 Serie1 is een hele leuke luidspreker en omdat die ongeveer zo'n 4 jaar oud is kun je die nu voor een hele leuke prijs krijgen.
Ik heb ze zelf ook en heb dr vorig jaar 500 p/st voor betaald. (400 gulden p/st is dus een goeie prijs op dit moment)
De DM603 Serie1 is een hele leuke luidspreker en omdat die ongeveer zo'n 4 jaar oud is kun je die nu voor een hele leuke prijs krijgen.
Ik heb ze zelf ook en heb dr vorig jaar 500 p/st voor betaald. (400 gulden p/st is dus een goeie prijs op dit moment)
En waar moet ik dan kijken? Ik kan dan wel een keer ergens een zaak in stappen. Heb je een link ofzow of een zaak die je weet in de buurt van Dordt?Op dinsdag 18 december 2001 11:32 schreef Flint123 het volgende:
Bedoel je 300/400 voor de luidsprekers per stuk of totaal?
Je vindt ze zelde in een winkel. De moet ff op i-net zoeken naar 2dehands winkels. (of zelf ff een advertentie zetten dat je op zoek bent, de kans is groot dat je een reactie krijgt, weet ik uit ervaring.)
Pagina: 1