GVD!!! ALWEER!!

Pagina: 1
Acties:

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
sorry hoor, maar dit begint me toch echt HARD te irriteren, nu gebeurt het weer... heb ik een verhaal van hier tot gunder getypt, voor op de nieuws pagina van tweakers.net, zegt ie dat me password niet goed is... ja hoor.... amehoela, fix dat nou eens een keer, ik heb het wel vaker gemeld, ben ik GVD weer me boeiende verhaal kwijt grmbl... sorry, is geen persoonlijkeaanval hoor, tweakers rokt, maar ik baal hard!

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Verwijderd

dan klik je met je rechtermuisknop op de pagina, en kies je voor de optie back...

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Als dat vaak gebeurt selecteer je ff alles, copy en ga je verder, als het dan mis is kan je het zo terug pasten
its'a simple eh ;) (je moet er alleen ff aan denken :()

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Of je duwt ff op backspace. (IE)
Het lijkt me onnodig om een knop te maken: "Ik ben een sukkel en heb mijn password verkeerd ingetypt, breng mij a.u.b. terug naar de vorige pagina" >:) ;)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:33
Jahaaaa, das allemaal wel makkelijk gezegd maar sinds mijn GoT accountje is overleden en daarna opnieuw geregd, kan ik ook niet meer posten op tweakers.net. Dus die dingen gaan niet helemaal fijntjes samen. Ik heb mij ook al een paar keer geergerd aan de mededeling dat mijn password incorrect is. Maar hier werkt-ie wel. Ergo......

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
De accounts op Tweakers.net en GoT staan compleet los van elkaar.

Verwijderd

Wachtwoord verkeerd en naam niet meer te gebruiken????
GRRRRR@#$%^&*((&^$#@! :(
heb me dus maar opnieuw geregistreerd :)

Verwijderd

ik ken dat, had me suf getypt en toen werkte m'n password niet meer.
honder keer m'n password opnieuw ingetypt...niet werken dus he :(
hoe kan het eigenlijk dat die passworden opeens niet meer werken?
ik had net een ander bericht gepost, vervolgens post ik dus nog iets...niet werken :(
ik had gvd 1180 post op m'n naam staan en nu ben ik weer junior :(
Pagina: 1